62. forduló, 64. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 5. 8h:12'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bo-skorpió nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

t 54 támadod az 54. szörnyet
FT 54 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[36,-11] Továbbra is síkságon vagy. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy piromenyét. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [35,-12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
Találkozol Gudoval. Chara-din híve. Egy káosz szimbólumot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy mélységi grittang trófea színesíti. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 152.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 144.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 136.]

m 6 mozogsz nyugatra
[34,-12] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 128.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[33,-11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [32,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-10] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy goldugar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 87.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[30,-10] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy acéldarázs közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az acéldarázs bal első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy gonyolék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [29,-10] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 55.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 47.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 39.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[28,-9] Továbbra is dombság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. [8 pontot használtál fel, van még 31.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 23.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 15.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[27,-10] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 7.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 63. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 171/171 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 165/95 Pénz: 408 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 305 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 312 TP-t kaptál. Jelenleg 34 469 TP-d van. A következő szinthez még 13 531 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 16 (+1)
lőfegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
27,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
gyíkember (#51) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) áldomás (#6) (4,10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
10 mérgezett tüske (#23) 1 rövid íj (#107) 17 * tüske (#22)
25 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 5 leviatán hólyag (#2182)
2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 115]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
4 hebrencs állkapocs (#130) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
15 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 17 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 13 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
44 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 12 szárnyas hernyó (#69)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 76.72 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 mérg. ubuk tüske (#137) 3 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 evaporőr háj (#105)
11 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kis bőrpajzs (#45)
5 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
-13
-12
-11
-10
-9
-8
(27,-10) mély kút (#93), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(28,-9) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(29,-10) Tharr oltár, 2. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(30,-10) acéldarázs (#140), gonyolék (#13)
(31,-10) világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely, goldugar (#65)
(32,-10) egy ismeretlen isten rúnaköve, patak, oltár, evaporőr (#69)
(33,-11) Tharr rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), ryuku gárdista (#360)
(34,-12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, 17. jellempróba, gátvakond (#57), mérges nyukmár (#95)
(35,-12) oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103), Gudo (3509. kalandozó)
(36,-11) 2. jellempróba, piromenyét (#99)
(37,-11) bo-skorpiók (#54)

Üzenet küldése a karakternek