61. forduló, 63. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 4. 9h:08'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: nov. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre gránitszürke. Tharr hittérítője. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. éjkövét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy Földrengető trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Alitta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teishin keselyű trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy gromak páncélt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet és egy varkaudar csizmát visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Lerida Vellian. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz Borax királlyal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany taalru éremet, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkévaló holdkőjét, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy tengeri parazita trófea és egy varkaudar őslich trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány érdeklődve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála!
Az 1. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Leah hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. demoralizátort, egy rubin koszorút, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy aranyfecske trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy vadászkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, barna szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. Fairlight tanítványa. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea, egy orgyilkos trófea és egy Ököl trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy fülemüle sípot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pippaláb. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy réztornyot, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy csillagapród. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Noar Amaron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy örökkéval. éjkövét, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy Sötétség Hercege trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Little Green Snake. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 3. napon összeakadsz Gkar. Elenios felszentelt papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lihahulilania. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.
Pippaláb, amikor összefutottatok, adott neked egy furulyát (ld. enc.), egy griff nyakéket (ld. enc.) és egy pszi követ (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) A lottó 1153. hetének nyerőszámai: 23, 27, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 192.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[75,58] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült bíbor szulfagor nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Elhajítod a vacak khór darázs trófeát, és kiszedsz egy bíbor szulfagor trófeát. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 143 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 143 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [76,57] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 133.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[78,55] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [80,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,53] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [82,53] Fák, mindenütt csak fák.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,53] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[27 pontot használtál fel, van még 79.]

m 2 mozogsz keletre
[84,53] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy szem szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy quwarg harcos trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Erril. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [11 pontot használtál fel, van még 68.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 63.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

v 21 2 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 58.]
[A parancs tárolásra került.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 28 gyógyítás 28 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+10 életerő.) [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 10, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Ez a 62. fordulód.

Erő: 13 Szint: 11 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 168/117 Jellem: jó (70) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 128/32 Pénz: 30 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 160 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 368 TP-t kaptál. Jelenleg 23 433 TP-d van. A következő szinthez még 1 567 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, bíbor szulfagor, lajhárlord. A 55. fordulódban 2154 arany került a bankszámládra. 2304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Jelenleg 7 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
84,53 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 4 11. taumaturgia: 13 12. versengés: 3
13. szörnyismeret: 3 14. pszi: 1 (+1) 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2 (limit: 876), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
110 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 púderkő (#119) 4 víz (#27) 1 pszi kő (#248)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 madártoll (#112) 6 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
4 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
52
53
54
55
56
57
58
59
(75,58) bíbor szulfagor (#358), Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(76,57) ork sámán (#345), Raia oltár
(77,56) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(78,55) sünmedve (#33), Sheran oltár, 30. jellempróba
(79,54) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), mutáns pók (#117)
(80,53) mély kút (#93), Elenios oltár, proteinfecske (#139)
(83,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(84,53) tintacsiga (#74), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Erril (5237. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek