61. forduló, 64. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 26. 9h:17'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,5] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 198.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 148.]

flh 8 138 felt. lőfegyver haszn. 8 a 138. tárggyal
Ok, FLH 8 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[58,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült süvítő rája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mandibulakaszával megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 mozogsz északkeletre
[61,1] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+13 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 88.]

be 43 bemész a 43. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 2 4 5 mozogsz 2 4 5
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 dözmöng szív. Felpakolsz. [18 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 4 7 4 mozogsz 4 7 4
Egy nagyobb terembe érkezel. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [7. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 sünmedve tüske. Felpakolsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 9 10 11 mozogsz 9 10 11
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rézkulcs és 1 borostyán függő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 23.]

lm 10 4 2 mozogsz 10 4 2
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 233 15 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 32. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 153/142 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 60/33 Pénz: 496 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 174 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 409 TP-t kaptál. Jelenleg 19341 TP-d van. A következő szinthez még 5659 TP szükséges. Trófeáid: sóhajtó dorony, mutáns pók, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 11/78 (+10%) vágófegyverek: 2/97 (+11%)
ütőfegyverek: 4/82 lőfegyverek: 5/67 (+16%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); mérg. ubuk tüske (#137) (3 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/99 2. nyomkövetés: 12/10 (+8%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 2/59 5. csapdakészítés: 3/57 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/53 (+5%)
7. gyógyítás: 27/65 (+20%) 8. teológia: 8/64 (+17%) 9. zene: 3/28 (+5%)
10. szörnyismeret: 1/78 (+30%) 11. zárnyitás: 1/0 12. vadászat: 9/37 (+30%)
13. bányászat: 7/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer), piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 79 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1170.

Összsúly: 48.12 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 dözmöng szív (#122) 1 rézkulcs (#75)
5 sallank karom (#128) 3 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(57,5) gyilkos sallank (#85)
(58,4) süvítő rája (#113), oltár
(61,1) púpos burástya (#92), a 43. labirintus bejárata, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 48. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek