61. forduló, 63. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 3. 12h:03'
EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
1151. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,47] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+173 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Sajnos nem vagy elég képzett a zenében ahhoz, hogy használhasd a harci indulót. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,47] Továbbra is magashegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a földsárkány kőfejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alex DiMarco lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[104,47] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lord Kis Se előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az emberevő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [105,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.} Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 9 VP-t.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ahogy öregszik, egyre rövidebb lesz.
Mikor végleg eltűnik, hideg és sötét lesz.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rézdarabot. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Gtruloh ZZokraz, Moa mester alagutakat épített a föld alatt, amelyekben hihetetlen sebességgel száguldoztak különös fémjárművek. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [120 pontot használtál fel, van még 49. Kapsz 48 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,46] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 3 tintát.) 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [107,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [108,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[109,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 16, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 62. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (25) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 440/415 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 11
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 313/63 Pénz: 24475 arany Kép. pont: 12
Pszi pont: 20/14
Eddig összesen 353 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 540 TP-t kaptál. Jelenleg 183 229 TP-d van. A következő szinthez még 76 771 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5125 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 18 dobófegyverek: 14

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
109,46 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 2 (+1) 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 21 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 4
13. harcművészetek: 8 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 3 (+1) 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 magszim bél (#103) 1 móri gyümölcs (#116)
1 rézdarab (#70) 1 smaragdkő (#678) 3 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
45
46
47
48
(100,47) kolostor (#556)
(101,47) világítótorony (#156), emberevő (#119)
(102,47) földsárkány (#359)
(103,47) emberevő (#119), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(104,47) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), emberevő (#119)
(105,46) bibircsók-óriás (#120), Elenios oltár, phua-kúp (#372), vaskohó (#155), massza (#217)
(106,46) trappoló dinymák (#118), oltár
(107,46) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár
(108,46) oltár, 28. jellempróba, tímárkunyhó (#684)
(109,46) mély kút (#93), oltár

Üzenet küldése a karakternek