Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 13. 10h:33' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [75,17] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [74,19] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. {max. életpontja: 21-24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,20] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 56 4 | elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot) |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró ollóját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az orgoró ollóját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
ea 225 4 | eladod a 225. tárgyat 4 |
ee 49 237 162 | eladod a 49. tárgyat a 237. tárgyat a 162. tárgyat |
ee 197 191 117 | eladod a 197. tárgyat a 191. tárgyat a 117. tárgyat |
ee 194 158 112 | eladod a 194. tárgyat a 158. tárgyat a 112. tárgyat |
ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,21] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. {támadása: 6.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
be 683 | bemész a 683. épületbe |
be 683 | bemész a 683. épületbe |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
EDZŐCENTRUM (2728. TEREPTÁRGY) Szép kis edzőcentrumot építettek ide, a város szélére. Van itt minden, ami ahhoz kell, hogy fizikailag és szellemileg fejleszd magad. Külön részleg súlyzókkal, fekvőpadokkal az erőd fejlesztésére, bonyolult akadály pályák az ügyességed javítására, táplálkozási tanácsadó az egészségesebb életért, egy fejtörő sarok, ahol az elmédet edzheted. Nem véletlen, hogy forgalmas hely, amikor nyitva van, minden kalandozó előszeretettel látogatja. Ráadásul egy fegyveres gyakorlótér is megtalálható itt, ahol bármilyen fegyverrel gyakorolhatsz a pihenőidőkben. Sok időd nem jut rá, de azért mindig szakítasz ránéhány percet. Az edzőcentrumok csak időszakosan vannak nyitva. Játéktechnikai információk: Az edzőcentrumot automatikusan használod, ha azon a mezőn TF-elsz. Ilyenkor 20%-kal jobban fejlődik az adott tulajdonságod, ami összeadódik, minden hasonló hatással. Egy fordulóban max. 200 TVP-t tudsz edzőcentrumban tölteni. A további TF-elések már a normális szabályok szerint zajlanak. Az edzőcentrumban történő TF-elésed alatt megölt minden 15. szörny 1%-kal fejleszti a legkisebb fegyverszakértelmedet a szúró, vágó és ütő/ököl közül. Az edzőcentrumot csak akkor használhatod, ha éppen fut az aktuális miniesemény. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 12 (24) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (25) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 440/313 | Jellem: | jó (103) | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 318/18 | Pénz: | 1772 arany | Kép. pont: | 22 |
Pszi pont: | 33/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22 (+1) | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 7 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 4 |
13. zene: | 3 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 5 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 59. Szerzett pont: 6741. Beállított erő: 0 Összpont: 6741 |
Összsúly: 110.54 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranylánc (#191) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 23 | madártoll (#112) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | tankány karom (#237) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
136 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 4 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | sámán erszény (#650) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|