61. forduló, 63. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:08'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-62,-59] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 192.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 190.]

kt 42 elkészíted a 42. tárgyat
Legyártottál 1 távcsövet. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 170.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

fkt 32 1 felt. készítesz a 32. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

a 176 2054 6 átadod a 176. tárgyat a 2054. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 vashegyű nyilat Inez részére. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

hu 24 198 30 hulladék: 24 198 30
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kavadu lebenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

hu 21 hulladék: 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[-62,-58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszablyával megvagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 szeksztánst. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [52,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megvágod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,67] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a süvítő rája testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [53 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[51,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rontasz. Csontszablyával végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszablyával párszor kilyukasztod a csontváz nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 fülemüle sípot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 137 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13975.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [52,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [52,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a csontlepke fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 140 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14275.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy surranó kígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [30 pontot használtál fel, van még 82.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[53,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [53,72] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő agglomerátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával megvagdalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 143 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14575.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gorombilla nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gorombilla testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
16 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
16 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 21.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 25 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 217/154 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 217/172 Pénz: 438 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/3 Pszi pont: 55/16
Eddig összesen 506 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 870 TP-t kaptál. Jelenleg 89 545 TP-d van. A következő szinthez még 30 455 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, vark. nekromanta, élőholt mágus. A 54. fordulódban 1427 arany került a bankszámládra. 1484 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 11/37 (+8%) szúrófegyverek: 20/37 (+17%)
vágófegyverek: 7/19 (+88%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 12/36

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
53,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/97 (+60%) 2. nyomkövetés: 13/10 (+25%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/21 5. csapdakészítés: 6/31 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/29
7. gyógyítás: 11/4 (+25%) 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 5/60 (+19%) 12. taumaturgia: 14/40 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 4/80 18. pszi: 8/57 (+18%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 6/42 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/91 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Poomr Ko (#957) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 143 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14575.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 2 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) $1 * orgyilkos tőr ($225)
5 szögletes kő (#17) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
14 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranygyűrű ($193) $2 ezüst gyűrű ($180) $1 ezüst karkötő ($158)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 fülemüle síp (#1576)
1 gernim balzsam (#1894) 37 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204) 1 nyomkereső talizmán (#671)
12 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
8 éjurna (#2368) [bennük 62 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 18]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $9 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 21]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 42 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
7 fekete gyöngy (#99) 4 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
5 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 7 halálvirág (#2371)
10 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) $1 kavadu lebeny ($24)
$1 lapockacsont ($33) 70 madártoll (#112) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 4 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 35 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
15 szárnyas hernyó (#69) $9 szvó-ektoplazma ($151) 1 Tiume batyuja (#660)
$5 trikornis szarv ($198) 7 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
1 vasérc (#152) 5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 62.95 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grákóbőr (#41) 2 ormánygőte csont (#21) 1 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30) 6 vashegyű nyíl (#176)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 bomló esszencia (#2367) 1 dözmöng szív (#122) 2 főnixtoll (#563)
1 fülemüle síp (#1576) 7 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
4 madártoll (#112) 6 sallank karom (#128) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szeksztáns (#32) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(51,65) 40. jellempróba, oltár, púpos burástya (#92), élőholt mirg (#135)
(51,67) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), süvítő rája (#113), szintszívó (#96)
(51,68) rájanyék (#58), zombi (#49), csontváz (#48), 41. jellempróba, oltár
(52,66) oltár, alpesi tehén (#91), csontváz (#48)
(52,69) gyilkos sallank (#85), láplidérc (#352)
(52,70) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123), sírlidérc (#172), csontlepke (#746), surranó kígyó (#30)
(53,71) autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
(53,72) agglomerátor (#138), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), gorombilla (#38)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újonnan alakult KT-k esetén nem kell 400 napot várni, hogy elkezdjék a fejlesztést. Egyből el lehet kezdeni, de ez nem automatikus, így egyeztetni kell előtte a JV-vel.
* - A 259-es labirintusba (Víz síkja) bekerült a megifjodás ősteológia varázslat. Ha valaki már végigjárta a labirintust, de nem ismeri a varázslatot, az írjon a JV-nek, és megkapja.

Üzenet küldése a karakternek