616. forduló, 618. forduló, Gilthanas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 21. 14h:50'
EZ A 621. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD
622. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5940
SZÁMLA : XXXX

GILTHANAS KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [237,70] koordinátán.
A táborozás 7. napján összeakadsz Night Busterrel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy kreiton jótündér trófea, egy kreiton lich trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a pszi szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 97 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+2357 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+249 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 833. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 831. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 2. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 831.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 829. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 827. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 825. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 823. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 821. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 819. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 817. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 815. Kapsz 2 VP-t.]

vv 71 25 25 elmormolod a 71. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 813. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-101 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-101 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 813.]

h 892 3 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 3 esszenciát (+30 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 813.]

ftv 51 565 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 565. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

ftv 51 555 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 555. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

ftv 271 553 felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot az 553. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

v 198 295 35 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[295,35] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 936 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 801 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2888, sebződés: 918, gyógyulás: 4, összesen: -914 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 803. Kapsz 10 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[295,34] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hmm, csak egy tengeri parduan. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tengeri parduan testét. (8 támadással 962 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 55 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a tengeri parduan testét. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A fényaura 21 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan világoszöld farkát. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3080, sebződés: 479, gyógyulás: 497, összesen: +18 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [295,33] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas karvaly. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 43 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 71 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (7 támadással 819 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2911, sebződés: 1003, gyógyulás: 4, összesen: -999 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+1037 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [295,32] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszdémon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszdémon testét. (8 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a káoszdémon testét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 217 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 270 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon testét. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a káoszdémon bal oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 242 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 287 életpontot vesztettél. A káoszdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2988, sebződés: 1016, gyógyulás: 533, összesen: -483 ÉP}

[58 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 58 VP-t.]

vv 267 267 267 elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 743. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ősi energiák regenerálják tested (+86 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 739. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tengeri parduan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan világoszöld farkát. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tengeri parduan testét. (8 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tengeri parduan testét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tengeri parduan testét. (8 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 53 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a tengeri parduan testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3032, sebződés: 539, gyógyulás: 483, összesen: -56 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tengeri parduan. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tengeri parduan testét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan testét. (8 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 44 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a tengeri parduan testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 960 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a tengeri parduan testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3051, sebződés: 563, gyógyulás: 492, összesen: -71 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [295,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas karvaly. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 74 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 909 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 74 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2970, sebződés: 938, gyógyulás: 4, összesen: -934 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+1056 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 58 VP-t.]

vv 267 267 267 elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 677. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 675. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[294,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs bal szárnyát. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a szellemdarázs nyakát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 0, gyógyulás: 212, összesen: +212 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy sötét ülnök!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök testét. (8 támadással 936 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 213, gyógyulás: 4, összesen: -209 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy kreiton idéző!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 109 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző testét. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző testét. (8 támadással 877 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kreiton idéző testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton idéző egyik csápját. (3 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a kreiton idéző testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2197, sebződés: 109, gyógyulás: 328, összesen: +219 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 2 deus ex machinát. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bársony gyilkos. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bársony gyilkos jobb oldalát. (8 támadással 890 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a bársony gyilkos fejét. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 529 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bársony gyilkos jobb lábát. (8 támadással 930 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a bársony gyilkos bársony páncélját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A bársony gyilkos fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bársony gyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2459, sebződés: 787, gyógyulás: 466, összesen: -321 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [295,28] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy káoszdémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon bal vállát. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszdémon testét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a káoszdémon testét. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 242 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 257 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszdémon testét. (8 támadással 899 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a káoszdémon testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 225 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 252 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2980, sebződés: 976, gyógyulás: 552, összesen: -424 ÉP}

Látsz egy gránátkaktuszt. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [57 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 57 VP-t.]

szk 565 keresed az 565. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tengeri parduant. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 583. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 578. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 573. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 568. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 558. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 543. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 538. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 533. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 513. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 508. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 495. Kapsz 3 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy káoszdémon közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon porszerű végtagjait. (8 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a káoszdémon testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 259 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 264 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon porszerű végtagjait. (8 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a káoszdémon fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 242 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 264 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2970, sebződés: 1029, gyógyulás: 616, összesen: -413 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas karvaly. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 944 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 61 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 73 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 1944, sebződés: 526, gyógyulás: 4, összesen: -522 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+1051 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 80 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 389 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 349 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 334 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 15 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 29, 7.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 758 pontot. A következő körben tehát 958 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY)
A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod.

KARAKTERLAP

Gilthanas, egy barna hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia első számú avatárja vagy. Papi hited: 1044. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 617. fordulód.

Erő: 78 (98) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 157 cm
IQ: 77 (84) Támadás: 80 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 78 (81) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 179/802 év
Egészség: 76 (86) Életpont: 1531/1133 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (89) Varázspont: 3454/2505 Pénz: 10443 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/27 Pszi pont: 745/360 Halhatatlanság: 15 % EFejl: 24
Eddig összesen 7422 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 223708 TP-t kaptál. Jelenleg 36460876 TP-d van. A következő szinthez még 4539124 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Fürge Maidena, Morghatal A'ton. A 613. fordulódban 1321 arany került a bankszámládra. 1373 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 20/34 szúrófegyverek: 46/48 (+15%) ütőfegyverek: 46/94
lőfegyverek: 18/2 dobófegyverek: 46/25 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/50 2. nyomkövetés: 204/78 (+30%) 3. lopás: 6/86
4. mászás: 41/16 (+6%) 5. csapdakészítés: 37/50 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/13
7. gyógyítás: 134/60 (+69%) 8. titkosírás: 23/89 9. felderítés: 29/41
10. szörnyidomítás: 22/4 11. teológia: 172/67 (+42%) 12. taumaturgia: 161/25 (+32%)
13. szerencsejáték: 3/56 14. versengés: 20/20 15. zene: 28/33
16. szörnyismeret: 20/66 17. pszi: 75/69 (+46%) 18. zárnyitás: 26/6
19. vadászat: 29/46 20. vitalitás: 7/15 21. bányászat: 44/45
22. úszás: 29/19

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98
1. sebzés bónusz: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) égető tekintet (#164) óriáserő (#53)
fényaura (#211) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> pszi őselementál (#258)
puha ütés (#60) >> zafír sárkány (#329) villámcsapás (#50) >> ében hadúr (#294)
puha ütés (#60) >> smaragd sárkány (#326) puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328)
háló (#186) >> purifikátor császár (#393) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) ryuku átokvarázs (#280) >> tűzrája (#531)
ryuku átokvarázs (#280) >> albinó féreg (#529) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511) tűzgolyó (#155) >> Morghatal A'ton (#544)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb jégisten (#662) halálos érintés (#271) >> pszionikus entitás (#553)
háló (#186) >> káoszdémon (#547)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555) elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565)
életpajzs (#142) >> kreiton lich (#536) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb jégisten (#662)
tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538) fürgülés (#92) >> Morghatal A'ton (#544)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531) fürgülés (#92) >> éjfattyak (#9096)
varázsvédelem II (#108) >> smaragd sárkány (#326) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4)
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 hajító csillag (#939) 2 kaja (#2) 3 kreiton esszencia (#892)
1 nyílvessző (#108) 4 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
6 spiritusz (#170) 10 tinta (#101) 1 tükör (#43)
22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
77 arany (#50) 2 deus ex machina (#1) 9 madártoll (#112)
3 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(294,28) ősi rúnatorony (#852), 38. jellempróba, Fairlight oltár, szellemdarázs (#481), sötét ülnök (#508), kreiton idéző (#510), bársony gyilkos (#546)
(295,28) káoszdémon (#547), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vérszomjas karvaly (#555)
(295,29) vérszomjas karvaly (#555)
(295,30) tengeri parduan (#565)
(295,31) tengeri parduanok (#565)
(295,32) káoszdémon (#547)
(295,33) vérszomjas karvaly (#555)
(295,34) tengeri parduan (#565)
(295,35) vérszomjas karvalyok (#555)

Üzenet küldése a karakternek