612. forduló, 614. forduló, Gilthanas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 2. 9h:56'
EZ A 615. JÁTÉKHETED, 613. FORDULÓD
616. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5940
SZÁMLA : XXXX

GILTHANAS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [242,44] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Fürge Calver, amikor összefutottatok, adott neked 4000 aranyat, 3 szent jogart, egy pszi követ, 26 borkonyó bibét, egy vortex amulettjét, 6 gyógykenőcsöt és 5 dlathog kőzetet. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 94 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+2120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+245 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 840.]

* 2. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 840.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 836. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 834. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 832. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 830. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 828. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 826. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 824. Kapsz 1 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 824.]

vv 71 112 25 elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-13 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 807. Kapsz 12 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-101 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 807.]

at 3786 12 TU-t adsz át a 3786. kalandozónak 12
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 12 TU árán átcsúsztatsz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

v 181 184 32 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(242,44) történelemkutató intézet (#691)

[184,32] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 797. Kapsz 8 VP-t.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 1321 arany. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Aarkh a Káoszlovaggal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy uglaok vállvédőt visel. Fegyverzetét egy Bropxat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Szellemalakok köröznek vészjóslóan körülötte. Egy kis kéksárkány ül a vállán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 787. Kapsz 8 VP-t.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[186,30] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[242,44] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy testzabáló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (170 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló pikkelytestét. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 147 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1758, sebződés: 467, gyógyulás: 323, összesen: -144 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy történelemkutató intézet (691. épület.). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [243,44] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy krathan csontváz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz testét. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a krathan csontváz jobb lábát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a krathan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12034 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 20, gyógyulás: 250, összesen: +230 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 757. Kapsz 24 VP-t.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[244,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy greén örvény. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 204 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 405 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 204 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 813, gyógyulás: 94, összesen: -719 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [245,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy greén örvény. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A fényaura 8 ép-t sebez. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 204 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A fényaura 7 ép-t sebez. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 202 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 451, gyógyulás: 141, összesen: -310 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Big G formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs farkát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (8 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szellemdarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 120, gyógyulás: 301, összesen: +181 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy sötét ülnök!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb lábát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ülnök jobb lábát. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök bal oldalát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 323, gyógyulás: 4, összesen: -319 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy tleikan hadúr!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hadúr testét. (8 támadással 977 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan hadúr fejét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 1 tleikan kesztyűt. [tleikan kesztyű ládikóba-> 200 arany, -2 ÉP] Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. Iszonyatosan sorvadozol (-66 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [246,45] Füves síkságra érkeztél. Találsz egy csillagbozótost. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Fairlight avatárja.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony rendkívül elfoglaltnak tűnik, így rögtön lelkiismeretfurdalásod támad, amiért zargatni merészeled. Fel is háborodik, amikor elárulod, hogy nincs nálad egyetlen tárgy sem abból, amit megígértél.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 vaskulcs, 18 sünmedve tüske, 8 fülemüle agyar, 3 tüskecsapda, 1 szulfagor agyar.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett pengekarú nitmák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8523 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 267, gyógyulás: 198, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+1004 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Tested aggasztó sebességgel sorvad (-66 életerő). [125 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 100 VP-t.]

kt 929 40 elkészíted a 929. tárgyat (40 darabot)
Begyűjtöttél 40 csillagbotot. Erőd TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 96 VP-t.]

kt 939 20 elkészíted a 939. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 hajító csillagot. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 64 VP-t.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[247,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Viza EtDran, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy púpos zsokarg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal lábát. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 40, gyógyulás: 140, összesen: +100 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy sötét ülnök!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1184 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök jobb lábát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 242, gyógyulás: 4, összesen: -238 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy tleikan behemót!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan behemót fejét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan behemót testét. (9 támadással 822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan behemót fejét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A fényaura 19 ép-t sebez. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a tleikan behemót testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 15 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2427, sebződés: 46, gyógyulás: 441, összesen: +395 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 1 smaragd orrkarikát. [smaragd orrkarika ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP] A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy greén örvény. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 405 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 408 életpontot vesztettél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 405 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 408 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 1626, gyógyulás: 235, összesen: -1391 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+1080 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Működik a borzalmas sorvasztás (-58 életerő).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [95 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 76 VP-t.]

v 198 259 64 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(242,44) történelemkutató intézet (255691), szent tölgyfa (47393), #. jellempróba, oltár, #. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), testzabáló (#438)
(243,44) 49. jellempróba, Dornodon oltár, krathan csontváz (#432)
(244,44) greén örvény (#443)
(245,44) greén örvény (#443), ősi rúnatorony (#852), művészi porolit (#720), oltár, szellemdarázs (#481), sötét ülnök (#508), tleikan hadúr (#509)
(246,45) csillagbozótos (255928, belőle készíthető: 44929), #. jellempróba, Tharr oltár, #. jellempróba, művészi porolit (#720), pengekarú nitmák (#450)
(247,45) ősi rúnatorony (#852), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), tleikan behemót (#511), greén örvény (#443)

[259,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested aggasztó sebességgel sorvad (-58 életerő). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Iron Handdel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy Batharak vértjét, egy beholderfej medált, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Bropxat trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 8 VP-t.]

f 762 771 780 kísérletezel a 762. tárggyal a 771. tárggyal a 780. tárggyal
Sorban előpakolod a legújabban szerzett tárgyakat, és vizsgálgatni kezded őket... Hirtelen ötlettől vezérelve előveszed a korábban beazonosított drágakövet is, és a többi mellé teszed: Igen! A drágakő felfénylik, szemeid előtt megjelenik egy látomás: a tárgyakból összeáll a tökéletes páncélöltözet egy darabja. Most már biztos, hogy ezekből a tárgyakból tudnának Zarknod piramisában csinálni neked valamit! [10 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 8 VP-t.]

f 764 775 785 kísérletezel a 764. tárggyal a 775. tárggyal a 785. tárggyal
A két szörny legyőzése közötti rövidke szabadidőd arra használod, hogy néhány tárggyal kísérletezgetésbe kezdj. Sorban magad elé pakolod őket, és töprengeni kezdesz... Hirtelen ötlettől vezérelve előveszed a korábban beazonosított drágakövet is, és a többi mellé teszed: Igen! A drágakő felfénylik, szemeid előtt megjelenik egy látomás: a tárgyakból összeáll a tökéletes páncélöltözet egy darabja. Most már biztos, hogy ezekből a tárgyakból tudnának Zarknod piramisában csinálni neked valamit! [10 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 8 VP-t.]

kt 762 771 780 elkészíted a 762. tárgyat (771 darabot)
A teleporton keresztül belépsz Zarknod piramisába, ahol Permedin Ahratiax fogad kiismerhetetlen mosollyal a szája szegletében. Sorban előpakolod a zsákodból a tárgyakat (nyers zafír, adamantit érme, idézőszőnyeg, gór tekercs), ami a páncél készítéséhez kell, és lepakolod a tleikan bíra elé a földre. Aztán az 5000 aranyat is mellé rakod. Permedin szemügyre veszi a tárgyaidat, majd méretes csápjaival kettőt suhint fölöttük. A tárgyak eltűnnek. Mielőtt még megijednél, biztosít róla, hogy csak szakértő kezekhez továbbította őket, egy hátsó terembe, ahol a páncéldarabot elkészítik felhasználásukkal. Ezután várakozásra int, és magadra hagy a különös teremben. Telik az idő... Fáradt tekinteted egyszer csak arra ébred, hogy Permedin egy tárgyat a kezében tartva materializálódik előtted.
- Sikerült! - mondja. - Na persze csak alapanyagok kérdése az egész. Íme a tökéletes páncél!
Elbűvölve veszed át a tárgyat, majd a boldogságtól repesve elteleportálsz a piramisból. Csak kint mered jobban szemügyre venni, mit is tartasz a kezedben: egy ezüsttölgy kesztyűt. (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) [50 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 40 VP-t.]

kt 764 775 785 elkészíted a 764. tárgyat (775 darabot)
A teleporton keresztül belépsz Zarknod piramisába, ahol Permedin Ahratiax fogad kiismerhetetlen mosollyal a szája szegletében. Sorban előpakolod a zsákodból a tárgyakat (nyers zafír, mihlanil érme, bűvölt kristály, lad tekercs), ami a páncél készítéséhez kell, és lepakolod a tleikan bíra elé a földre. Aztán az 5000 aranyat is mellé rakod. Permedin szemügyre veszi a tárgyaidat, majd méretes csápjaival kettőt suhint fölöttük. A tárgyak eltűnnek. Mielőtt még megijednél, biztosít róla, hogy csak szakértő kezekhez továbbította őket, egy hátsó terembe, ahol a páncéldarabot elkészítik felhasználásukkal. Ezután várakozásra int, és magadra hagy a különös teremben. Telik az idő... Fáradt tekinteted egyszer csak arra ébred, hogy Permedin egy tárgyat a kezében tartva materializálódik előtted.
- Sikerült! - mondja. - Na persze csak alapanyagok kérdése az egész. Íme a tökéletes páncél!
Elbűvölve veszed át a tárgyat, majd a boldogságtól repesve elteleportálsz a piramisból. Csak kint mered jobban szemügyre venni, mit is tartasz a kezedben: egy ezüsttölgy karkötőt. (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) [50 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 40 VP-t.]

le 844 leveszed/lerakod a 844. tárgyat
Leveszed a teriadan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

kf 994 998 kézbeveszed/felveszed a 994. tárgyat a 998. tárggyal
Leveszed az adamantit kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az ezüsttölgy kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
A csuklódra húzod az ezüsttölgy karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 2 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 3 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 9, 21.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 754 pontot. A következő körben tehát 954 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTTÖLGY KESZTYŰ (994. TÁRGY)
Már régóta azon töprengtél, milyen kesztyű is lenne az, ami az elfek hosszú ujjakkal megáldott kezeire tökéletesen illik. Amikor megpillantod az ezüsttölgy kesztyűt, minden álmodat megvalósulni látod: az okkerzöld, abíriai fonalból készült, díszes szövésű tárgyat mintha pont a te kezedre méretezték volna. Nevét a kézfejedre csúszó ezüsttölgy ábráról kapta, mely vakító izzással tudatosítja mindenkiben jelenlétét. Egyesek szerint a belefércelt rúnavarázslatok töménytelen mágikus ereje élteti fényét. Az ezüsttölgy kesztyű Halálos Érintésre képes, melyet fordulónként egyszer használhatsz az FTV 271 parancs beállításával. Ez a varázslat, ha egy nem-neves szörny ellen használod, 10000 sebzés okozására képes. A kesztyű viselésekor tapasztalható, állandóan működő képességek pedig: +40 max. ÉP-t, +12 védettséget, minden ütésedre +5 sebzést kapsz, ha harcművész vagy, ezen felül még +7 sebzést. A tárgy nem átadható.
[A halálos érintés varázslatnak vannak korlátai. Egyrészt csak akkor állíthatod az FTV paranccsal, ha a kezeden van, másrészt 60-nál magasabb szintű lényekre nem hat.]

EZÜSTTÖLGY KARKÖTŐ (998. TÁRGY)
A karkötő foglalatába helyezett ezüst fénnyel ragyogó, ismeretlen eredetű drágakövek (melyek összességében egy ágait minden irányba nyújtogató tölgyfát ábrázolnak) kisugárzása briliáns, nem is csoda, hogy mindig is keresett volt e csupán a legendákból ismert varázstárgy az elf hatalmasságok között. Persze nem csak a szépsége miatt, erre rögtön ráébredhetsz, ha az ezüsttölgy karkötőt a kezedre csatolod: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 8-cal, támadásod 1-gyel megnő, és immúnis leszel a kisebb és nagyobb vp vesztésekre. Ezenkívül, ha viseled, és éjfatty támadna rád, te +8, ellenfeled pedig -10 sebzést kap az adott harcra. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Gilthanas, egy barna hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia első számú avatárja vagy. Papi hited: 1034. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 613. fordulód.

Erő: 77 (97) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 157 cm
IQ: 77 (84) Támadás: 80 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 78 (81) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 179/801 év
Egészség: 76 (86) Életpont: 1527/1171 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (89) Varázspont: 3442/3012 Pénz: 1759 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/23 Pszi pont: 745/133 Halhatatlanság: 15 % EFejl: 24
Eddig összesen 7342 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 111844 TP-t kaptál. Jelenleg 35414993 TP-d van. A következő szinthez még 5585007 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb jégisten, Morghatal A'ton. A 613. fordulódban 1321 arany került a bankszámládra. 1321 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 20/34 szúrófegyverek: *45/100 ütőfegyverek: 46/94
lőfegyverek: 18/2 dobófegyverek: *45/100

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/39 2. nyomkövetés: 203/10 (+42%) 3. lopás: 6/86
4. mászás: 40/50 (+12%) 5. csapdakészítés: 36/74 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/13
7. gyógyítás: 133/22 (+46%) 8. titkosírás: 23/89 9. felderítés: 29/41
10. szörnyidomítás: 19/11 11. teológia: 169/33 (+21%) 12. taumaturgia: 159/77 (+24%)
13. szerencsejáték: 3/56 14. versengés: 20/11 (+4%) 15. zene: 28/33
16. szörnyismeret: 20/48 17. pszi: 75/2 (+100%) 18. zárnyitás: 26/6
19. vadászat: 29/46 20. vitalitás: 7/15 21. bányászat: 44/45
22. úszás: 29/19

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91
1. sebzés bónusz: 5 10. vp regeneráció: 4 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) égető tekintet (#164) óriáserő (#53)
fényaura (#211) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> pszi őselementál (#258)
puha ütés (#60) >> zafír sárkány (#329) villámcsapás (#50) >> ében hadúr (#294)
puha ütés (#60) >> smaragd sárkány (#326) puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328)
háló (#186) >> purifikátor császár (#393) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) ryuku átokvarázs (#280) >> tűzrája (#531)
ryuku átokvarázs (#280) >> albinó féreg (#529) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
bo'adhun csapás (#266) >> tleikan amazon (#534) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> Morghatal A'ton (#544) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb jégisten (#662)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> kreiton lich (#536) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb jégisten (#662)
tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538) fürgülés (#92) >> Morghatal A'ton (#544)
fürgülés (#92) >> tleikan behemót (#511) védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531)
fürgülés (#92) >> éjfattyak (#9096) varázsvédelem II (#108) >> smaragd sárkány (#326)
védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4)
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6642 arany (#50) 1 adamantit érme (#762) 1 bűvölt kristály (#775)
1 gór tekercs (#780) 1 idézőszőnyeg (#771) 3 kaja (#2)
1 lad tekercs (#785) 1 mihlanil érme (#764) 2 nyers zafír (#752)
1 nyílvessző (#108) 20 pézsmatökmag (#934) 2 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 9 tinta (#101) 1 tükör (#43)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 csillagbot (#929) 1 ezüsttölgy karkötő (#998) 1 ezüsttölgy kesztyű (#994)
11 hajító csillag (#939)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(259,64) Zarknod ónixpiramisa (34695), 1625. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), Iron Hand (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek