60. forduló, 62. forduló, Kölök összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 15h:11'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX

KÖLÖK KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 gromak bőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 rövid kard (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A 21. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Fekete a bőre. Fairlight tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy dombi yeti trófea és egy földsárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kharón Nan Akherón. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

vi 0 4 viselkedésed: 4
A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 196.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 457 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 168.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 163.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 153.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 148.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,29] Továbbra is dombság. Látsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. Eldobod az értéktelenné vált Métely trófeát, és kinyersz egy alkalmas pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [101,28] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Jerome közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Jerome testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Jerome testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod a Jerome testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Jerome jobb első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod a Jerome nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Jerome összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Vemhes Guppi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [100,27] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Jerome nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Jerome testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Jerome testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval megkarcolod a Jerome fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Jerome páncélos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Jerome jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Jerome száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 4 rákfatty váladékot.) 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [77 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[99,26] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Asmodee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy sebesült ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz egy kopasz, barna szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy quwarg harcos trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy garokk a hátasa. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Főnök. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Szépmező Szárnya. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy ryuku köpenyt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [98,25] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a légirozmár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval megvágod a légirozmár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 12 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy púpos burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 13, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY)
Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad).

KARAKTERLAP

Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 17 Agresszió: 4 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 16 Életpont: 218/196 Jellem: jó (115) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 188/18 Pénz: 6086 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 16/6 Pszi pont: 65/10 EFejl: 2
Eddig összesen 243 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3607 TP-t kaptál. Jelenleg 61956 TP-d van. A következő szinthez még 13044 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, epokitféreg, vérfürdető magszim. A 53. fordulódban 777 arany került a bankszámládra. 870 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3 (+1)
10. teológia: 9 (+1) 11. taumaturgia: 6 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 3 (+1) 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 8 (+1) 17. vadászat: 1 18. bányászat: 7
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 65.60 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 2 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 halcsont (#390) 1 Jerome köpenye (#1527)
4 kaktusztüske (#114) 1 lapockacsont (#33) 12 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 12 rákfatty váladék (#333) 2 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,26) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421)
(98,25) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, oltár, légirozmár (#94)
(99,26) oltár, művészi porolit (#720), ryuku gárdista (#360), Főnök (3140. kalandozó), Szépmező Szárnya (3344. kalandozó)
(100,27) Jerome (#956), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,28) Jerome (#956), oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), manóodú (#698), érclelőhely
(102,29) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 30. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), pattanóböde (#145)

Üzenet küldése a karakternek