60. forduló, 62. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 4. 21h:03'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sörényes ubuk nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204.]
[A parancs tárolásra került.]

hu 64 hulladék: 64
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[55,-2] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a dűnekukac fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,-2] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a dűnekukac testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,-3] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnekukac. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 180.]

be 19 bemész a 19. titkos labirintusba
A végtelennek tűnő sivatagban minden kő egyforma: a térképen azonban le van írva, hogy milyen apró jellegzetességekről lehet a barlang bejáratát felismerni. Amikor megtalálod a nagy, rózsaszín csíkos követ, megérzed a bűzt is: igen, ez lesz az! Nekiveselkedve, félretolod a követ. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leereszkedve a földalatti folyosóba örömmel nyugtázod, hogy ha itt nincs is kevésbé meleg, mint odakint, legalább nem tűz a hátadra oly forrón a nap. Egy keletre futó folyosó elején állsz. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 2 3 2 mozogsz 2 3 2
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT] Hamarosan egy Duer-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Duer-ork bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Idebent is állott, meleg büdös van, akárcsak a labirintusban mindenütt. [3. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 arany és 2 aranyló ugarhéj. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-9 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 5 9 5 mozogsz 5 9 5
Óvatosan továbblopódzkodsz. Keletre egy ajtó van, amelyen keresztül tisztán érzed a goldugarok bűzét. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a szobába: ez a tenyészet vezetőjének szobája kell, hogy legyen. [9. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 bőrsisakot. A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 aranyló ugarhéj és 1 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Óvatosan továbblopódzkodsz. Keletre egy ajtó van, amelyen keresztül tisztán érzed a goldugarok bűzét. [5. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 6 4 2 mozogsz 6 4 2
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Ahogy belépsz a nagyterembe, hátratántorodsz a tenyésző goldugarok áporodott szagától. Fáklyát fényében megcsillan a goldugarok háta. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy goldugar az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a goldugar jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goldugar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy goldugar az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar csáprágóját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Elérkezel a nagy központi terem déli ajtajához. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Duer-ork testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a Duer-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 1 mozogsz 1
Visszamész a bejárathoz, és kikapaszkodsz a tűző napfényre.
[5 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[52,-4] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő goldugar nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,-5] Dombos vidékre érkeztél. Látsz egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Göcsörtös bunkóval megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 109.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 101.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[50,-6] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [49,-7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Találsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedéked átfúrja a nektoraf testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a nektoraf jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [48,-8] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [46 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[47,-9] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [46,-10] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy gyíkember. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a gyíkember megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyíkember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 51 keresed az 51. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyíkembert. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 12 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 164/130 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 147/85 Pénz: 345 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 286 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 111 TP-t kaptál. Jelenleg 32 376 TP-d van. A következő szinthez még 624 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 15 (+1)
lőfegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) $10 csontszablya ($64)
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 2 * göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 rövid íj (#107) 20 * tüske (#22) 35 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 5 leviatán hólyag (#2182)
2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 105]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [benne 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
3 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
2 királygyík bőr (#44) 15 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 12 óndarab (#85)
5 ormánygőte csont (#21) 12 pirkit (#153) 12 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 7 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
8 smirglilevél (#29) 44 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
12 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 93.80 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 8 aranyló ugarhéj (#100) 1 bőrpáncél (#51)
1 bőrsisak (#57) 1 csontkulcs (#74) 3 csontszablya (#64)
1 dözmöng szív (#122) 1 királygyík bőr (#44) 2 óndarab (#85)
20 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(46,-10) gyíkemberek (#51)
(49,-7) vadász quwarg (#241), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, nektoraf (#355)
(50,-6) királygyíkok (#26), patak, oltár
(51,-5) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, 34. jellempróba, gyilkos tetű (#116)
(52,-4) goldugar (#65)
(53,-3) a 19. labirintus bejárata, dűnekukac (#357), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), goldugar (#65)
(54,-2) dűnekukac (#357)
(55,-2) dűnekukac (#357)
(56,-2) sörényes ubukok (#89)

Üzenet küldése a karakternek