Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 12. 13h:54' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a kék rothasztó jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 413 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [82,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [81,10] Még mindig bozótos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske farkát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember jobb karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [77,14] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [76,15] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
h 248 | használod a 248. tárgyat |
f 170 | kísérletezel a 170. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
KETREC (216. TÁRGY) Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 12 (24) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (25) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 433/313 | Jellem: | jó (100) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 315/51 | Pénz: | 1636 arany | Kép. pont: | 20 |
Pszi pont: | 33/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | * 21 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 7 (+1) |
10. taumaturgia: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 4 |
13. zene: | 3 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 5 (+1) |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 59. Szerzett pont: 6741. Beállított erő: 0 Összpont: 6741 |
Összsúly: 108.13 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
66 | arany (#50) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | rézgolyó (#343) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 6 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 4 | víz (#27) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|