60. forduló, 62. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 12. 13h:54'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,7] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+234 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[83,8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a kék rothasztó jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 413 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 407 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Piromenyét, 3 A bajnok manifesztációja. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Orbitális mackósajt, 2 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Illúziópalota, 1 Sötét halál, 1 Garokk. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Vérfürdető magszim, 2 Aranyeső. Ez full! Vesztettél. 407 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 58 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [82,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [81,10] Még mindig bozótos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [73 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[80,11] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinfecske. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske farkát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy szekérkaraván van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [79,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember jobb karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [38 pontot használtál fel, van még 91.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy légirozmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 12 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 75.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[78,13] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [77,14] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [76,15] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-58 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 40.]

f 170 kísérletezel a 170. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ketrecet. (ld. enc.) 412 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 28.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Halvány sejtések derengenek fel agyadban, de aztán le is lohadnak. Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [12 pontot használtál fel, van még 16.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 12 (24) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (25) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 433/313 Jellem: jó (100) Tul. pont: 27
Szerencse: 11 (21) Varázspont: 315/51 Pénz: 1636 arany Kép. pont: 20
Pszi pont: 33/17
Eddig összesen 551 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 199 TP-t kaptál. Jelenleg 259 351 TP-d van. A következő szinthez még 649 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, purifikátor, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 7 (+1)
10. taumaturgia: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 4
13. zene: 3 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 5 (+1)
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 1
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 59. Szerzett pont: 6741. Beállított erő: 0 Összpont: 6741

Összsúly: 108.13 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
66 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 2 kaktusztüske (#114)
1 pszi kő (#248) 2 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170)
2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 6 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(76,15) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(77,14) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), elf kósza háza (#681), egy ismeretlen isten rúnaköve
(78,13) halálmadár (#351), oltár
(79,12) grok-képződmény (#149), tetemember (#123), bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(80,11) proteinfecske (#139), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 47. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(81,10) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, pszi elementál (#221)
(82,9) garokk (#73)
(83,8) arató csattanat (#144), kék rothasztó (#421)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Mágia síkján a 338-as labirintusban az aranygólemeket kőgólemekre cseréltük.
* - Az éberség varázslatot a program már kiválasztja TV listából az álomlehetlet ellen.
* - A Mágia síkján a manatárolók töltéséért hibásan max. VP járt max. ÉP helyett. Javítottuk, akik már töltöttek, azoknál átírtuk a max. VP-t max. ÉP-re.

Üzenet küldése a karakternek