5. forduló, 7. forduló, Pajszair összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 31. 13h:53'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

PAJSZAIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-5] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+14 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 mozogsz nyugatra
[14,-5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.)

[10 pontot használtál fel, van még 90.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 mozogsz délkeletre
[15,-4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szárnyas gömböc. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. (ld. enc.) Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 60.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 40.]

fgy 20 40 felt. gyógyítás 20 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

m 2 mozogsz keletre
[16,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gonyolék. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a botot a másikra rohansz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 30.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás sáska. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra ugrasz. Bottal eltalálod az óriás sáska jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az óriás sáska megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás sáska belecsíp a derekadba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 10.]

gyk 4 10 gyakorolsz a 4. tárggyal 10 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Már nem sok kell a következő szinthez. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-2 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy jóképű kalandozó fiút, aki megvédene a gyilkos sallanktól, cipelné helyetted a nehéz tatu bőröket, és felvidítana az unalmas pillanatokban. No és esténként... hát igen, még egyéb előnyei is lennének a dolognak. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, és ő is érdeklődést mutat irántad (esetleg meglep valamilyen ajándékkal) akkor csábosan mosolyogva, kedves szavakat suttogva a fülébe jelzed, hogy a vonzalom kölcsönös. Ezután, ha a folyamatos testőrködésre vagy a tárgyaid cipelésére nem is, bizonyos egyéb lovagias szolgálatokra biztosan rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 139 pontot. A következő körben tehát 139 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

GUMIFA (38. NÖVÉNY)
A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni?

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

KARAKTERLAP

Pajszair, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Ez a 6. fordulód.

Erő: 14 Szint: 2 Merészség: 6/6 Magasság: 155 cm
IQ: 15 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 Életpont: 61/20 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 12 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 53 TP-d van. A következő szinthez még 47 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 4
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 7.42 kg Megterheltség: 19%
Még 144 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,-4) szárnyas gömböc (#12), gumifa (#38), 25. jellempróba
(16,-4) 9. jellempróba, gonyolék (#13), óriás sáska (#27)

Üzenet küldése a karakternek