5. forduló, 7. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 6. 11h:38'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,5] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.)

fgy 40 30 1 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 2 mozogsz keletre
[16,5] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 8 életpontot vesztettél. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+13 életerő.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült kavadu. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kavadu nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kavadu jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 8 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [40 pontot használtál fel, van még 95.]

e 35 élelemszerzés 35 pontért
Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 60.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[17,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy smirglibokrot. (ld. enc.) Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gonyolék került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gonyolék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Találkozol egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Thrymm. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a démontetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sünmedve. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált királygyík trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[20,5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás patkány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [21,4] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy bo-skorpió volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy spagulár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Törpe házikó: keletre 9, északra 33 mérföld. Kobudera tanya: egyenesen keletre. Remetelak északkelet felé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol egy kopasz, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve Konan a Borbély. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[30 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy jóképű kalandozó fiút, aki megvédene a gyilkos sallanktól, cipelné helyetted a nehéz tatu bőröket, és felvidítana az unalmas pillanatokban. No és esténként... hát igen, még egyéb előnyei is lennének a dolognak. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, és ő is érdeklődést mutat irántad (esetleg meglep valamilyen ajándékkal) akkor csábosan mosolyogva, kedves szavakat suttogva a fülébe jelzed, hogy a vonzalom kölcsönös. Ezután, ha a folyamatos testőrködésre vagy a tárgyaid cipelésére nem is, bizonyos egyéb lovagias szolgálatokra biztosan rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 138 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 6. fordulód.

Erő: 18 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 110 cm
IQ: 10 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 58/58 év
Egészség: 16 Életpont: 84/26 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 25 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 TP-t kaptál. Jelenleg 237 TP-d van. A következő szinthez még 13 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 2

22,77 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 692 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 3
4. vadászat: 1 5. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)

Összsúly: 5.17 kg Megterheltség: 11%
Még 136 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
2
3
4
5
6
(15,5) szürke mágustorony (#502)
(16,5) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 15. jellempróba, csontlepke (#746), kavadu (#19)
(17,5) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 2. jellempróba, oltár, gonyolék (#13), @Thrymm (3212. kalandozó)
(18,5) démontetű (#15), 9. jellempróba
(19,5) sünmedve (#33)
(20,5) óriás patkány (#42)
(21,4) 12. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(22,3) spagulár (#82), oltár, olvasztókemence (#86), Konan a Borbély (2846. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek