Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 9. 12h:03' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 593. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a pengekarú nitmák fejét. (6 támadással 729 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rítusónix [rítusónix ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 10848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 45) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 57, gyógyulás: 15, összesen: -42 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 157 299 299 | elmormolod a 157. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 1534 1554 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (8 támadással 264 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 87) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. (A tűztagadó védett meg.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. (A tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 12) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 735 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ködmedúza testét. (6 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a ködmedúza testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ködmedúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ködmedúza csápol, de mindhiába. A ködmedúza elhibázza az ütést csápjával. A ködmedúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10357 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 0, gyógyulás: 148, összesen: +148 ÉP}
hh 970 892 975 | használod a 970. tárgyat a 892. tárgyat a 975. tárgyat |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 261 | elmormolod a 84. varázslatot |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy házat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 650 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona kivillanó vállát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a varkaudar katona testét. (5 támadással 740 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6384 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 49) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 756 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 5972 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 165, gyógyulás: 7, összesen: -158 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tompítás varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 301 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megvágod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 424 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megcsapod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2785 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 43, gyógyulás: 1, összesen: -42 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy hatalmas csapással felmetszed a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 261 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy varázsvédelem varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével felnyitod a trikornis herceg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 720 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg bal oldalát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg fejét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9856 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 28) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 127, gyógyulás: 20, összesen: -107 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 369 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 1080 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a gothag döglidérc bal karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 11056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 12) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 745 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 303 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 1110 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-111 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 61) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 326, gyógyulás: 33, összesen: -293 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 775 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (8 támadással 305 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az ezeréves lélek áttetsző testét. (9 támadással 1061 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 433 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Lovagi karddal kissé megkarcolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-113 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2751, sebződés: 583, gyógyulás: 71, összesen: -512 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tompítás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 755 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a végzetes szójer jobb oldalát. (8 támadással 416 életpontot sebezve.) A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy kreiton fókusz. Ezért megfizetsz, rém! Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a végzetes szójer jobb első lábát. (9 támadással 1400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a végzetes szójer testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A végzetes szójer csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ajjaj! Darabokra tört a birtokodban levő papagájsíp! A végzetes szójer jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A végzetes szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Lovagi karddal megvagdalod a végzetes szójer nyakát. (3 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a végzetes szójer szögletes fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A végzetes szójer csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. A végzetes szójer nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fejsze felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A végzetes szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg.
A végzetes szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lad tekercs [lad tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 24936 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 33) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3739, sebződés: 425, gyógyulás: 462, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [245,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy borkonyó cserje van. Délre egy tükörtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [245,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tükörtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nagyseggű Marcsa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. (Önanalízis: +5% mászás.) Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. Nézelődsz egy darabig a különös helyiségben, míg meg nem érzed, hogy veszély leselkedik rád. Ez egy tüskés totemblarg! {puha ütés varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 1501-1600.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 747 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg egyik lábát. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 9856 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 668 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon izmos hasát. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a tleikan amazon egyik csápját. (8 támadással 1233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a tleikan amazon egyik csápját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csápjaival a tleikan amazon lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 1020 életpontot vesztettél. A tleikan amazon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 64) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2343, sebződés: 1105, gyógyulás: 213, összesen: -892 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton jótündér bal oldalát. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton jótündér testét. (8 támadással 1245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a kreiton jótündér jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kreiton jótündér csápol, de mindhiába. A kreiton jótündér elhibázza az ütést csápjával. A kreiton jótündér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 16737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2386, sebződés: 93, gyógyulás: 197, összesen: +104 ÉP}
v 84 261 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigvágod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 528 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a shokara bogár kitinpáncélját. (9 támadással 1023 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Sárkánypengével párszor súrolva eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Lovagi karddal épp hogy eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a shokara bogár bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
10650 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1716, sebződés: 0, gyógyulás: 178, összesen: +178 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 759 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész nyakát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (68 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a tleikan ölőművész testét. (7 támadással 1062 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a tleikan ölőművész bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A tleikan ölőművész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 77) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2273, sebződés: 269, gyógyulás: 45, összesen: -224 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 680 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton átokmester egyik csápját. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton átokmester jobb oldalát. (7 támadással 1054 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a kreiton átokmester bal karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kreiton átokmester csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A kreiton átokmester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jen tekercs [jen tekercs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 15288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 13) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 2, gyógyulás: 169, összesen: +167 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 760 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (8 támadással 362 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (5 támadással 518 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 9614 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1720, sebződés: 63, gyógyulás: 19, összesen: -44 ÉP}
v 198 194 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[194,102] Füves síkságra érkeztél.
kt 1408 4 | elkészíted az 1408. tárgyat (4 darabot) |
kt 1406 1 | elkészíted az 1406. tárgyat (1 darabot) |
kt 1407 2 | elkészíted az 1407. tárgyat (2 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [192,104] Kisebb hegyek emelkednek itt. Látsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Találsz egy kreommat-liliomot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy raaba-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [191,105] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. {szintje: 23.} {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Itt csata lesz.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 43 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a trikornis herceg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigvágod a trikornis herceg fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. A trikornis herceg megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Látsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
h 1477 7 4 | használod az 1477. tárgyat |
[360,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához.
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 198 380 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 810 1 | elkészíted a 810. tárgyat (1 darabot) |
kt 1194 1 | elkészíted az 1194. tárgyat (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
be 720 | bemész a 720. épületbe |
be 720 | bemész a 720. épületbe |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Erő: | 72 (79) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 75 (95) | Támadás: | 99 (104) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (84) | Védekezés: | 176 (187) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/90 év |
Egészség: | 72 (89) | Életpont: | 2450/432 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 81 (113) | Varázspont: | 3116/1636 | Pénz: | 12198 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1437/2776 | Halhatatlanság: | 33 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/67 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 61/75 (+15%) | ütőfegyverek: | 35/96 (+9%) | lőfegyverek: | 21/20 (+12%) |
dobófegyverek: | 46/76 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/25 | 2. nyomkövetés: | 111/35 (+20%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 52/29 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 38/95 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 30/51 |
7. gyógyítás: | 96/95 (+120%) | 8. titkosírás: | 9/47 | 9. felderítés: | 36/79 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 17/94 | 11. taumaturgia: | 264/92 (+80%) | 12. szerencsejáték: | 9/46 |
13. versengés: | 24/46 (+4%) | 14. zene: | 9/38 | 15. szörnyismeret: | 71/93 (+34%) |
16. pszi: | 138/5 (+3%) | 17. zárnyitás: | 50/92 | 18. vadászat: | 5/44 |
19. vitalitás: | 11/47 | 20. bányászat: | 47/39 (+1%) | 21. úszás: | 7/25 |
22. főzés: | 14/32 | 23. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 675 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2000. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), skarlátdémon (#790), hamuelementál (#475), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (140,23,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) | varázsenergia (#161) | hangzatos melódia (#345) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | tűzmágia (#157) | mágikus ütés (#147) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
halálos érintés (#271) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1273 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | |||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 11 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | papagájsíp (#1415) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) | |||
3 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1134 | arany (#50) | 1 | agyértágító (#1406) | 1 | áldott kő (#642) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstlevél (#759) | 3 | gyenge méreg (#26) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | raaba-gumó (#936) | 2 | reflexélesítő (#1407) | |||
1 | rövid íj (#107) | 4 | sejtfiatalító (#1408) | 9 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | xirnox szív (#213) |