58. forduló, 60. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 24. 9h:20'
EZ A 394. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
395. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
egy fekete csuhát viselő alakkal. Borzongató szellő lengi körül... Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
A 3. napon összeakadsz Anathera Tsunggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Óriás bilborchidea. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Bunkó's Big Ben, amikor összefutottatok, adott neked egy arany masszariasztót (ld. enc.) és egy nagy aranykulcsot (ld. enc.). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz. Egyértelműen férfi nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy tüsi vörös hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 7 242 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

vi 7 4 30 viselkedésed: 7 4 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 1 19 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal
Ok, FLH 1 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 11 131 felt. lőfegyver haszn. 11 a 131. tárggyal
Ok, FLH 11 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 182 megveszed a 182. tárgyat
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 27 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 189 megveszed a 189. tárgyat
Vásároltál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [12 pontot használtál fel, van még 184.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Igazán szomorú, hogy nem vetted még ki a részed a munkából - csóválja meg fejét. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,60] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült bíbor szulfagor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 159.]

kt 322 elkészíted a 322. tárgyat
Legyártottál 1 ezüsttőrt. IQ-d TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis bőrpajzsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 4 mozogsz délre
[74,61] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Látsz egy világítótornyot. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 113.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[74,62] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával megbököd az emberevő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [73,63] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy móleon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [72,64] Továbbra is magashegységben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[72,65] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leanan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [72,66] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 44.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 41.]
[A parancs tárolásra került.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.]

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight követője vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 11 Merészség: 7/4 Magasság: 140 cm
IQ: 24 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 12 Életpont: 154/99 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 98/0 Pénz: 208 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 178 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1003 TP-t kaptál. Jelenleg 20100 TP-d van. A következő szinthez még 4900 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, ork sámán, bíbor szulfagor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 14 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 2
10. teológia: 2 11. taumaturgia: 10 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 2 15. vadászat: 10
16. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 57.21 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 2 ezüstdarab (#326) 3 kaja (#2)
3 kaktusztüske (#114) 1 tüskecsapda (#242)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsttőr (#322) 1 fémrúd (#104)
5 kerek kő (#19) 2 szulfagor agyar (#677) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű lándzsa (#182) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(72,64) világítótorony (#156)
(72,65) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, csontlepke (#746)
(72,66) világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, vadtroll (#70)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,63) móleon (#68), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), bíbor szulfagor (#358)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(74,62) világítótorony (#156), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek