Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 25. 9h:38' EZ A 82. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 83. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
bb 640 244 352 | beraksz a bankba a 640. tárgyat (244 darabot) |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
ek 40 7 | t. energia kisütése: 40 7 |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pordémon testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pordémon portestét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a pordémon testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod az éltető morf egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az éltető morf egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az éltető morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a halálos morf öklelő szarvai elől. Félrehajolsz, de a halálos morf karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [94,49] Ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Látsz egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trikornis testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a trikornis testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a védelmező morf jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A védelmező morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Csontszuronnyal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a khór darázs bal első lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [94,50] Még mindig az erdőben vagy. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálmadár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a domináns morf. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő királyi korona felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lomha morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf bal első lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a változatos morf jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A változatos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Csontszuronnyal megdöföd a változatos morf jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a változatos morf fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [94,52] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ve 198 | megveszed a 198. tárgyat |
ee 225 11 64 | eladod a 225. tárgyat a 11. tárgyat a 64. tárgyat |
ee 157 222 57 | eladod a 157. tárgyat a 222. tárgyat az 57. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 32.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 17.]
id 202 50 | idomítod a 202. szörnyet 17 pontért |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
THÓR PÖRÖLYE (640. TÁRGY) Ez a legendás relikvia egy másik dimenzióból származik, ahol Thór egy legendás hős vagy esetleg istenség volt, vagy talán most is az. A pöröly egy aránylag nehéz, rövid nyelvű, díszes kalapács. Thór pörölye legalább 30-as ütőfegyver szakértelmet igényel, és csakis semleges jelleműek forgathatják. Sebzése 6D6+5, és használatakor +4 támadást kapsz. Ezenkívül Thór pörölye néha megkínálja ellenfeledet egy villámsújtással. Ha Thór pörölye egy Fairlight hívő birtokában van, +20 VP-t regenerál kör elején. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY) Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!) |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. |
Erő: | 18 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 15 (38) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 (19) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 16 (26) | Életpont: | 409/216 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 11 (30) | Varázspont: | 305/115 | Pénz: | 13881 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 34/1 | Pszi pont: | 9/0 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/87 (+52%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 24/6 (+6%) |
lőfegyverek: | 20/40 (+39%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bronzpenge (#126) << Krogan buzogánya (#1561) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
Legfeljebb 7 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 64 időszaki: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 10/62 (+4%) | 3. mászás: | 4/76 |
4. csapdakészítés: | 18/24 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/68 | 6. gyógyítás: | 4/23 |
7. titkosírás: | 2/13 | 8. felderítés: | 1/74 | 9. szörnyidomítás: | 3/13 (+18%) |
10. teológia: | 2/95 (+6%) | 11. taumaturgia: | 7/17 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 1/43 |
13. versengés: | 1/53 | 14. zene: | 2/27 | 15. szörnyismeret: | 7/38 (+20%) |
16. pszi: | 1/84 (+5%) | 17. vadászat: | 5/18 | 18. bányászat: | 5/37 |
19. főzés: | 5/10 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 50, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 312, az összesen kapott pontszám: 32030. (összesen ölhető: 1242 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7167 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | kaktusztüske (#114) | 1 | láncing (#222) | |||
19 | nyu-shuriken (#157) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | 13 | tüske (#22) | |||
12 | víz (#27) | 10 | kvazár (#244) | 5 | mithril (#352) | |||
1 | Thór pörölye (#640) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
350 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 6 | kaja (#2) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 10 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | |||
9 | tinta (#101) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|