58. forduló, 60. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:25'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: jan. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LORELAI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,20] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 9 trikornis szarvat (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 6. napján találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy pszi elementál trófea és egy szeppent rákfatty trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Botanica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy alpesi tehén nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 mozogsz délre
[103,21] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 218.]

al 1 41 517 áldozol: az 1. tárgyat a 41. tárgyat az 517. tárgyat
Sajnos nincs nálad Chara-din ékköve. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[101,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod a proteinfecske farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [100,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 249 30 megveszed a 249. tárgyat 30
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 225 4 eladod a 225. tárgyat 4
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 169 4 eladod a 169. tárgyat 4
Eladtál 4 uzbány csőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 1113 9 eladod az 1113. tárgyat 9
Eladtál 3 varkaudar csontot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 657 14 eladod a 657. tárgyat 14
Eladtál 12 aurach fogat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 104 1 eladod a 104. tárgyat 1
Eladtál 1 fémrudat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ea 300 1 eladod a 300. tárgyat 1
Eladtál 1 cru formázó mintát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[98,19] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,18] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Egyenesen a városi őrség karjaiba szaladsz! Ezek mindenhol ott vannak? Nincs értelme tíz ellenfél ellen harcolni. Az őrparancsnok közli, hogy fel fognak akasztani. Nem tehetsz mást, megvesztegeted a fickót, hogy a bíró előtt enyhébbnek tüntesse fel az esetet (-56 arany.) A városi bíró elé vezetnek. Nagyot nyögsz, amikor meghallod az ítéletet: kézlevágás! Gyorsan megvesztegeted a bírót, az enyhébb büntetés érdekében. (-28 arany.) Néhány perc múlva már bilincsbe verve csücsülsz a tömlöcben. Hamarosan kiengednek. (-40 TVP.) Ezen a mezőn nem mersz egy újabb lopást megkockáztatni [de lopás parancsaid nem törlődtek!].
Összeakadsz Hammerrel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy aranyláncot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy elit palotaőr trófea és egy Quirov trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Josh di Luque. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egyszercsak megpillantod egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő táborát. Fekete a bőre. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves dorony duda van nála. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy zombi cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[75 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+9 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Talán nem tudtad még eddig: a vashegyű lándzsa egy szúrófegyver, a maga 78 hüvelyknyi hosszúságával és 2 kilónyi súlyával." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen nyugatra 177, délre 174 mérföldre egy félelem-járó haldoklik. Még most is véres csíkokat húz maga után a szerencsétlen." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+67 életerő.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 65.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a Zt'tuzzarxn átkát is elsajátíthatod. Ez egy a papi támadó varázslatok közül." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 51.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 12, 23.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez az 59. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 146/146 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 121/8 Pénz: 23 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 173 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1716 TP-t kaptál. Jelenleg 16343 TP-d van. A következő szinthez még 657 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, szürke rinocérosz. A 59. fordulódban 4626 arany került a bankszámládra. 4626 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 31 (+1)
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 11 9. zene: 2
10. szörnyismeret: 4 11. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) vizestömlőt (#3), az elfektől (2) vizestömlőt (#3), a törpéktől (3) vizestömlőt (#3), az árnymanóktól (4) vizestömlőt (#3), a trolloktól (5) vizestömlőt (#3), a gnómoktól (6) vizestömlőt (#3), a mutánsoktól (9) vizestömlőt (#3), a kobuderáktól (8) vizestömlőt (#3)
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gárdista (#360)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 aurach fog (#657) 1 cru formázó minta (#300) 1 fémrúd (#104)
4 kaja (#2) 4 orgyilkos tőr (#225) 4 uzbány csőr (#169)
3 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 2 álompor (#396) 3 madártoll (#112)
1 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), egy alakváltó férfi, Hammer (4711. kalandozó)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(99,18) csodák kútja (#1096), Josh di Luque (3345. kalandozó), egy alakváltó nő
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(100,20) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 22. jellempróba, tetemember (#123)
(101,21) proteinfecske (#139), barátság szent tüze (#484), 35. jellempróba
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393)
(103,21) mutáns pók (#117), márványtorony (#175), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek