Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 11. 10h:21' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
kf 230 | kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
ea 83 12 | eladod a 83. tárgyat 12 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 1 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1611 | jelszó kimondása 1611 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [91,10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [90,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény (ld. enc.). 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [91,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 27 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért |
Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 12 (24) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (25) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 431/304 | Jellem: | jó (93) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 315/59 | Pénz: | 1587 arany | Kép. pont: | 20 |
Pszi pont: | 26/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 6 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 4 |
13. zene: | 2 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 4 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 54. Szerzett pont: 6102. Beállított erő: 0 Összpont: 6102 |
Összsúly: 125.67 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 12 | ragasztó (#83) | 1 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
1 | tankány karom (#237) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|