Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 6. 12h:18' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 585. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ba 436 | nem támadod a 436. szörnyet |
le 1043 | leveszed/lerakod az 1043. tárgyat |
kf 1193 707 | kézbeveszed/felveszed az 1193. tárgyat a 707. tárggyal |
tv 260 146 155 | támadó/véd. varázslat a 260. varázslatot a 146. varázslatot a 155. varázslatot |
tv 108 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot |
fvh 30 | felt. varázslat haszn. 30 |
h 473 30 | használod a 473. tárgyat |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
fgy 50 40 | felt. gyógyítás 50 40 |
vv 157 227 299 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 1534 1554 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 24) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2940 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 68) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 941 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (187,107)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1390, sebződés: 121, gyógyulás: 12, összesen: -109 ÉP}
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ve 203 32 | megveszed a 203. tárgyat 32 |
bb 27 203 203 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (203 darabot) |
ve 1240 1 | megveszed az 1240. tárgyat 1 |
ve 34 1 | megveszed a 34. tárgyat 1 |
ea 292 140 | eladod a 292. tárgyat 140 |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 1076 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1525, sebződés: 133, gyógyulás: 161, összesen: +28 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány farkát. (7 támadással 1068 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 80) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1516, sebződés: 117, gyógyulás: 157, összesen: +40 ÉP}
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 771 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kicsit megvágod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 arany. 5972 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 156, gyógyulás: 7, összesen: -149 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal karját. (8 támadással 369 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 4) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 765 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák nyakát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák bal oldalát. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a csataremák testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8080 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1706, sebződés: 13, gyógyulás: 7, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (8 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal megütöd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megvágod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 2785 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 24) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 762 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap izmos testét. (5 támadással 794 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megkarcolod a varkaudar che-pap bal vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 115, gyógyulás: 9, összesen: -106 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 760 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kissé megkarcolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Összetipor lábával. 76 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vas dobónyíl, 17 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 5972 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 56) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 188, gyógyulás: 13, összesen: -175 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 749 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar che-pap bal oldalát. (5 támadással 768 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megkarcolod a varkaudar che-pap fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 123, gyógyulás: 9, összesen: -114 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 657 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5972 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 48) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 191, gyógyulás: 12, összesen: -179 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 69) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kld 41 | küldetés végrehajtása 41 |
kld 42 | küldetés végrehajtása 42 |
kld 43 | küldetés végrehajtása 43 |
ek 503 259 64 | t. energia kisütése: 503 259 64 |
[259,64] Fák, mindenütt csak fák. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.
be 695 | bemész a 695. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 270 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,39] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A pókkarmok megtapadnak a felületen, így próbálsz egyre feljebb jutni a gyorsan pörgő építmény tükörsima falán. (Önanalízis: +4% mászás.) Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy algaleioda! {puha ütés varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 3x 14d14+40.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 761 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda bal oldalát. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (60 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az algaleioda jobb lábát. (4 támadással 619 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megkarcolod az algaleioda testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az algaleioda csőrével. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 10706 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 71) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1818, sebződés: 111, gyógyulás: 15, összesen: -96 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 685 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hajadon fejét. (8 támadással 415 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan hajadon jobb lábát. (7 támadással 1155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a tleikan hajadon testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A tleikan hajadon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a tleikan hajadon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 12915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2343, sebződés: 132, gyógyulás: 190, összesen: +58 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 669 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton átokmester testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton átokmester bal oldalát. (7 támadással 1098 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a kreiton átokmester jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kreiton átokmester csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton átokmester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2211, sebződés: 23, gyógyulás: 158, összesen: +135 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [268,37] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 743 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs testét. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével súrolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 130, gyógyulás: 30, összesen: -100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 588 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb lábát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 922 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a sötét ülnök bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A sötét ülnök fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1964, sebződés: 78, gyógyulás: 20, összesen: -58 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 731 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton idéző testét. (8 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Sárkánypengével súrolod a kreiton idéző egyik csápját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Csápjával megérint a kreiton idéző. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 42) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 68, gyógyulás: 153, összesen: +85 ÉP}
h 1477 7 5 | használod az 1477. tárgyat |
[263,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 756 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-24 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a tüskés totemblarg jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 9856 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 58) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 115, gyógyulás: 19, összesen: -96 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 733 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész rusnya testét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (68 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a tleikan ölőművész rusnya testét. (8 támadással 1165 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a tleikan ölőművész bal vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 283, gyógyulás: 47, összesen: -236 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 361 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kreiton lich testét. (10 támadással 1520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton lich egyik csápját. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Csápjával megérint a kreiton lich. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 254 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kreiton lich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2294, sebződés: 349, gyógyulás: 251, összesen: -98 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az elfajzott enkala testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elfajzott enkala jobb lábát. (10 támadással 1567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elfajzott enkala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 77) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 220, gyógyulás: 313, összesen: +93 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. (A tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány fejét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (63 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (10 támadással 1494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A tűztagadó védett meg.) Lovagi karddal végigvagdosod a kyorg szolgasárkány fejét. (3 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánypengével súrolod a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (3 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A tűztagadó védett meg.) A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 45) össz: 0%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 441, gyógyulás: 407, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [265,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [266,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy raaba-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [268,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 513 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a shokara bogár testét. (9 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a shokara bogár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 763 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1498, sebződés: 927, gyógyulás: 163, összesen: -764 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
Erő: | 72 (79) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 73 (93) | Támadás: | 98 (103) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (84) | Védekezés: | 158 (168) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/84 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 2434/1553 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 63 (92) | Varázspont: | 3002/444 | Pénz: | 28419 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 93/92 | Pszi pont: | 1425/3686 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/67 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 60/97 (+9%) | ütőfegyverek: | 35/52 (+4%) | lőfegyverek: | 21/8 |
dobófegyverek: | 46/26 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/25 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 111/15 | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 50/58 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 38/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 30/51 |
7. gyógyítás: | 88/85 (+90%) | 8. titkosírás: | 9/47 | 9. felderítés: | 36/39 |
10. szörnyidomítás: | 17/94 | 11. taumaturgia: | 256/31 (+83%) | 12. szerencsejáték: | 9/46 |
13. versengés: | 24/14 | 14. zene: | 9/38 | 15. szörnyismeret: | 70/85 |
16. pszi: | 137/44 (+5%) | 17. zárnyitás: | 50/92 | 18. vadászat: | 5/44 |
19. vitalitás: | 11/0 (+6%) | 20. bányászat: | 47/38 | 21. úszás: | 7/25 |
22. főzés: | 14/32 | 23. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 474 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2000. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), skarlátdémon (#790), hamuelementál (#475), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +72 vp 78 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | gyilkos ösztönök (#298) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (140,23,1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
halálos érintés (#271) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1286 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 26 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 4 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 126 | sárkánypikkely (#292) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 296 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4149 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kavadu iszák (#25) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | pszi kő (#248) | 2 | raaba-gumó (#936) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | vasérc (#152) |