Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 12. 12h:12' EZ A 612. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD 613. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 224 363 127 | elmormolod a 224. varázslatot a 363. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 1534 1265 1760 | használod az 1534. tárgyat az 1265. tárgyat az 1760. tárgyat |
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. 2349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 969 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1322 1087 1572 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 1572. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 69. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 123. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 443 140 | elmormolod a 443. varázslatot a 140. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1602 17 40 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1225 605 504 | használod az 1225. tárgyat a 605. tárgyat az 504. tárgyat |
bb 858 1 | beraksz a bankba a 858. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 100 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
dd 659 258 | eldobod a 659. tárgyat a 258. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [317,51] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem II mágia... Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 15 életpontot sebződik. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd sárkány jobb oldalát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. A fényaura 10 ép-t sebez. A smaragd sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 56 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 97, gyógyulás: 67, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [318,51] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy ml'othag szürcsölő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 427 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 299 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a zafír sárkány nyakát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+61 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 127, gyógyulás: 73, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [320,52] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy ganüid masszakaptárat. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ganüid masszakaptárat. Délkeletre egy különös vadászház van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy rd'alv lélektipró. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
al 56 36 | áldozol: az 56. tárgyat a 36. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg fejét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a vámpírféreg testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vámpírféreg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. A vámpírféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vámpírféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 229, gyógyulás: 11, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [322,54] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Shengoroth közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy védelem sav ellen varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégvihar varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 68 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Shengoroth jobb szárnyát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (115 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a Shengoroth testét. (9 támadással 785 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Shengoroth testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmával néhányszor a Shengoroth megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A Shengoroth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 70 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma (ld. enc.). 23340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 531, gyógyulás: 151, összesen: -380 ÉP}
(Továbbmész...) [323,54] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy káoszbajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (8 támadással 242 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a káoszbajnok testét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Pengepajzzsal megkarcolod a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A káoszbajnok fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem II varázslatot. Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 460 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány jobb oldalát. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 21 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 99, gyógyulás: 61, összesen: -38 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 428 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb lábát. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel súrolod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan légiós megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós testét. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Fényaurád 18 sebzést okoz. A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan légiós feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
v 198 359 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[359,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
szk 314 | keresed a 314. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 1572. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 9. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY) Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Van egy korlát - 30 mágikus pulzánsnál -, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel. Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli. |
GANÜID MASSZAKAPTÁR (1781. TEREPTÁRGY) A ganüidok ugyanúgy bolyokat alkotnak, akárcsak a quwargok, de ezeket a mesterséges erődítményeket helyesebb inkább kaptárnak nevezni, mint bolynak, lévén lakói többsége repülni is képes. Ezeknek a gigantikus méretű váraknak a funkciója igazi rejtély, hiszen a ganüidoknak nincs félnivalójuk semmilyen életformától. Ők mindennél, és mindenkinél hatalmasabbak... Talán azon a helyen, ahonnan érkeztek, még szükségük volt a kaptárra, hogy fejletlen ifjoncaik védve legyenek a ragadozóktól. Más kérdés, hogy belegondolni is őrület, miféle lények vadászhattak ezekre az elpusztíthatatlan szörnyetegekre? A kaptár legalsó, legvédettebb szintjén a masszaszövők vigyázzák, és formálják a ganüid ősmasszát, ami létezésük alapját jelenti. Fentebb az ifjoncok nevelése, és fejlődése folyik. Legfelül, a ki- és bejáratok közelében pedig a fejlett egyedek lakókapszulái, a gyülekező-, és táplálkozó helyek, valamint a kincseskamrák találhatók. Ohó! Kincseskamra! - kapod fel nyilván a fejed. Nos, igen, található efféle célzattal létrehozott üreg is a hegy méretű masszakaptárban, és talán számodra is értékes kincseket rejthet. Nem tudom azonban, hogy meg merjem-e osztani veled a bejutáshoz szükséges titkokat, mert félő, hogy ezzel egyenest a halál torkába irányítalak. Nos, ha a figyelmeztetés ellenére elszántad magad, akkor először is szerezned kell egy megfelelő mászóeszközt. Ha ez megvan, 80 TVP árán megpróbálkozhatsz a művelettel, de 40. szintű mászás szakértelem, és legalább 90 szintű egészség hiányában kár is kísérletezned ezzel. A kaptár oldalfalát ugyanis különleges, megszilárdult ganüid ősmasszából hozták létre, ami tükörsima, és számodra erősen toxikus. |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
Erő: | 71 (97) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 72 (110) | Támadás: | 80 (88) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 80 (103) | Védekezés: | 211 (221) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/46 év |
Egészség: | 78 (103) | Életpont: | 1474/1496 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 71 (106) | Varázspont: | 3298/1797 | Pénz: | 21998 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 55/20 | Pszi pont: | 435/169 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/97 | ökölvívás: | 44/58 (+3%) | vágófegyverek: | 32/66 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 39/14 (+3%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
359,60 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 409,65 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 7. hónapban. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 87/73 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 98/32 (+5%) | 3. mászás: | 34/82 |
4. csapdakészítés: | 45/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/2 | 6. gyógyítás: | 77/48 |
7. titkosírás: | 7/94 | 8. felderítés: | 39/84 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 119/66 (+27%) | 11. taumaturgia: | 111/81 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 25/67 |
13. versengés: | 29/25 | 14. harcművészetek: | 48/47 | 15. zene: | 70/22 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 81/49 (+20%) | 17. pszi: | *43/100 | 18. zárnyitás: | 2/17 |
19. vadászat: | 27/12 | 20. vitalitás: | 3/84 | 21. bányászat: | 41/18 (+4%) |
22. úszás: | 27/63 | 23. főzés: | 29/86 (+10%) | 24. csapatmunka: | 12/72 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 193 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 60 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), gyilkos mérget (#1265) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), csalánkoktélt (#605) (max. 20 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591), Ylgoroth (#332), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), Kromhor Xanathal (#618), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), quwarg bölcs (#7131), quwarg b.háborító (#850), quwarg harcmágus (#851), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), varkaudar őslich (#402), baljós árny (#588), tl'urlang vadász (#610), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (98,1,3) | méregsemlegesítés (#14) |
Morgan rúnája (#363) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | kí koncentráció (#69) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) |
jégmágia (#279) | csapdaészlelés (#222) | az elme hatalma (#123) | varázsszem (#184) |
harci induló (#443) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő II (#193), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 69, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
jégvihar (#353) | >> | férfiak (#998) | jégvihar (#353) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwargok (#9093) | jégoszlop (#231) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
jégoszlop (#231) | >> | Shear'niz'il (#7005) | agykorbács (#97) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 69, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Ylgoroth (#332) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | fertőzött ent (#403) | fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ősi matéria (#600) | fehér glóbusz (#47) | >> | garmhegyi árny (#619) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg harcmágus (#851) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | templomos lovag (#587) | védelem sav ellen (#36) | >> | árnygólem (#586) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 0) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 79, pontszámod: 1115. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 363 127, hh 1534 1265 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 1572. |
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 232 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | fáklya (#36) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyilkos méreg (#1265) | 1 | íjászkence (#1225) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | jégkristály (#593) | 1 | jégszilánk (#1128) | 99 | kaja (#2) | |||
1 | kátrány (#580) | 1 | madártoll (#112) | 36 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 5 | nehezék (#258) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sziklozug comb (#858) | 38 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
15 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
321 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
9 | csontkulcs (#74) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
7 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Shengoroth karma (#1520) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |