57. forduló, 59. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 12. 9h:10'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,116] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 4 mozogsz délre
[49,117] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 188.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[50,118] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csontlepke lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, piros szemű elf férfival. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy vízionár trófea színesíti. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ariaven. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,119] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy grákó denevér került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fabontó szójer közeledik. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fabontó szójer fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [51,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a goldugar testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 3 mozogsz délkeletre
[52,121] Ez már a tenger! Remélem, tudsz úszni! Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz! Teljesítettél egy isteni küldetést!

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 mozogsz északkeletre
[53,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy görgőte közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a görgőte nedves testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a görgőte nedves testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A görgőte megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 140.]

av 9 alakváltás 9
Óriási szárnyak nőnek ki a válladból. Méltóságteljesen csapkodni kezdesz. Felemelkedsz néhány méterre, aztán visszahuppansz a földre! Döbbenten újra próbálkozol. Ismét nem sikerült! Hosszan, hosszan próbálkozol, de csak nem megy a dolog. Úgy tűnik, a termomágikus világégés olyan természeti egyensúlyt borított fel, amely néhány alakváltó képességet korlátoz. Szomorúan visszahúzod a szárnyaidat. [12 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[54,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,118] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy acéldarázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az acéldarázs jobb hátsó lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [56,117] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Felfedeztél egy rát-fát. [24 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[57,117] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Látsz egy világítótornyot. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

av 9 alakváltás 9
Szárnyakat növesztesz. Ahogy a hatalmas, tollas végtagok idegei idegrendszeredbe kapcsolódnak, parancsot adsz a felszállásra. Felemelkedsz néhány méterre, aztán visszahuppansz a földre! Döbbenten újra próbálkozol. Ismét nem sikerült! Hosszan, hosszan próbálkozol, de csak nem megy a dolog. Úgy tűnik, a termomágikus világégés olyan természeti egyensúlyt borított fel, amely néhány alakváltó képességet korlátoz. Szomorúan visszahúzod a szárnyaidat. [12 pontot használtál fel, van még 84.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

GÖRGŐTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 22 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 159/122 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 46/46 Pénz: 22 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 204 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 518 TP-t kaptál. Jelenleg 19859 TP-d van. A következő szinthez még 5141 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, ork sámán, ragyás burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 15 ütőfegyverek: 3 (+1)
lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 33
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. zene: 2 11. szörnyismeret: 2 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 14. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2801 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 38.13 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 11 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 fabontó (#106)
1 grákóbőr (#41) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,117) 5. jellempróba, érclelőhely
(50,118) Elenios rúnaköve, gumifa (#38), 22. jellempróba, gátvakondok (#57), csontlepke (#746), Ariaven (4193. kalandozó)
(50,119) grákó denevérek (#25), fabontó szójer (#71)
(51,120) goldugar (#65)
(53,120) görgőte (#41)
(55,118) acéldarázs (#140)
(56,117) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(57,117) világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek