57. forduló, 59. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 12. 0h:26'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vortexvesszőt (3000 arany kikiáltási áron), 10 angyalok gyűrűjét (20000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy arató csattanat nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 273 2 10 t. energia kisütése: 273 2 10
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 7 16 5 t. energia kisütése: 7 16 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 191.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 5 arany! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 189.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 169.]

h 2452 7624 használod a 2452. tárgyat
Domináns morf ezentúl más alakot fog ölteni, elhasználtál egy morf esszenciát. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

h 2452 7623 használod a 2452. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ba 7624 989 990 nem támadod a 7624. szörnyet a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 7624 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 17 16 17 mozogsz 17 16 17
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű (ld. enc.), 3 vashegyű nyíl, 6 ragasztó, 1 kazmár gyökér, 1 púderkő [*], 35 arany és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 1 mozogsz 1
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 79.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[135,54] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a földsárkány jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 smaragdkő (ld. enc.). 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival az éltető morf megböki a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az éltető morf karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a változatos morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 karbin plazmát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,55] A hegyvidéket síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a brutális morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével a brutális morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! Második ellenfeled egy változatos morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a változatos morf farkát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A változatos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 spirituszt. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [137,56] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dark Angel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[138,57] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pordémon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy éltető morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf karmával. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival az éltető morf megböki a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A brutális morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [139,58] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az éltető morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf egyik lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a harcias morf hasadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 gernim balzsamot. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [140,58] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tormikus egér testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tormikus egér testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a harcias morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a harcias morf egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a harcias morf hasadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A harcias morf belecsíp a derekadba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 fekete gyöngyöt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kharón Nan Akherón vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (605. épület.). Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Drumerrel. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy lomha morf trófea, egy bunthar trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy moa kristályt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 19.]

be bemész
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [300 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

29
10 38
24 30
9 22 23
37
8 31
25 36
5 6 7
26 27 28 35
39
4
13
32 33
18 20
17 34
3 2 12 19
11
14 16 21
1 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 67. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 21, északra 6 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[139,59] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy purifikátor közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy halálos morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a halálos morf bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf bal karját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a brutális morf jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A brutális morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 8 angyalok gyűrűjét. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 64 életpontot! Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy púpos burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

tps 30 TVP spórolása: 4 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 4 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [4 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: h 234 200 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hűséges követője vagy. Papi hited: 30. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 17 Életpont: 199/134 Jellem: jó (34) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 105/4 Pénz: 5313 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/1 Pszi pont: 6/5
Eddig összesen 542 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 473 TP-t kaptál. Jelenleg 230 685 TP-d van. A következő szinthez még 29 315 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 50. fordulódban 5 arany került a bankszámládra. 5 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 24/27 (+24%)
dobófegyverek: 17/19 (+51%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
139,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 57, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/90 2. nyomkövetés: 11/40 (+30%) 3. mászás: 3/78
4. csapdakészítés: 5/69 (+8%) 5. csapdaészlelés: 3/10 (+11%) 6. gyógyítás: 11/43
7. titkosírás: 1/44 8. felderítés: 2/66 9. teológia: 1/80 (+9%)
10. taumaturgia: 20/43 (+24%) 11. szerencsejáték: 1/10 12. versengés: 1/35
13. zene: 1/13 14. szörnyismeret: 4/79 (+20%) 15. pszi: 1/79
16. zárnyitás: 12/57 (+511%) 17. vadászat: 4/23 18. bányászat: 3/58
19. főzés: 6/1 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak a 7. fajúaknak
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 67.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 153, az összesen kapott pontszám: 15300. (összesen ölhető: 234 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4879 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 * kétfejű csatabárd (#1754)
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 3 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 9 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * gólem talizmán (#811) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * trófea nyaklánc (#196)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
10 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 24]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 30]
2 vizestömlő (#3) [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15]
2 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 22]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 3 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
5 fáklya (#36) 1 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894)
31 kaja (#2) 3 kötél (#92) 3 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 3 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 amniosz (#203) 21 átlátszó morfplazma (#2451) 18 bíbor morfplazma (#2450)
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
$1 dorony tüdő ($212) 1 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
1 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 13 fehér morfplazma (#2445)
8 fekete gyöngy (#99) 11 fekete morfplazma (#2446) 2 fülemüle agyar (#267)
8 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135)
2 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 17 kék morfplazma (#2442)
1 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 15 lila morfplazma (#2448)
62 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 19 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 13 narancs morfplazma (#2449) 1 purifikátor háj (#269)
7 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 4 rókafarok (#124)
11 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 6 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 vámpírfog (#1221) 1 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152)
10 vörös morfplazma (#2443) 14 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 61.74 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 fáklya (#36) 2 galachmit (#310)
1 rókafarok (#124) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272)
1 bíbor morfplazma (#2450) 1 bordacsont (#16) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gernim balzsam (#1894) 1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 magszim bél (#103) 1 narancs morfplazma (#2449)
6 ragasztó (#83) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragdkő (#678)
5 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166) 3 vashegyű nyíl (#176)
1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137 138 139 140 141
52
53
54
55
56
57
58
59
60
(134,53) az 56. labirintus bejárata
(135,54) földsárkány (#359), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534)
(136,55) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), csodabazár (#1404), quwarg királynő (#153), brutális morf (#7620), változatos morf (#7626)
(137,56) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, élőholt quwarg (#202)
(138,57) pordémon (#253), éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), Leah oltár
(139,58) vérfürdető magszim (#148), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), Tharr oltár
(139,59) purifikátor (#157), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620)
(140,58) tormikus egér (#218), harcias morf (#7619), fényűző villa (#605), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, Drumer (2295. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek