57. forduló, 59. forduló, Gnilimbeg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 9. 16h:13'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3980
SZÁMLA : XXXX

GNILIMBEG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,9] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadász tatu nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a vadász tatu testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 203.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+19 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 163.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 161.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 159.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 157.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 155.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 139.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 4 2 mozogsz északnyugatra, délre, keletre
[95,8] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 berzerker tüske (ld. enc.) és 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nektoraf. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [53 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 8 5 mozogsz keletre, északra, délnyugatra
[97,9] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy lajhárlord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,8] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ryuku légiós. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy grok-képződményt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 50.]

m 4 8 mozogsz délre, északra
[96,10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy vérfürdető magszim volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

KARAKTERLAP

Gnilimbeg, egy fekete, rövid hajú, piros szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran híve vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 13 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 (19) Védekezés: 12 Menekülés: 40 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 169/87 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 114/54 Pénz: 448 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 332 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 384 TP-t kaptál. Jelenleg 43 927 TP-d van. A következő szinthez még 4 073 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); sallank nyíl (#129) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 981 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 3
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 (+1) 12. vadászat: 5
13. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), bibircsók-óriás (#120), khór darázs (#348), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 26, 41.

Összsúly: 66.67 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 2 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
3 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
7
8
9
10
11
(95,8) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 35. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(95,9) 49. jellempróba, törpemammut (#115)
(96,9) vadász tatuk (#10), drasmólyom (#60), nektoraf (#355), grok-képződmény (#149), 35. jellempróba, Chara-din rúnaköve, vérfürdető magszim (#148)
(97,8) ryuku légiós (#361)
(97,9) lajhárlord (#757)

Üzenet küldése a karakternek