57. forduló, 59. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 30. 15h:02'
EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
1148. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,64] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)

kf 1601 410 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat a 410. tárggyal
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 233.]
Felcsatolod a kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 1 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[83,63] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálmadár közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 57 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [84,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [85,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Kaszabolósáska, 1 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 360 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 48 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 30 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[86,60] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt váltunk eggyé, s lett ködös a tudatunk. - A FÉNY hordozói " Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy liumbe. {védettsége: 20 szúró, 8 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a liumbe testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [87,59] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szőrös bozsó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [88,58] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy liumbe. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a liumbe testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[89,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [89,56] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy manilla-fát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 9 VP-t.]

tim 120 titkosírás megfejtése 89 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Muzsikál, ha repül, hallgat, mikor elül,
Aki pedig megöli, saját vérét ontja ki.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fabontót. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor (ld. enc.), 9 ubuk tüske, 6 nyílvessző, 3 arany és egy mérg. ubuk tüske. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [89 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 35 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 199 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez az 58. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (25) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 429/377 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 307/50 Pénz: 27224 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 325 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 810 TP-t kaptál. Jelenleg 163 289 TP-d van. A következő szinthez még 16 711 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 18 dobófegyverek: 13

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
89,56 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 21 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 4 (+1)
13. harcművészetek: 2 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 5 (+1)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
65 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 fabontó (#106) 1 fáklya (#36)
1 gyöngysor (#192) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kőkés (#6)
2 liumbe hajtás (#655) 2 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 nyílvessző (#108) 4 ragasztó (#83)
9 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(83,63) halálmadár (#351)
(84,62) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, epokitféreg (#147)
(85,61) nektoraf (#355), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(86,60) Leah rúnaköve, liumbe (#349)
(87,59) szőrös bozsó (#149)
(88,58) liumbe (#349)
(89,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), 41. jellempróba, phua-kúp (#372), massza (#217)
(89,57) Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek