57. forduló, 59. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 3. 19h:27'
EZ A 873. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
874. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,-18] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 143.]

jlk 2222 jelszó kimondása 2222
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 81 tapasztalati pontot kaptál.

5
8 7 4 3 2 1
6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 24. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 138.]

be 24 bemész a 24. titkos labirintusba
Ahogy a kőlap félrecsusszan, a mélyből egy pillanatra futurisztikus, kék fény árad. A szag azonban nem fejlett technikára, inkább orkokra utal. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lelépkedsz a fényes és sima lépcsőkön. Mintha valamilyen furcsa, földalatti vár beljesében mászkálnál. A falon felirat villan fel: "Csontszablya nemgyűjtési utasítás elmulasztása komoly túlterheltséghez vezethet". [5 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
A hátsó szoba falai fehérek és simák, a keleti részen pedig hatalmas, kőből készült gépszerű furcsaságok állnak. Nem sokat tudsz kezdeni velük. [2. PONT] Hamarosan egy Duer-orkot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy nagyobb terembe. Úgy tűnik, az itt élők ezt a piszkos helységet használják szállásnak. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Tugt-ork jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Tugt-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Duer-ork büdös testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Duer-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Duer-ork jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT]
Elérkezel a 6. őrposzthoz. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Tugt-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bakkura bőrt.
Egy nagy, furcsa jelekkel teleírt kapuhoz érsz. A falra felszerelt dobozból különös ritmusú zene szól. [7. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Óriási terem tárul előtted fel. A plafon legalább 5 méter magasan van, amely jól látható a falakat mindenhol megvilágító különös fáklyák fényében. Megpróbálod magadról lerázni a hely különös, anakronisztikus hangulatát. Sikerült! [8. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Tugt-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszurony. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt (ld. enc.) és 1 csontkulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 38 arany, 14 ubuk tüske, 2 gyöngymangó és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)
Egy nagy, furcsa jelekkel teleírt kapuhoz érsz. A falra felszerelt dobozból különös ritmusú zene szól. [7. PONT] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT]
A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT]
Belépsz egy nagyobb terembe. Úgy tűnik, az itt élők ezt a piszkos helységet használják szállásnak. [3. PONT]
A hátsó szoba falai fehérek és simák, a keleti részen pedig hatalmas, kőből készült gépszerű furcsaságok állnak. Nem sokat tudsz kezdeni velük. [2. PONT]
Visszatérsz a furcsa gépek között meghúzódó lépcsőhöz, és kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 57.]

m 4 mozogsz délre
[57,-17] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett szeppent rákfatty. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált trappoló dinymák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szeppent rákfatty trófeát. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 48.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 40.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 32.]

ep 155 40 építed a 155. tárgyat 32 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy vaskohót. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a vaskohó. 16 tapasztalati pontot kaptál. [32 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hűséges követője vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 12 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 160/160 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 138/75 Pénz: 339 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 263 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 237 TP-t kaptál. Jelenleg 28 352 TP-d van. A következő szinthez még 4 648 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 14
lőfegyverek: 12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5 (+1) 12. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 7 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 2 * göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 rövid íj (#107) 20 * tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
2 vizestömlő (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 18]
1 zöld üveg (#82) [benne 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 4 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 1 királygyík bőr (#44)
11 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 10 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
12 pirkit (#153) 9 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 8 smirglilevél (#29) 44 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 12 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 79.19 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 mérg. ubuk tüske (#137) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74)
7 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 2 gyöngymangó (#135)
1 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

56 57 58
-19
-18
-17
-16
(57,-18) púpos burástya (#92), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64)
(57,-17) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), 38. jellempróba, Leah oltár, rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek