57. forduló, 59. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 28. 9h:06'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-66,-62] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[-67,-61] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [-67,-60] Továbbra is síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nathan előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Felfedeztél egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 53. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Han Mester. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Utad során felfedezed egy fekete, göndör hajú, zöld szemű ember férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr híve. Egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy trix amulettet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vasmarkú Rodin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[20 pontot használtál fel, van még 187.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 34 31 40 mozogsz 34 31 40
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [31. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [28. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [39. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork sámán az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az ork sámán testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 10 ragasztót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 37 27 25 mozogsz 37 27 25
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [37. PONT.] Hamarosan egy ork sámánt pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 fekete gyöngyöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával végigvagdosod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megvagdalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [65 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 20 21 17 mozogsz 20 21 17
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [22. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod a varkaudar fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [20. PONT.] Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával megvagdalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megvagdalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 16 50 42 mozogsz 16 50 42
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 53 55 57 mozogsz 53 55 57
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 72 78 78 mozogsz 72 78 78
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 19, 21.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOTEMMESTER (553. TUDATI KÉPESSÉG)
Épp itt volt az ideje, hogy a Tudati erődöt felszereljétek egy jól működő ispotállyal! Egy védett helyiség, ahová bármelyikőtök visszahúzódhat regenerálódni, egy-egy keményebb csata vagy kimerítő nap után. Az ispotályban megtalálható minden felszerelés, ami csak a test és a lélek ápolására alkalmas lehet, és persze van megfelelő személyzet is. Mindig van ugyanis egy tapasztalt tudattárs, vagy egy régen élt előd, akinek tudata jelen van az ispotályban, és aki segít a gyógyulás nehézkes folyamatában téged. Ellát tanácsaival, és szakértelmét közvetlenül is a javadra fordítja. Ezt a bölcs segítőt nevezzük Totemmesternek. [Mostantól lehetőséged van egy második Gyógyító totem beállítást megadnod, ami az EK 116-ossal párhuzamosan működik. Ehhez az EK 553 <életerő %> <gyógyítási metódus> parancsot kell kiadnod. Ha az életpontod a két totem közül magasabb % alatt, de az alacsonyabb % felett van, akkor a magasabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha nincs hozzá komponensed, vagy varázspontod, akkor a másik beállított módszerrel gyógymóddal gyógyítasz magadon. Ha az életerőd az alacsonyabb % alatt van, akkor az alacsonyabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha a két % egyformára van állítva, akkor mindig először az EK 116-tal beállított gyógyítást próbálod meg.]

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 205/112 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 199/69 Pénz: 244 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/4 Pszi pont: 55/35
Eddig összesen 443 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 903 TP-t kaptál. Jelenleg 63 208 TP-d van. A következő szinthez még 11 792 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, láplidérc, élőholt mágus. A 54. fordulódban 1427 arany került a bankszámládra. 1455 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 11/5 (+39%) szúrófegyverek: 19/34 (+15%)
vágófegyverek: 5/55 (+48%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 12/0 (+60%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/13 2. nyomkövetés: 12/60 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/21 5. csapdakészítés: 6/7 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/29
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 4/84 (+19%) 12. taumaturgia: 13/74 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 4/80 (+22%) 18. pszi: 8/3 (+9%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 6/10 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 124 (limit: 1275), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12670.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1004 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64) 2 esszenciakristály (#350)
2 ezüstshuriken (#327) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 * orgyilkos tőr ($225) 5 szögletes kő (#17) 5 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 14 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
6 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 gyógykenőcs (#313)
31 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
7 éjurna (#2368) [bennük 43 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 27]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $5 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 25]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212)
22 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99)
1 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135)
7 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 lajhár csont (#236) 66 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
$1 purifikátor háj ($269) 3 rézdarab (#70) 24 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14)
15 szárnyas hernyó (#69) $4 szvó-ektoplazma ($151) 2 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) $1 vadász tatu bőr ($15) 4 varányszem (#30)
5 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 53.15 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 főnixtoll (#563) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 5 fekete gyöngy (#99) 6 ubuk tüske (#131)
3 varkaudar csont (#1113) 6 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-68 -67 -66 -65
-63
-62
-61
-60
-59
(-67,-61) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(-67,-60) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), sörényes ubuk (#89), Han Mester (1512. kalandozó), egy ember férfi, Vasmarkú Rodin (5999. kalandozó), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek