Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 15. 12h:06' EZ A 591. JÁTÉKHETED, 575. FORDULÓD 592. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5903 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 70. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 211. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 86. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat az 1158. tárgyat az 531. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat a 608. tárggyal a 466. tárgyat |
vv 182 384 11 | elmormolod a 182. varázslatot a 384. varázslatot a 11. varázslatot |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (73 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 319 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}
fkt 403 50 | felt. készítesz a 403. tárgyat (50 darabot) |
kf 1040 | kézbeveszed/felveszed az 1040. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
hh 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[171,65] A bozótos terep átvált hegyvidékre.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod támad. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
p 119 176 | használod a 119. pszi képességet |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 176 | bemész a 176. titkos labirintusba |
lm 12 15 47 | mozogsz 12 15 47 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a genrath vérmedve testét. (4 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. (ld. enc.) 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1466, sebződés: 159, gyógyulás: 137, összesen: -22 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 46 48 55 | mozogsz 46 48 55 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és dühödten kettétöri. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 202, gyógyulás: 108, összesen: -94 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik vashegyű nyilat, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a genrath vérmedve szőrmés testét. (3 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A genrath vérmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 166, gyógyulás: 107, összesen: -59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás vastag lábujját. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (74 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi óriás bal lábát. (6 támadással 886 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 146 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A hegyi óriás csapása csak a levegőt találja. A hegyi óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 48 aranyat. 8812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 92, gyógyulás: 194, összesen: +102 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vashegyű nyilat, és dühödten szétroppantja. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 729 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a genrath vérmedve testét. (3 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (73 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 236, gyógyulás: 105, összesen: -131 ÉP}
lm 57 63 | mozogsz 57 63 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vashegyű nyilat, és dühödten szétroppantja. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a genrath vérmedve testét. (3 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 206, gyógyulás: 107, összesen: -99 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vashegyű nyilat. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a genrath vérmedve testét. (3 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 187, gyógyulás: 105, összesen: -82 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 35 29 25 | mozogsz 35 29 25 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik vashegyű nyilat, és kettétöri. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 731 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a genrath vérmedve jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 42 életpontot sebeztél. A fényaura 24 ép-t sebez. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 216, gyógyulás: 119, összesen: -97 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag testét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] 4125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag bal első lábát. (8 támadással 727 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] 4125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag fejét. (8 támadással 734 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és dühödten kettétöri. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 740 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a genrath vérmedve testét. Kritikus ütés! (2 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 175, gyógyulás: 85, összesen: -90 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és dühödten kettétöri. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. A genrath vérmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 9782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 190, gyógyulás: 105, összesen: -85 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena fejét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
kf 1037 | kézbeveszed/felveszed az 1037. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a manaelementál testét. (10 támadással 1719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+344 életerő). Légelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manaelementál lebernyegét. (10 támadással 1697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+340 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Alkotó kalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5133, sebződés: 8, gyógyulás: 731, összesen: +723 ÉP}
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
h 1037 | használod az 1037. tárgyat |
ek 116 30 133 | t. energia kisütése: 116 30 133 |
kf 533 466 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 466. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal karját. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2062 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [173,65] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [174,65] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy darázsfelhő közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (48 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. A darázsfelhő farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 81, gyógyulás: 53, összesen: -28 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [176,64] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy patak van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [177,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oázist. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sivatagi doareg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (47 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 319 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1167 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 7, gyógyulás: 38, összesen: +31 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac fejét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [179,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sivatagi doareg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 kaját. 2562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [180,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy kronokukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 256 287 762 | keresed a 256. szörnyet a 287. szörnyet a 762. szörnyet |
bb 500 10 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (10 darabot) |
h 1602 2 41 | használod az 1602. tárgyat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vv 83 112 25 | elmormolod a 83. varázslatot a 112. varázslatot a 25. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vv 112 25 25 | elmormolod a 112. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 821. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 273 10 215 |
* 4. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 882. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyakát. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1896 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
OUITMLEN ESSZENCIÁJA (1606. TÁRGY) Ouitmlen esszenciája látszólag semmiben sem különbözik a közönséges Thargodan esszenciától, de a látszat csal! Ugyanis Ouitmlen lényege a megújulás, és ezt a különleges képességet pont az esszenciájából nyeri! Megfigyelheted, hogy hiába csippentesz le belőle egy darabot, néhány pillanat múlva már nem fog hiányozni a kiszakított rész. Az esszencia regenerálódik, pótolja saját magát! Hm, ez nagyon érdekes... De vajon hogyan tudnád hasznát látni ennek? Nos, elárulom: ha egy varázslat elmondásához Thargodan esszenciára lenne szükséged, és a birtokodban van Ouitmlen esszenciája, akkor helyettesíti a komponenst anélkül, hogy ez eközben elhasználódna. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
GENRATH VÉRMEDVEFOG (1674. TÁRGY) Huh, némi véres művelet során sikerült megszabadítanod ezt a genrath vérmedvét a fogától. Jó lesz trófea gyanánt felmutatni, miután célbaértél ezen a versenyen. A tárgyat nem adhatod át senkinek (inkább egyedül zsebelnéd be a díjakat). |
MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
Erő: | 84 (114) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 82 (103) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 83 (96) | Védekezés: | 155 (163) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/51 év |
Egészség: | 81 (103) | Életpont: | 2012/2138 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 93 (129) | Varázspont: | 4189/1980 | Pénz: | 5619 arany | Kép. pont: | 75 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 1125/319 | Halhatatlanság: | 21 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/44 | szúrófegyverek: | 29/4 | vágófegyverek: | 34/74 (+12%) |
ütőfegyverek: | 57/89 | lőfegyverek: | 44/50 (+6%) | dobófegyverek: | *27/100 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (300%) << Alkotó kalapács (#921) (150%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -35.); vashegyű nyíl (#176) (36 -47.); gránátlövedék (#526) (48 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Alkotó kalapács fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/52 | 2. nyomkövetés: | 158/20 (+9%) | 3. mászás: | 40/38 |
4. csapdakészítés: | 37/47 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/4 | 6. gyógyítás: | 90/7 |
7. titkosírás: | 11/22 | 8. felderítés: | 33/95 | 9. szörnyidomítás: | 24/9 |
10. teológia: | 316/39 (+125%) | 11. taumaturgia: | 173/1 (+65%) | 12. szerencsejáték: | 9/76 |
13. versengés: | 24/37 | 14. zene: | 15/66 | 15. szörnyismeret: | 50/85 (+34%) |
16. pszi: | *86/100 (+300%) | 17. zárnyitás: | 36/22 | 18. vadászat: | 10/98 |
19. vitalitás: | 9/5 | 20. bányászat: | 43/75 (+4%) | 21. úszás: | 7/47 |
22. főzés: | 18/14 (+10%) | 23. csapatmunka: | 9/25 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(7) |
10. vp regeneráció: 5(7) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 200 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 200 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 40 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 11 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), Techiulan (#400), tleikan főbíra (#512), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Északi Druida Szövetség (#9109), férfiak (#998), nők (#999), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
óriáserő (#53) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | fényaura (#211) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | Pörhemór köre (#205) (176,47,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), kiszáradás (#268), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | hájas okerón (#462) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | istenítélet (#284) | >> | homokcápa (#448) | |
istenítélet (#284) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | élőholt pozdorja (#134) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | selyemszárnyas (#541) | kiszáradás (#268) | >> | 47. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | kiszáradás (#268) | >> | manaelementál (#290) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | armageddon (#218) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | fürgülés (#92) | >> | homokcápa (#448) | |
fürgülés (#92) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | fürgülés (#92) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
fürgülés (#92) | >> | tűzrája (#531) | fürgülés (#92) | >> | hájas okerón (#462) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin góliát (#473) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 140. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 23 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
312 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
5 | fokhagyma (#403) | 8 | genrath vérmedvefog (#1674) | 2 | grifftojás (#179) | |||
92 | kaja (#2) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kij formázó minta (#717) | |||
1 | medvebőr öv (#1675) | 3 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 9 | sáfránypor (#211) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
3 | varázskő (#305) |