Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 8. 9h:47' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 575. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1949 SZÁMLA : XXXX |
Első támadásod első máguskobold ellen intézed. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [első máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. [második máguskobold:] A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára.
Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! [első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal felnyársalod a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pestisaura 3 ép-t sebez. [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal felnyársalod a máguskobold testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. [második máguskobold:] Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
[első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 104, gyógyulás: 82, összesen: -22 ÉP}
Indulásképp első máguskoboldot választod ellenfélnek. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második máguskobold:] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! [első máguskobold:] Az első máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal felnyársalod a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pestisaura 16 ép-t sebez. [második máguskobold:] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
[első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 10182, sebződés: 19, gyógyulás: 43, összesen: +24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bad G. néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára.
Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted lángcsóva nevű varázslatodat. A koboldkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
600 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 177. varázslatot a 210. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 78. varázslatot |
vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
kf 279 | kézbeveszed/felveszed a 279. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pestisaura 7 ép-t sebez. A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal vállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal felnyársalod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt mirg került az utadba. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar mágus. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy khór darázs. {max. életpontja: 76-83.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10000 életpontot sebeztél. A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Fortuna szentélyét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 15.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
kt 56 100 | elkészíted az 56. tárgyat (100 darabot) |
bb 56 100 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (100 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (94,53)-> 25 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ek 401 120 102 | t. energia kisütése: 401 120 102 |
[120,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Quwargamanga testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Quwargamanga díszes potrohát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 3486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 42, gyógyulás: 58, összesen: +16 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
at 4813 11 | TU-t adsz át a 4813. kalandozónak 11 |
at 3165 9 | TU-t adsz át a 3165. kalandozónak 9 |
at 2669 20 | TU-t adsz át a 2669. kalandozónak 20 |
at 2630 5 | TU-t adsz át a 2630. kalandozónak 5 |
* 1. BP: | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
![]() Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
![]() A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
Erő: | 44 (61) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 104 (138) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 38 (55) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/46 év |
Egészség: | 37 (58) | Életpont: | 1023/1533 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 54 (73) | Varázspont: | 2876/1121 | Pénz: | 6647 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 65/0 | Pszi pont: | 694/541 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -40.); tüske (#22) (41 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 154 (+1) | 3. lopás: | 18 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 35 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 20 |
7. gyógyítás: | 120 | 8. titkosírás: | 11 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 26 | 11. teológia: | 109 | 12. taumaturgia: | 77 |
13. szerencsejáték: | 9 | 14. versengés: | 30 | 15. zene: | 15 |
16. szörnyismeret: | 54 | 17. pszi: | * 62 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 26 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 24 |
22. úszás: | 2 | 23. főzés: | 13 | 24. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 20 darabot ) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280), ghwinkeydi csahost (#951) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), zafír sárkány (#329), északi tűzsárkány (#219), bávatag golombár (#165), féregtenyészet (#803), teriád vadász (#796), ryuku tolvaj (#883), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Ördögi Kör (#9111), autentikus vámpír (#154) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | túlvilág lehelete (#177) |
pestisaura (#210) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
halálvarázslat (#124) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | pusztító végzet (#106) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | pusztító végzet (#106) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
méregfelhő (#37) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | méregfelhő (#37) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | méregfelhő (#37) | >> | smaragdgólem (#417) | |
méregfelhő (#37) | >> | vortexmágus (#418) | méregfelhő (#37) | >> | halálhozó (#419) | |
méregfelhő (#37) | >> | kék rothasztó (#421) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
pusztító végzet (#106) | >> | talriai behemót (#312) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
villámcsapás (#50) | >> | Mindabala (#504) | az agy kifacsarása (#197) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | Brutalitisz (#3664) | villámcsapás (#50) | >> | Tokan (#532) | |
villámcsapás (#50) | >> | sivatagi okerón (#563) | halálvarázslat (#124) | >> | manaelementál (#290) | |
halálvarázslat (#124) | >> | hótarantula (#464) | az agy kifacsarása (#197) | >> | nők (#999) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | halálvarázslat (#124) | >> | sárkánylovas (#831) | |
halálvarázslat (#124) | >> | ködsárkány (#947) | villámcsapás (#50) | >> | teriád törzsfő (#805) | |
villámcsapás (#50) | >> | féregtenyészet (#803) | halálvarázslat (#124) | >> | teriád vadász (#796) | |
villámcsapás (#50) | >> | ryuku tolvaj (#883) | villámcsapás (#50) | >> | hoarián barbár (#833) | |
villámcsapás (#50) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | uzbány (#102) | varázsvédelem (#34) | >> | Brutalitisz (#3664) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 élőholt. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XX. olimpián. |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 3. hely az Erdauin Bajnokság csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kőkés (#6) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 18 | tükör (#43) | 1823 | szögletes kő (#17) | |||
2 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
627 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | tüske (#22) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
6 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |