573. forduló, 575. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 28. 11h:43'
EZ A 583. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD
584. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Sir Bedzsikkel. Leah esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy moa stuki. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran isteni megnyilvánulása. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Annak. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Gita D'Sycurral. Ő A Vándor felesége! Raia hírvivője az univerzumban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy rubin góliát trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy Genyuku trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy ódon vízköpő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Elanor Dor Blazeer. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Elanor Dor Blazeert kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr esszenciájának örököse. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordac kesztyűjét, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt, egy Zarknod fülbevalóját és egy játékmesteri palástot visel. Felszerelését egy Szakamó trófea, egy Genyuku trófea és egy ódon vízköpő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy ködíj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz Süsüvel. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy teriád varázsló trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvefog nyakláncot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Deafblind Dumb. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Megidéz egy isteni gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +207 életerő.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang mellényt, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt, egy yiang surranót és egy yiang nadrágot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Fushito Gichin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Egy hófehér galamb piheg a vállán. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Analotha. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.)
Az 1. napon összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy templomos lovag trófea, egy nekromanta kóborló trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Azt mondja: " Nem ismersz véletlenül, egy szemrevaló, független, szereleméhes törp leányt?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. Minden varázserőd visszatért. (+578 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A lottó 742. hetének nyerőszámai: 8, 13, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 958.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 953.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 953.]

* 4. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 913.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 913.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 911.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 911.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 911.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 911.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 911.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 911.]

kf 405 kézbeveszed/felveszed a 405. tárgyat
Felveszed a rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 911.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,64] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy templomot. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. Kritikus ütés! (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc, 44 arany, egy aranytű, egy ezüst papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló. Elhajítod a vacak Rodrig trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 11880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}


(Továbbmész...) [157,65] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy rambó bogár lábát masszírozza.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,65] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bolhakutya egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 240 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 881.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[158,64] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [158,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [157,62] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a magger éles mandibuláját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 851.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[157,61] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [157,60] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 831.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 3091 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 751.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 711.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 671.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Hosszú ideig célba lövöldözöl. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 631.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 591.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 551.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 511.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 471.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 431.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 391.]

ygk 1735 40
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 281 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 351.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 311.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 271.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 231.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 161.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 151.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 20, 19.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 148 pontod maradt, ebből a következő körre 148 pontot vihetsz át. Kapsz még 715 pontot. A következő körben tehát 863 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 471. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 574. fordulód.

Erő: 78 (80) Szint: 28 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 60 (67) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 64 (71) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 165/172 év
Egészség: 60 (73) Életpont: 489/249 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 70 (83) Varázspont: 1033/844 Pénz: 2525 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 23/15 Pszi pont: 246/439 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 71
Eddig összesen 3708 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15843 TP-t kaptál. Jelenleg 2354547 TP-d van. A következő szinthez még 245453 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, kisebb quwarg isten. A 573. fordulódban 21182 arany került a bankszámládra. 21287 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/63 ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 30/46 (+3%)
vágófegyverek: 22/25 (+15%) ütőfegyverek: 23/11 (+4%) lőfegyverek: 29/40 (+7%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (95%) << energialándzsa (#1227) (130%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 151/20 3. mászás: 13/99
4. csapdakészítés: 28/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/80 6. gyógyítás: 80/8
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/39 9. szörnyidomítás: 9/45
10. teológia: 87/58 (+14%) 11. taumaturgia: 61/33 (+3%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 130/19 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/66 17. pszi: 30/73 (+3%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 39/67 (+2%)
22. úszás: 24/17 23. főzés: 19/64 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
kisebb quwarg isten (#213), Kripta Gitta (#3454), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)
láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 rókafarok (#124) 4 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
1 aranytű (#272) 6 bordacsont (#16) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(156,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, kihívás tornya (#502), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, kisebb quwarg isten (#213)
(157,60) arató csattanatok (#144), ősi csatamező (#263)
(157,61) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(157,62) ősi csatamező (#263), magger (#747)
(157,65) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, 49. jellempróba, művészi porolit (#720)
(158,63) Tharr rúnaköve, 38. jellempróba
(158,64) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(158,65) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek