56. forduló, 58. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 19. 15h:05'
EZ A 393. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
394. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 198.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kis vaspajzsot. (ld. enc.) 111 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vassisakot. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

m 4 mozogsz délre
[74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az emberevő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az emberevő testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Felfedeztél egy világítótornyot. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 152.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[74,60] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bíbor szulfagor lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner trappoló dinymák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bíbor szulfagor trófeát. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [27 pontot használtál fel, van még 125.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 90.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló bal karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Luthiennel. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy topránypolip trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Lilenda ával . Sheran ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy kérődző etra trófea és egy kardfogú fülemüle trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 66.]

ve 14 4 megveszed a 14. tárgyat 4
Vásároltál 4 sünmedve tüskét. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kt 242 elkészíted a 242. tárgyat
Legyártottál 1 tüskecsapdát. IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

ve 40 1 megveszed a 40. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis vaskulcsot. 4 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

kt 114 15 elkészíted a 114. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 16.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS VASPAJZS (159. TÁRGY)
A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 11 Merészség: 7/7 Magasság: 140 cm
IQ: 24 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 12 Életpont: 152/67 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 93/33 Pénz: 12 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 171 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1396 TP-t kaptál. Jelenleg 17966 TP-d van. A következő szinthez még 7034 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, ork sámán, bíbor szulfagor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 2
10. teológia: 2 11. taumaturgia: 9 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 2 15. vadászat: 10
16. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 49.71 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 2 kaja (#2) 6 kerek kő (#19)
1 lapkorong (#80) 1 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 15 kaktusztüske (#114) 1 kis vaskulcs (#40)
1 szögletes kő (#17) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), Luthien (1087. kalandozó), Lilenda (5688. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(74,61) emberevő (#119), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek