56. forduló, 58. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 14. 9h:07'
EZ A 376. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
377. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,81] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+23 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+193 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1085. hetének nyerőszámai: 23, 24, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

hh 979 1133 1629 használod a 979. tárgyat az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 357.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy vaskard elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 336.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy hangzatos melódia varázslat. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [1 pontot használtál fel, van még 335.]

kf 2088 514 1562 kézbeveszed/felveszed a 2088. tárgyat az 514. tárggyal az 1562. tárgyat
A ruhádra illeszted a q. ölő éremet. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
A nyakadba akasztod a zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+22 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 295.]

v 20 2 20 elmormolod a 20. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 290.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 175% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kb 188 30 kiveszel a bankból a 188. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

flh 1 157 felt. lőfegyver haszn. 1 a 157. tárggyal
Ok, FLH 1 157 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

flh 17 351 felt. lőfegyver haszn. 17 a 351. tárggyal
Ok, FLH 17 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

flh 18 188 felt. lőfegyver haszn. 18 a 188. tárggyal
Ok, FLH 18 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[120,80] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar behemót áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau] Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A következő ellenfél egy borzalmas varkaudar.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak quwarg harcos trófeát, és kiszedsz egy borzalmas varkaudar trófeát. 2263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy szárnyas hernyó.

(Továbbmész...) [121,79] Tovább barangolsz a fák között. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hadroszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával végigvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvagdalod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 32 kaját. Elhajítod a vacak varkaudar behemót trófeát, és diadalmasan beszerzel egy hadroszaurusz trófeát. 1861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 61 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált hadroszaurusz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar íjász trófeát. 1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar bajnok.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 37 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (15 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[122,78] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy lajhárlord. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a lajhárlord fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 150 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}

A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar behemót. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +116 életerő.)

(Továbbmész...) [123,77] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérfürdető magszim. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy Mnebolath.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (67 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 tolmokov-koktél, bev formázó minta, 2 szárnyas hernyó, 2 ugh méreg. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy varkaudar hírnök. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[124,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy varkaudar varázsló száll szembe veled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 145 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló jobb karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy borzalmas varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.)

(Továbbmész...) [125,75] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 97 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 83 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 180, gyógyulás: 0, összesen: -180 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy Tguarkhan közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+30 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [70 pontot használtál fel, van még 121.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[126,74] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy borzalmas varkaudar. Amikor elhal a zaj, előmászol. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar íjász. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy Tguarkhan közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [20 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 mozogsz északkeletre
[128,72] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek.

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy Tguarkhan közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy varkaudar felderítő közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 81.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 10, 11.
Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) Gyermekedet most már nem lehet többé gyermeknek tekinteni: felnőtt kalandozó ő, minden tudással, amit ilyen rövid idő alatt át lehetett neki adni, de komoly tapasztalat nélkül. A tanítását azzal fejezed be, hogy leírod, milyen kalandozókkal találkoztál eddig - talán hasznát veszi majd. A felnőtté avatás véget ért: gyermeked mostantól már a maga ura, önállóan fog kalandozni. Könnyes szemmel búcsúztok. [Megjegyzés: mellékeltük gyermeked 0. fordulóját, ez ingyenes. Döntsd el, hogy te vagy valamelyik barátod szeretne-e ezzel a karakterrel játszani. Ha igen, akkor kérlek, töltsd ki a mellékelt Jelentkezési Lapot, adj nevet, nemet, külsőt a bébinek. Rögtön küldhetsz számára már egy UL-t is, onnét indul, ahol ezt a fordulót befejezted. A JL visszaküldésére és a gyermek elindítására a forduló betáplálásának időpontjától egy hónapon keresztül van lehetőséged, ezután a karaktert automatikusan kitöröljük, úgy vesszük, hogy senki sem akar vele játszani.] Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKARD (2084. TÁRGY)
A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 17 (25) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 21 (41) Támadás: 37 (38) Agresszió: 7 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 16 (25) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 (27) Életpont: 396/93 Jellem: jó (165) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (24) Varázspont: 476/5 Pénz: 1243 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/4 Pszi pont: 104/28 EFejl: 35
Eddig összesen 221 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 959 TP-t kaptál. Jelenleg 150 461 TP-d van. A következő szinthez még 29 539 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, varkaudar íjász, varkaudar felderítő. A 31. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5679 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 15/96 (+62%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 15/60 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
128,72 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 97 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/50 (+66%) 2. nyomkövetés: 11/27 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 1/17 6. gyógyítás: 9/29 (+86%)
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/27 9. szörnyidomítás: 1/68
10. teológia: 2/99 (+7%) 11. taumaturgia: 27/7 (+28%) 12. versengés: 1/68
13. harcművészetek: 1/0 14. szkanderozás: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 1/51 17. pszi: 11/77 (+38%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 2/72 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 3/15
22. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hangzatos melódia (#345) bűvölés (#20) (2,20) szürkeáll. aktiv (#71) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 9 (limit: 875), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 900.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 1 bev formázó minta (#299) 2 gyíkfű (#201)
8 gyógykenőcs (#313) 6 nyu-shuriken (#157) 1 sáfránykő (#979)
1 szárnyas hernyó (#69) 5 tolmokov-koktél (#351) 2 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665) 6 gyöngymangó (#135)
28 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236) 1 magszim bél (#103)
9 mákrózsa virág (#56) 21 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 rinóbőr (#651)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
(120,80) tyrannoszaurusz rex (#160), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166)
(121,79) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), hadroszaurusz (#162), varkaudar íjász (#687), varkaudar bajnok (#190)
(122,78) Leah rúnaköve, lajhárlord (#757), varkaudar varázsló (#271)
(123,77) vérfürdető magszim (#148), 47. jellempróba, Mnebolath (#237)
(124,76) szürke rinocérosz (#346), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 38. jellempróba, varkaudar varázsló (#271)
(125,75) erszényes elkarog (#354), egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba, varkaudar varázsló (#271)
(126,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Thargodan csontváz (#297)
(127,73) oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek