56. forduló, 58. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 30. 12h:03'
EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
1148. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 49. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)

hu 89 1562 117 hulladék: 89 1562 117
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Métely páncélját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 2 VP-t.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 2 VP-t.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [49. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [48. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [47. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [46. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [44. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [38. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [35. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [32. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [31. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [26. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-1 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [16. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.]
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[150 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 60 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó. {egyik sebzési módja: 1x 2d3+7.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 457 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét, 1 Szerencsejáték, 1 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 360 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 32 aranyad, ami most már az övé.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 360 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pacaszúnyog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a pacaszúnyog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,64] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [64 pontot használtál fel, van még 8. Kapsz 25 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 1 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 198 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez az 57. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (25) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 428/398 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 307/70 Pénz: 27289 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 318 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 555 TP-t kaptál. Jelenleg 155 479 TP-d van. A következő szinthez még 24 521 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 18 (+1) dobófegyverek: 13

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
82,64 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 21 (+1) 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 3
13. harcművészetek: 2 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 féregíz nyakpánt (#1601) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gyógykenőcs (#313)
1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83
63
64
65
66
67
(80,66) a 170. labirintus bejárata
(81,65) halálhozó (#419), pacaszúnyog (#751)
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439), kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek