56. forduló, 58. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 2. 12h:02'
EZ A 94. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
95. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-5] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Risara. Sheran követője. Egy aranyláncot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy proteinfecske trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

d 20 eldobod a 20. tárgyat
Elhajítasz 1 fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

fkt 29 8 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

d 39 eldobod a 39. tárgyat
Elhajítasz 1 zárnyitó készletet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

d 105 2 eldobod a 105. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

d 16 2 eldobod a 16. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

d 64 4 eldobod a 64. tárgyat (4 darabot)
Sajnos nincs nálad csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[24,-4] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sünmedve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol John Deerevel. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [24,-3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Szöges bunkóval megütöd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [24,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo-skorpió testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [39 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[24,-1] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fegyverzetét egy drótszőrű pincsi trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Qaim. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Megpillantasz valamit: 1 sallank karom. Elrakod.

(Továbbmész...) [23,0] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Szöges bunkóval megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 138.]

ep 146 54 építed a 146. tárgyat 54 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 138.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

go 12 gonoszkodsz: 12
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

gyk 249 30 gyakorolsz a 249. tárggyal 30 pontért
Célba dobálsz egy hólyagkaktusz virágaira. A találati arány egyre jobb. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 105.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő lila brekk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lila brekk bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 12 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 173/172 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 10 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 325 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 852 TP-t kaptál. Jelenleg 25 205 TP-d van. A következő szinthez még 7 795 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 15
dobófegyverek: 2 (+1)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << bronzhegyű lándzsa (#87)
23,48 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 13 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 3
10. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 81.47 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 1 csontszablya (#64) 2 evaporőr háj (#105)
1 fúvócső (#20) 2 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyenge méreg (#26) 1 sallank karom (#128) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(23,0) mutáns pók (#117), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, lila brekk (#11)
(24,-4) sünmedve (#33), John Deere (2060. kalandozó)
(24,-3) púpos burástya (#92), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(24,-2) bo-skorpió (#54)
(24,-1) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, óriás patkány (#42), Qaim (5633. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek