Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 21. 12h:09' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 569. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5903 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor ködös testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+296 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kísértetvándor vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (6 támadással 858 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2562, sebződés: 115, gyógyulás: 486, összesen: +371 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 70. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 211. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 86. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat az 1158. tárgyat az 531. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat a 608. tárggyal a 466. tárgyat |
vv 182 384 | elmormolod a 182. varázslatot a 384. varázslatot |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vps 800 | VP spórolása: 800 |
cir 11 | vándorcirkusz látogatása 11 |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
hh 1253 | használod az 1253. tárgyat |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 703 életpontot sebezve.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 580 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fényhozó testét. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal párszor keményen megütöd a fényhozó jobb lábát. (10 támadással 839 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Alkotó kalapáccsal néhányszor megcsapod a fényhozó bal oldalát. (10 támadással 846 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Alkotó kalapáccsal párszor keményen megütöd a fényhozó délceg alakját. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3168, sebződés: 388, gyógyulás: 12, összesen: -376 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár testét. (10 támadással 1441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+289 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Alkotó kalapáccsal megpöccinted a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rítusónix [rítusónix ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. 11495 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1614, sebződés: 2, gyógyulás: 337, összesen: +335 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan ölőművész rusnya testét. Kritikus ütés! (8 támadással 808 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan ölőművész bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 1379 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Karmaival a tleikan ölőművész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2208, sebződés: 66, gyógyulás: 12, összesen: -54 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 800 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton átokmester testét. (8 támadással 1309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A kreiton átokmester csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton átokmester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2137, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga véreres karját. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 1059 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz a gnomori rémszolga csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2759, sebződés: 231, gyógyulás: 62, összesen: -169 ÉP}
(Továbbmész...) [272,98] Fák, mindenütt csak fák.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 775 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted a korinthai amőba testét. (3 támadással 322 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 9113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 53, gyógyulás: 135, összesen: +82 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 775 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. Kritikus ütés! (10 támadással 2080 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjaival a fertőzött ent lecsap a bal karodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Alkotó kalapáccsal párszor keményen megütöd a fertőzött ent korhadó gyökerét. (5 támadással 871 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A fertőzött ent meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3741, sebződés: 78, gyógyulás: 126, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [273,98] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét kaszás. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 387 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás fejét. (8 támadással 773 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1370 életpontot sebezve.) A fényaura 17 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2547, sebződés: 327, gyógyulás: 12, összesen: -315 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a gnomori rémszolga bal lábát. (7 támadással 1068 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 888 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2751, sebződés: 376, gyógyulás: 408, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [275,99] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. A Köd-mocsár széléhez érkeztél. Nevét egyértelműen arról kapta, hogy az orrodig sem látni, olyan állott a levegő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gygyan krokodil közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gygyan krokodil jobb hátsó lábát. (8 támadással 781 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gygyan krokodil testét. (10 támadással 1474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+294 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. A gygyan krokodil beleharap a kezedbe. (1 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Daramoula pálcájával többször eltalálod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (3 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gygyan krokodil feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 dramoan kő. 17191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2946, sebződés: 355, gyógyulás: 403, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [276,99] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szenzoros lápi rém. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A szenzoros lápi rém fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szenzoros lápi rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szenzoros lápi rém karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Csápjával megérint a szenzoros lápi rém. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 59 életpontot vesztettél. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Fényaurád 29 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a szenzoros lápi rém. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szenzoros lápi rém karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) A szenzoros lápi rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A szenzoros lápi rém belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a szenzoros lápi rém karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) A szenzoros lápi rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél.
Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 727, gyógyulás: 12, összesen: -715 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gygyan krokodil bal oldalát. (8 támadással 781 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (10 támadással 1481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+297 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 7 sebzést okoz. A gygyan krokodil feléd harap, de sikertelenül. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (4 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 17191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3049, sebződés: 363, gyógyulás: 431, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [278,98] Az új terep hegyvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ősi matéria. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 2061 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi matéria testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Az ősi matéria szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. 19787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2222, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 1734 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dranadáni kőtörő bal vállát. (8 támadással 764 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (5 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A dranadáni kőtörő mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 106 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gór tekercs. 19674 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3250, sebződés: 594, gyógyulás: 165, összesen: -429 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-62 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy uzbány csőr felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bányászvorthag jobb vállát. (10 támadással 1661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+333 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). A bányászvorthag patája súrolja a combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 94 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-66 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bányászvorthag testét. (6 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A bányászvorthag karma a fejed mellett suhan el! Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 108 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-61 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2672, sebződés: 458, gyógyulás: 549, összesen: +91 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 1868 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (82 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a dranadáni kőtörő testét. (3 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a dranadáni kőtörő megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 113 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19674 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3267, sebződés: 508, gyógyulás: 109, összesen: -399 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 2061 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi matéria testét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal megpöccinted az ősi matéria testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Az ősi matéria szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. 19787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2324, sebződés: 190, gyógyulás: 26, összesen: -164 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 2061 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi matéria testét. (8 támadással 220 életpontot sebezve.) Az ősi matéria még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. 19787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2281, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy áldott kő tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a bányászvorthag testét. (10 támadással 1630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+327 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a bányászvorthag meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Apró rúgást kapsz a bányászvorthag patájától. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 103 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-52 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányászvorthag harántcsíkos testét. (6 támadással 986 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A bányászvorthag csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Patájával a bányászvorthag kissé megtaszít. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 105 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2639, sebződés: 397, gyógyulás: 541, összesen: +144 ÉP}
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 775 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a manaelementál testét. (10 támadással 1574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+315 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+318 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Alkotó kalapáccsal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (5 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5150, sebződés: 8, gyógyulás: 801, összesen: +793 ÉP}
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (5 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14190 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1511, sebződés: 168, gyógyulás: 162, összesen: -6 ÉP}
szk 568 596 | keresed az 568. szörnyet az 596. szörnyet |
vv 83 112 | elmormolod a 83. varázslatot a 112. varázslatot |
bb 500 10 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (10 darabot) |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
hu 957 | hulladék: 957 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 868 1 | kézbeveszed/felveszed a 868. tárgyat a jobb kezedbe |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
kf 950 1 | kézbeveszed/felveszed a 950. tárgyat a jobb kezedbe |
ek 273 15 383 | t. energia kisütése: 273 15 383 |
tk 23 5903 44 | többszemélyes kaland 23 5903 44 |
kb 1650 1 | kiveszel a bankból az 1650. tárgyat (1 darabot) |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
kt 526 33 | elkészíted az 526. tárgyat (33 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 821. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 273 10 215 |
* 4. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 882. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
GYGYAN KROKODIL (612. SZÖRNY) Csupán egyetlen egy hely van Ghallán, amelynek az éghajlata megfelelő a fülledt, de ugyanakkor árnyékos helyeket kedvelő gygyan krokodilok számára, ez pedig a kontinens legkeletibb csücskében, az árnytündérek lakhelyén található. Rendkívül gyorsak, mind a vízben, mind a szárazföldön hihetetlen sebességre képesek, ha éppen az áldozat elejtésének procedúrájával kell foglalkozniuk. Ennek ellenére persze, ha melegre fordul a helyzet, tehetsz egy kísérletet, el tudsz-e futni előle. |
SZENZOROS LÁPI RÉM (594. SZÖRNY) Az árnytündérek birodalmában még a mocsarak is sötétebbek és félelmetesebbek, mint a Túlélők Földjének többi pontján. A túlvilágról érkezett láplakó rémek nem csoda, hogy ideális környezetnek találták ahhoz, hogy itt telepedjenek le, e háborítatlan vidéken. A szenzoros láprém igazából csak akkor merészkedik át a mi világunkba, ha kinyújtott vékony csápjai ideális préda eljövetelét jelzik számára. Ezeket a csápokat lehetetlen észrevenni, annyira beleolvadnak a lepusztult környezetbe, így BA paranccsal nem érsz el semmit: még ha ki is adod, elbújni már semmiféleképpen nem lesz időd, mielőtt a lény megjelenne. A rém kinézetéről nem sokat lehet elmondani... még aki látta és túlélte a vele való találkozást, meglepő módon az sem tud használható adatokról beszámolni. Persze ők amúgy is roppant kevesen vannak. Csak mágikus fegyverrel sebezhető. |
BÁNYÁSZVORTHAG (593. SZÖRNY) A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra. Kérges, mindenhol csíkos bőrrel fedett testüket négy vaskos, tömör láb hordozza, de mozgásukat időnként hátsó farkukkal is koordinálják. Pofájuk közepén hosszú ormány nő, az alagútfúrás során a karmaikkal fellazított földet ezzel kotorják félre. Alapjában véve nem agresszív állatok, de ha megtámadják őket, a beléjük nevelt ösztönöknek köszönhetően könnyen meg tudják védeni magukat. |
CÁPAFOG (833. TÁRGY) Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod. |
Erő: | 83 (113) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 82 (105) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 83 (100) | Védekezés: | 155 (163) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/50 év |
Egészség: | 81 (105) | Életpont: | 1927/1963 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 88 (126) | Varázspont: | 4083/882 | Pénz: | 6171 arany | Kép. pont: | 78 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 1028/512 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | szúrófegyverek: | 29/4 | vágófegyverek: | 34/52 (+6%) |
ütőfegyverek: | 57/40 (+3%) | lőfegyverek: | 44/12 (+6%) | dobófegyverek: | 27/93 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (300%) << Alkotó kalapács (#921) (150%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -35.); vashegyű nyíl (#176) (36 -47.); gránátlövedék (#526) (48 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/30 | 2. nyomkövetés: | 156/26 (+22%) | 3. mászás: | 39/60 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 37/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/4 | 6. gyógyítás: | 89/77 |
7. titkosírás: | 11/22 | 8. felderítés: | 33/55 | 9. szörnyidomítás: | 24/9 |
10. teológia: | 305/35 (+194%) | 11. taumaturgia: | 169/47 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 9/76 (+11%) |
13. versengés: | 24/19 (+13%) | 14. zene: | 15/66 | 15. szörnyismeret: | 49/77 (+34%) |
16. pszi: | 79/15 (+6%) | 17. zárnyitás: | 36/22 | 18. vadászat: | 10/98 |
19. vitalitás: | 9/5 | 20. bányászat: | 43/70 (+1%) | 21. úszás: | 7/47 |
22. főzés: | 17/54 (+10%) | 23. csapatmunka: | 9/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 68 | |||
3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(7) | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 200 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 200 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 40 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), Techiulan (#400), tleikan főbíra (#512), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Északi Druida Szövetség (#9109), férfiak (#998), nők (#999), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
óriáserő (#53) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | fényaura (#211) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
feltámadás (#168) | Symulf rúnája (#182) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), kiszáradás (#268), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | hájas okerón (#462) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | istenítélet (#284) | >> | homokcápa (#448) | |
istenítélet (#284) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | élőholt pozdorja (#134) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | selyemszárnyas (#541) | kiszáradás (#268) | >> | 47. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | kiszáradás (#268) | >> | manaelementál (#290) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | armageddon (#218) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | fürgülés (#92) | >> | homokcápa (#448) | |
fürgülés (#92) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | fürgülés (#92) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
fürgülés (#92) | >> | tűzrája (#531) | fürgülés (#92) | >> | hájas okerón (#462) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin góliát (#473) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 140. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | barna immunitáskő (#976) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | fiatalság itala (#473) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 8 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
26 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
30 | ramit kő (#226) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | sötét kasza (#957) | 12 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
874 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
2 | dramoan kő (#967) | 3 | fokhagyma (#403) | 1 | gór tekercs (#780) | |||
27 | gránátlövedék (#526) | 47 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 4 | tankány karom (#237) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | xirnox szív (#213) |