567. forduló, 569. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 29. 15h:05'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 méregfogat (100 arany kikiáltási áron), 1 vashegyű lándzsát (50 arany kikiáltási áron), 1 ryuku mellvértet (2000 arany kikiáltási áron), 1 kvazár sisakot (100 arany kikiáltási áron), 3 lánckesztyűt (20 arany kikiáltási áron), 1 fekete bőrcsizmát (30 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (20 arany kikiáltási áron), 7 quwarg tojást (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+55 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 921.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 921.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 919.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 919.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 919.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 13 gyíkfüvet. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 879.]

sze 101 elengeded a 101. szörnyet
Szabadon engeded a sullárt. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 879.]

sze 115 elengeded a 115. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a törpemammutot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 879.]

sze 344 elengeded a 344. szörnyet
Szabadon engeded a smaragd őrsárkányt. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 879.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+25 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 839.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 839.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[139,61] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.)

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,61] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [137,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Zanthia hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 arany. 1176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 809.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,61] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


Összeakadsz Dolores Cleabornnal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Elenios hittérítője. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 8 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [135,61] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot.

(Továbbmész...) [134,61] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy ork bérgyilász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP] 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Táncoló Felhő . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 779.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[133,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Összeakadsz egy barna, göndör hajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jeddak. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [132,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 759.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)

[40 pontot használtál fel, van még 719.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 679.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. [40 pontot használtál fel, van még 639.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 599.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. [40 pontot használtál fel, van még 559.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod.

[40 pontot használtál fel, van még 519.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. [40 pontot használtál fel, van még 479.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 396.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 197 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nektoraf lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a nektoraf nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 9, 6.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 909 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 472. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 568. fordulód.

Erő: 79 (83) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 61 (69) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 63 (67) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 165/172 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 450/422 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 71 (77) Varázspont: 1000/348 Pénz: 768 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 246/321 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 51
Eddig összesen 3664 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7465 TP-t kaptál. Jelenleg 2279276 TP-d van. A következő szinthez még 20724 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, Rodrig. A 567. fordulódban 36997 arany került a bankszámládra. 36997 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/43 ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 30/27 (+1%)
vágófegyverek: 21/35 (+20%) ütőfegyverek: *22/103 (+13%) lőfegyverek: 29/12 (+1%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 150/54 (+6%) 3. mászás: 13/99
4. csapdakészítés: 28/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/80 6. gyógyítás: 78/70 (+23%)
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/28 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 78/58 (+17%) 11. taumaturgia: 42/82 (+10%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 128/71 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 30/58 (+4%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 39/60
22. úszás: 24/6 23. főzés: 19/34 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
kisebb quwarg isten (#213), Kripta Gitta (#3454), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 1 ezüst gyűrű (#180) 13 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 19 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
3 ragasztó (#83) 2 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,61) oltár, művészi porolit (#720), epokitféreg (#147), nektoraf (#355)
(133,61) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), tüskés harci gromak (#156), Jeddak (3654. kalandozó)
(134,61) nekrofun (#173), ház (#400), oltár, főutca (#399), ork bérgyilász (#781), Táncoló Felhő (1080. kalandozó)
(135,61) orgyilkos (#131), főutca (#399), Tharr oltár
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), Dolores Cleaborn (1887. kalandozó)
(137,61) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, városépítkezés (#398), ryuku csapásvezető (#778), élőholt quwarg (#202)
(138,61) városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(139,61) főutca (#399), ház (#400)
(140,61) quwarg harcos (#201), sullár (#101), törpemammut (#115), smaragd őrsárkány (#344)

Üzenet küldése a karakternek