Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 30. 9h:09' EZ A 629. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD 630. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Shengoroth karmával kilukasztod a quwarg királynő torát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 503 | energia fejlesztése 5 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 126 247 296 | elmormolod a 126. varázslatot a 247. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 341 599 8 | használod a 341. tárgyat |
h 341 239 4 | használod a 341. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány testét. (9 támadással 893 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a kémsárkány fejét. (5 támadással 550 életpontot sebezve.) A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a kémsárkány testét. Kritikus ütés! (8 támadással 820 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kémsárkány jobb oldalát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a kémsárkány testét. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kémsárkány testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24754 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3043, sebződés: 1091, gyógyulás: 212, összesen: -879 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (9 támadással 878 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 60 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 813 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 53 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly testét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 74 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2870, sebződés: 1547, gyógyulás: 250, összesen: -1297 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mutánsféreg farkát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg testét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {KCC:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg testét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {HD:} Shengoroth karmával végigvagdosod a mutánsféreg bal oldalát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 1168, gyógyulás: 836, összesen: -332 ÉP}
v 198 294 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[294,31] Síkság, továbbra is csak síkság.
m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan farkát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. (9 támadással 898 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+89 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tengeri parduan farkát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel súrolod a tengeri parduan redős testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 20737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3098, sebződés: 1003, gyógyulás: 923, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [296,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas karvaly nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 909 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (5 támadással 558 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 80 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2704, sebződés: 471, gyógyulás: 85, összesen: -386 ÉP}
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával kilukasztod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. Kritikus ütés! (10 támadással 995 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly bal lábát. (9 támadással 894 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 77 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2576, sebződés: 473, gyógyulás: 86, összesen: -387 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly bal lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (9 támadással 895 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 79 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly bal lábát. (10 támadással 979 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 77 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2626, sebződés: 1002, gyógyulás: 165, összesen: -837 ÉP}
(Továbbmész...) [293,29] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy kyorg őrgólem. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [294,28] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő bársony gyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bársony gyilkos bal lábát. (9 támadással 887 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a bársony gyilkos jobb lábát. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 573 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +115 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bársony gyilkos testét. (8 támadással 801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel megpöccinted a bársony gyilkos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 523 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +105 ÉP.) A bársony gyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2288, sebződés: 1096, gyógyulás: 801, összesen: -295 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bamba pofáját. Kritikus ütés! (9 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1251, sebződés: 0, gyógyulás: 249, összesen: +249 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző bal első lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző egyik csápját. Kritikus ütés! (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző testét. (6 támadással 835 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző bal vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A tleikan házőrző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 432, gyógyulás: 618, összesen: +186 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló szellemtestét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló bal oldalát. (9 támadással 879 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló szellemtestét. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló szellemtestét. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a bosszúálló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arany foggyűrű. 23587 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2250, sebződés: 295, gyógyulás: 6, összesen: -289 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +9% mászás.) Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs nyakát. (7 támadással 979 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs bal szárnyát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a szellemdarázs bal vállát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11226 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 0, gyógyulás: 372, összesen: +372 ÉP}
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (9 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző bal oldalát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző egyik csápját. (9 támadással 894 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Ököllel meghorzsolod a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2352, sebződés: 438, gyógyulás: 619, összesen: +181 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Nem találtad el. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a pszionikus entitás masszáját. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor keményen megütöd a pszionikus entitás testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezt a támadást elhibáztad! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor megcsapod a pszionikus entitás testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.)
Nem találtad el! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 72, gyógyulás: 248, összesen: +176 ÉP}
(Továbbmész...) [292,26] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gerdraban fát. Találsz egy óriás liánt. Látsz egy félig kész ladikot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész csónakot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy troglodita idéző. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag testét. (9 támadással 889 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 392 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +79 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag bal lábát. (9 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a kóbor mortag jobb oldalát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 390 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +78 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2463, sebződés: 782, gyógyulás: 620, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [290,26] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy márványtornyot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +3% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (9 támadással 897 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 556 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bosszúálló fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23587 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2269, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 85 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 459 100 | idomítod a 459. szörnyet 100 pontért |
szk 549 542 571 | keresed az 549. szörnyet az 542. szörnyet az 571. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
Erő: | 76 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 78 (97) | Támadás: | 106 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 76 (87) | Védekezés: | 154 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 40/43 év |
Egészség: | 76 (99) | Életpont: | 1588/1773 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 77 (95) | Varázspont: | 3137/97 | Pénz: | 1000 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 44/1 | Pszi pont: | 739/590 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/72 (+3%) | ökölvívás: | *45/100 (+9%) | szúrófegyverek: | 32/37 |
vágófegyverek: | 36/29 | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 33/82 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/7 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 117/18 (+49%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 33/78 (+21%) | 5. csapdakészítés: | 37/53 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 28/4 |
7. gyógyítás: | 80/7 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/97 |
10. szörnyidomítás: | 18/46 (+115%) | 11. teológia: | 177/33 (+82%) | 12. taumaturgia: | 143/54 (+43%) |
13. szerencsejáték: | 8/8 (+11%) | 14. versengés: | 23/48 (+9%) | 15. harcművészetek: | 49/8 |
16. zene: | 196/45 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 63/97 (+20%) | 18. pszi: | 67/76 (+18%) |
19. zárnyitás: | 29/0 | 20. vadászat: | 33/48 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 47/65 (+4%) | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 21/11 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 628 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), aranyfecske (#283), smaragd sárkány (#326), gyilkos sallank (#85), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (130,32,1) | halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | elme dominanciája (#247) | önanalízis (#296) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | entitás manifesztum (#7173) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 20 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 370 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1198. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
5 | hajító csillag (#939) | 14 | kaja (#2) | 8 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
4 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 16 | ragasztó (#83) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | bogyógránát (#430) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
12 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | 1 | parduanhályog (#909) | |||
1 | trakuun napkorong (#769) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 19 | víz (#27) |