Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 25. 12h:04' EZ A 1108. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 1109. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4367 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
t 123 1 | támadod a 123. szörnyet |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
kt 137 6 | elkészíted a 137. tárgyat (6 darabot) |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
im | imádkozol |
go 8 | gonoszkodsz: 8 |
kotb 9102 | belépés K.T.-be: 9102 |
l 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gátvakond testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis csontváz trófeát, és kiszedsz egy gátvakond trófeát. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [17,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült gyilkos sallank. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis gátvakond trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos sallank trófeát. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [18,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaszabolósáska lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kaszabolósáska bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tigroszlán jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a tigroszlán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 49 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [16,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy megsebesített piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak gyilkos sallank trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes piromenyét trófeát. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [15,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bal szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a sírlidérc testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [15,88] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gumifát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
fog 92 | elfogod a 92. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY) Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére. |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 9 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 148/136 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 38/21 | Pénz: | 121 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 6 (+1) | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
15,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 618 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 4 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
7. gyógyítás: | 17 | 8. felderítés: | 6 | 9. teológia: | 2 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 5 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
tetemember (#123) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): 3. labirintus (24,20). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3. |
Összsúly: 41.05 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyenge méreg (#26) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | pirkit (#153) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | szent kehely (#257) | 7 | tigroszlán fog (#63) |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
87 | |
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|