55. forduló, 57. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 6. 9h:05'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,0] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 mozogsz délkeletre
[35,1] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 195.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rövid kardot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz harci kalapácsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 174 1 elkészíted a 174. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy harci kalapácsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

le 123 leveszed/lerakod a 123. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 181 1 elkészíted a 181. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vasalt bunkót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 123 1 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 160 1 elkészíted a 160. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vassisakot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[35,0] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy q. pusztító éremet, egy réz varkaudar éremet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy kronotapír trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lug. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [36,-1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! (ld. enc.) Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manifesztátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a manifesztátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [36,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Itt csata lesz.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával felnyitod a százfogú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a százfogú testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[35,-2] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [34,-2] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a királygyík fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[34,-1] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [34,0] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Látsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


Összefutsz Gunymák anyóval. Egy gyakorlónadrágot, egy lánghordozó kitűzőt, egy láthatatlan köpenyt, egy Métely páncélját, egy Muezli aranykezét, egy nefil-rin medált, egy réztornyot, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet és egy trix harci totemet visel. Ruházatát egy óriásmassza trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy quwarg b.háborító trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

in 3411 7000 555 leírod a 3411. kalandozónak a 7000. szörnyet az 555. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

in 4523 25 139 leírod a 4523. kalandozónak a 25. szörnyet a 139. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy grákó denevér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

in 4523 202 555 leírod a 4523. kalandozónak a 202. szörnyet az 555. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt quwarg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.]

[13 pontot használtál fel, van még 30.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leahhíve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 19 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 18 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 199/199 Jellem: gonosz (13) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 67/31 Pénz: 314 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 20/5
Eddig összesen 367 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 283 TP-t kaptál. Jelenleg 76 553 TP-d van. A következő szinthez még 43 447 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/61 (+26%) ütőfegyverek: 20/22 (+14%) lőfegyverek: 16/20 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 .); tüske (#22) max. 1 db (5 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 .); tüske (#22) (8 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/31 (+11%) 2. nyomkövetés: 15/59 (+18%) 3. mászás: 3/93 (+7%)
4. csapdakészítés: 5/16 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/65 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 2/43 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 2/70 (+9%) 11. taumaturgia: 7/55 12. versengés: 1/51
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 4/73 (+20%) 15. zárnyitás: 7/54
16. vadászat: 2/45 17. bányászat: 12/20 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. (teljesítve)
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 49.41 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 madártoll (#112)
10 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
2 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)
6 tinta (#101) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

33 34 35 36 37
-3
-2
-1
0
1
2
(34,-2) királygyíkok (#26), gumifa (#38), Fairlight oltár, 29. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(34,-1) mélységi grittang (#103), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(34,0) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Gunymák anyó (5770. kalandozó)
(35,-2) bíbor szulfagor (#358), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár
(35,0) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399), orgyilkos (#131), Lug (5496. kalandozó)
(35,1) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(36,-2) ork sámán (#345), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, százfogú (#53)
(36,-1) tetemember (#123), szopógödör (#177), 36. jellempróba, Fairlight oltár, manifesztátor (#124)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.06 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lélekk‹ -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek