Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 16. 12h:10' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-12] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. "
ea 6 2 | eladod a 6. tárgyat 2 |
ea 64 8 | eladod a 64. tárgyat 8 |
ve 95 1 | megveszed a 95. tárgyat 1 |
ve 21 1 | megveszed a 21. tárgyat 1 |
ve 14 16 | megveszed a 14. tárgyat 16 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 132 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-15] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
m 2 | mozogsz keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
f 128 80 | kísérletezel a 128. tárggyal a 80. tárggyal |
f 1113 | kísérletezel az 1113. tárggyal |
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 17 | gyógyítás 17 pontért |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 10 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 148/135 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 20/20 | Pénz: | 81 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 (+1) | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 27 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 9 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 65.52 kg | Megterheltség: 136% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
21 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |