55. forduló, 57. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 11. 9h:17'
EZ A 98. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
99. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

LORELAI KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,7] koordinátán.
A táborozás 25. napján összefutsz egy vörös, göndör hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy burástya királynő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lex, fia Fülöp. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 grákóbőrt (50 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy trikornis nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a trikornis bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 mozogsz északra
[114,6] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+47 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gaya Arvensis. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 167.]

al 1 517 41 áldozol: az 1. tárgyat az 517. tárgyat a 41. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a deus ex machinát, a Chara-din ékkövét és a grákóbőrt. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Sötétvörös és haragoszöld lángok csapnak fel! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... De semmi sem történik. Tíz percig üldögélsz még ott szomorúan, de semmi. Megfogod a követ - semmi. Vajon mit ronthattál el? Tény, hogy az áldozatot nem fogadták el. Bánatosan odébbállsz. [20 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 361 kézbeveszed/felveszed a 361. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 1558 3 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[113,7] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Pikoló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [112,8] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a pókvadász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy bávatag golombár. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[110,10] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot.

(Továbbmész...) [110,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 87.]

m 3 mozogsz délkeletre
[111,13] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 66.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 21, 1.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY)
Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig.
[Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez az 56. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 133/67 Jellem: semleges (-20) Tul. pont: -2
Szerencse: 21 Varázspont: 101/3 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 162 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1395 TP-t kaptál. Jelenleg 11407 TP-d van. A következő szinthez még 593 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, lajhárlord, süvítő rája. A 56. fordulódban 4506 arany került a bankszámládra. 4506 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 30 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 10 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 4 (+1)
10. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) vizestömlőt (#3), az elfektől (2) vizestömlőt (#3), a törpéktől (3) vizestömlőt (#3), az árnymanóktól (4) vizestömlőt (#3), a trolloktól (5) vizestömlőt (#3), a gnómoktól (6) vizestömlőt (#3), az alakváltóktól (7) vizestömlőt (#3), a kobuderáktól (8) vizestömlőt (#3), a mutánsoktól (9) vizestömlőt (#3)
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gárdista (#360)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Chara-din ékköve (#517) 1 deus ex machina (#1) 5 kaja (#2)
1 grákóbőr (#41)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(110,10) szintszívók (#96)
(110,11) lápi hajlék (#670)
(110,12) szintszívók (#96)
(111,9) tavacska, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár
(111,13) szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, 48. jellempróba
(112,8) pókvadászok (#59), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165)
(113,7) Pikoló (#7010)
(114,6) ryuku gárdisták (#360), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), 28. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(114,7) trikornisok (#104)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek