55. forduló, 57. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 9. 12h:50'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,18] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+150 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,17] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll jobb nyakát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak pordémon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kétfejű troll trófeát. 1 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó vark. nekromanta. Ezt nem hagyhatod! (ld. enc.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 131 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a vark. nekromanta testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis vérfürdető magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vark. nekromanta trófeát. 1 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 dorony tüdőt. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [6 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 mozogsz keletre
[102,17] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 14.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a szeppent rákfatty nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó pattanóböde. Ezt nem hagyhatod!

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [16 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 43 elkészíted a 43. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tükröt. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy orgoró. (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával többször eltalálod az orgoró ollóját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod az orgoró testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez így nem lesz jó! Inkább a menekülést választod, és abban jobbank bizonyulsz ellenfelednél!
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+21 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+18 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 mozogsz délkeletre
[103,18] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy százfogú!

Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [44 pontot használtál fel, van még 102.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 10 14 18 mozogsz 10 14 18
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [10. PONT.] Hamarosan egy gyilkos tetűt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gyilkos tetű lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 14 10 1 mozogsz 14 10 1
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Ez az 56. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 11 (23) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (24) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 428/157 Jellem: jó (86) Tul. pont: 27
Szerencse: 11 (21) Varázspont: 315/3 Pénz: 1682 arany Kép. pont: 20
Pszi pont: 26/10
Eddig összesen 502 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 397 TP-t kaptál. Jelenleg 211 965 TP-d van. A következő szinthez még 48 035 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, nómenklatúra, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,56 mezőn táborozol, a 49. labirintusban, 1. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 6
10. taumaturgia: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 3
13. zene: 2 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 4
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 50. Szerzett pont: 5600. Beállított erő: 0 Összpont: 5600

Összsúly: 128.91 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kő (#19) 2 nyu-shuriken (#157) 9 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 dobóháló (#221) 1 dorony tüdő (#212)
6 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kis káoszrelikvia (#2643) 1 ómatéria (#2642) 4 rákfatty váladék (#333)
1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
16
17
18
19
(101,17) kétfejű troll (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), vark. nekromanta (#173)
(102,17) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, szeppent rákfatty (#186), pattanóböde (#145), orgoró (#170)
(103,18) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ork sámán (#345), százfogú (#53), Tugt-ork (#46), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek