Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 9. 12h:50' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll jobb nyakát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak pordémon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kétfejű troll trófeát. 1 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
kt 205 | elkészíted a 205. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 131 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a vark. nekromanta testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis vérfürdető magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vark. nekromanta trófeát. 1 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a szeppent rákfatty nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
kt 43 | elkészíted a 43. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával többször eltalálod az orgoró ollóját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod az orgoró testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 49 | bemész a 49. titkos labirintusba |
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 10 14 18 | mozogsz 10 14 18 |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 10 1 | mozogsz 14 10 1 |
m 8 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
szk 103 | keresed a 103. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 11 (23) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (24) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 428/157 | Jellem: | jó (86) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 315/3 | Pénz: | 1682 arany | Kép. pont: | 20 |
Pszi pont: | 26/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
103,56 mezőn táborozol, a 49. labirintusban, 1. szinten, 8. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 6 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 3 |
13. zene: | 2 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 4 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 50. Szerzett pont: 5600. Beállított erő: 0 Összpont: 5600 |
Összsúly: 128.91 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kerek kő (#19) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 9 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | amniosz (#203) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kis káoszrelikvia (#2643) | 1 | ómatéria (#2642) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | tükör (#43) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|