558. forduló, 560. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 15. 12h:05'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Egy elit csatavértet és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy Nateilena úrnő trófea, egy fagybehemót trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy khór darázs trófea, egy vadász varkaudar trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Cras Lorggal. Ő Shelina férje! Elenios főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: felderítő. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Zuramagor (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 944.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 944.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 942.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 942.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 940.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+108 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 900.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+30 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 860.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 820.]

m 6 mozogsz nyugatra
[102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 163 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge, egy rézsisak és egy mérg. ubuk tüske. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Cras Lorg vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 67 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar kósza. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 1060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy khór darázs trófea, egy vadász varkaudar trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
[55 pontot használtál fel, van még 765.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[103,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett uzbány közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 42 életpontot sebeztél. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 36 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Dornodon templom van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 745.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy moszatrája!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 725.]

usz 2 úszol 2 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP] A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 705.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fűszertartó! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 685.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[103,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon templomot. Délre egy patak van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,98] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,97] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 43 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.)

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 34 életpontot sebeztél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A menekülést választod. Csörtetve mászol felfelé ott, ahol az imént lefelé jöttél. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 607.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,96] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,95] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,94] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. [46 pontot használtál fel, van még 561.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 296 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 521.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 481.]

in 3994 179 255 leírod a 3994. kalandozónak a 179. szörnyet a 255. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 3994 180 261 leírod a 3994. kalandozónak a 180. szörnyet a 261. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bájitalt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 3994 181 263 leírod a 3994. kalandozónak a 181. szörnyet a 263. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 3994 182 270 leírod a 3994. kalandozónak a 182. szörnyet a 270. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 3994 183 271 leírod a 3994. kalandozónak a 183. szörnyet a 271. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elf mesterharcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 441.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 401.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 361.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 300 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 260 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 259 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 17, 16.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 735 pontot. A következő körben tehát 935 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 467. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 559. fordulód.

Erő: 79 (86) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 40 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 455/284 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 70 (76) Varázspont: 994/32 Pénz: 5641 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 246/222 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3583 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7393 TP-t kaptál. Jelenleg 2214724 TP-d van. A következő szinthez még 85276 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, Rodrig. A 550. fordulódban 30333 arany került a bankszámládra. 30787 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/23 (+12%) ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 30/7 (+1%)
vágófegyverek: 20/94 ütőfegyverek: 22/10 (+5%) lőfegyverek: 29/5
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 148/98 (+48%) 3. mászás: 13/98 (+1%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 16/80 6. gyógyítás: 78/1 (+46%)
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/13 (+5%) 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 77/31 (+10%) 11. taumaturgia: 41/66 (+11%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 125/65 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 30/15 (+7%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 39/53 (+14%)
22. úszás: 23/46 (+18%) 23. főzés: 18/64 (+10%) 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
kisebb quwarg isten (#213), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 bronzpenge (#126) 1 fűszertartó (#210)
4 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148) 1 rájabőr (#404)
1 rézsisak (#72) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107) 48 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,95) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(101,96) érclelőhely
(101,97) elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(102,98) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), érclelőhely
(102,101) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), varkaudar kósza (#347), egy gnóm nő
(103,99) vadász varkaudar (#108), oltár
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), oltár, uzbányok (#102)
(103,101) quwarg királynő (#153)
(104,100) manaelementál (#290), tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár, moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194)

Üzenet küldése a karakternek