Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:16' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 478 életpontot sebeztél. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. 79 életpontot sebződsz. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány mérg.mihlan.dobótőrt. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. 98 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku orgyilkos fejét. (9 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a ryuku orgyilkos bal lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A 7 ryuku orgyilkos újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (28 támadástól 1277 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +256 ÉP.) A lény dobófegyverként mérg.mihlan.dobótőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. 92 életpontot sebződsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku orgyilkos fejét. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Te 86 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+173 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a ryuku orgyilkos testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Az 5 ryuku orgyilkos átdöfi a torkodat fegyverével. (20 támadástól 948 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +190 ÉP.) A lény dobófegyverként mérg.mihlan.dobótőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 121 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2595, sebződés: 2682, gyógyulás: 1064, összesen: -1618 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 817 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 944 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 csuklyavirág. 3319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 936 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 873 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris bal karját. (5 támadással 550 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. Kritikus ütés! (4 támadással 407 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
21751 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2818, sebződés: 721, gyógyulás: 149, összesen: -572 ÉP}
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
vps 200 | VP spórolása: 200 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 227 247 296 | elmormolod a 227. varázslatot a 247. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 126 70 | elmormolod a 126. varázslatot a 70. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
tv 248 266 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 266. varázslatot |
v 84 227 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ököllel megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A kultúrmasztodon feléd szúr agyarával, de nem talál. A kultúrmasztodon feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 187, összesen: +187 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 77 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 81, gyógyulás: 182, összesen: +101 ÉP}
v 181 142 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
kt 934 10 | elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot) |
kt 929 10 | elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot) |
kt 939 20 | elkészíted a 939. tárgyat (20 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita harcos sárgás bőrét. (10 támadással 936 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos fejét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita harcos testét. (7 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a troglodita harcos jobb lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2436, sebződés: 262, gyógyulás: 671, összesen: +409 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos bal karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A quwarg széltáncos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos fejét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel csak érinted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg széltáncos belecsíp a derekadba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.)
A quwarg széltáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy. 19722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2546, sebződés: 316, gyógyulás: 690, összesen: +374 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon porszerű végtagjait. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon jobb vállát. (9 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 166 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a káoszdémon testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 145 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 179 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a káoszdémon porszerű végtagjait. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 142 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 25765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2962, sebződés: 930, gyógyulás: 567, összesen: -363 ÉP}
(Továbbmész...) [292,23] Bozótos terepre értél. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Analotha formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszionikus entitás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 2065 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Nem találtad el. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a pszionikus entitás fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszionikus entitás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2222, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [292,24] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy eszement trappoló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (9 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Lábával meglök az eszement trappoló. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted az eszement trappoló testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy hibás mozdulat, és máris az eszement trappoló belerúg a kezedbe! (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Összetipor lábával. 109 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel megpöccinted az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az eszement trappoló beléd rúg patájával. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A lény összetapos! 110 életpontot vesztettél.
Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns. 18000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2712, sebződés: 704, gyógyulás: 690, összesen: -14 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kyorg álomherceg bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (7 támadással 884 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg álomherceg bal lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a kyorg álomherceg gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 143 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg fejét. (8 támadással 758 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kyorg álomherceg bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 147 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg jobb karját. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kyorg álomherceg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 142 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2678, sebződés: 1004, gyógyulás: 120, összesen: -884 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +9% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor testét. (9 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel súrolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 obszidián kereszt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 45, gyógyulás: 337, összesen: +292 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök testét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök jobb lábát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök jobb lábát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a sötét ülnök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 14509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 348, gyógyulás: 78, összesen: -270 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Nem találtad el. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr jobb oldalát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a csontváz hadúr fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló jobb vállát. (9 támadással 804 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló fejét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (8 támadással 741 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a bosszúálló testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21369 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2185, sebződés: 289, gyógyulás: 6, összesen: -283 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy legyengült pszionikus entitás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 2065 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a pszionikus entitás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémántplazma (ld. enc.). 9854 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2065, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (9 támadással 813 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 80 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (9 támadással 800 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly fejét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 77 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 92 életpontot vesztettél.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2962, sebződés: 1540, gyógyulás: 245, összesen: -1295 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb szárnyát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor egyik csápját. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ököllel megpöccinted az elemi pulzátor szárnyas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 5, gyógyulás: 340, összesen: +335 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (9 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (10 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan házőrző testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2323, sebződés: 472, gyógyulás: 621, összesen: +149 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [45 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 18 VP-t.]
m 4 | mozogsz délre |
vpf 200 | VP elővétele: 200 |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
v 198 292 21 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,21] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A remete az Ördögi Kör tiszteletbeli tagja, s a Család megvédi tagjait! " Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kispál és a Borz lábát masszírozza. Felfedeztél egy nekrofunt. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vályogviskó (739. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 21. Kapsz 4 VP-t.]
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
tv 248 266 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 266. varázslatot |
szk 549 542 571 | keresed az 549. szörnyet az 542. szörnyet az 571. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 14 pontért |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
KYORG ÁLOMHERCEG (550. SZÖRNY) Sokáig káprázik a szemed, amikor ezzel a díszes, csillogó öltözékű jelenéssel találkozol. Mesébe illő - még a sötétben is egyenletesen fénylő - ruhája tömzsi testet takar, markáns arcvonásaira pedig előremeredő agyarai vetnek komor árnyékot. A hüllőpofája mélyén izzó zöld szem tiszteletet parancsoló. Az álomhercegek fontos pozíciót töltöttek be a kyorg kasztrendszerben, miközben föld alatti laboratóriumaikban a mentális és az asztro-mágia formuláit tanulmányozták. A vámpirizációra immúnisak, szúrófegyverrel szinte sebezhetetlenek, a nem mágikus fegyverek nem fognak rajtuk. Sajnos ennél több információt még az alanori könyvtár az ősi birodalmakról tárolt jegyzeteiben sem találni róluk. |
GYÉMÁNTPLAZMA (910. TÁRGY) A tömör mágikus esszenciákból álló idegen lény, a pszionikus entitás masszája olyan nem evilági alkotóanyagokat is tartalmaz, melyek származása még a legöregebb ghallai tudósok számára is kifürkészhetetlenül rejtélyes. A gyémántplazma egy ezek közül: körülbelül úgy néz ki, mintha egy gyémántot magas hőn megolvasztanánk, míg cseppfolyóssá nem válik, majd ebben az állapotban tartósítanánk. Még ha le is győzöl egy pszionikus entitást, kicsi az esély, hogy ehhez az anyaghoz juthatsz. Ha mégis, áldva borzasztó nagy szerencsédet, nem fogod eladományozni egy másik kalandozóval való találkozáskor. |
Erő: | 76 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 76 (95) | Támadás: | 110 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 78 (89) | Védekezés: | 155 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/41 év |
Egészség: | 76 (99) | Életpont: | 1584/1618 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (95) | Varázspont: | 3131/127 | Pénz: | 837 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 44/-5 | Pszi pont: | 739/450 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/66 (+1%) | ökölvívás: | 45/81 (+6%) | szúrófegyverek: | 32/37 |
vágófegyverek: | 36/28 | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 33/67 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/75 | 2. nyomkövetés: | 116/43 (+24%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 33/37 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 37/41 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 28/4 |
7. gyógyítás: | 80/7 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/97 |
10. szörnyidomítás: | 17/31 | 11. teológia: | 175/67 (+94%) | 12. taumaturgia: | 142/65 (+44%) |
13. szerencsejáték: | 7/97 (+11%) | 14. versengés: | 23/39 (+9%) | 15. harcművészetek: | 49/8 |
16. zene: | 194/85 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 63/77 | 18. pszi: | 67/46 (+17%) |
19. zárnyitás: | 29/0 | 20. vadászat: | 33/48 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 47/57 | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 20/91 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 599 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), aranyfecske (#283), smaragd sárkány (#326), gyilkos sallank (#85), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (130,32,1) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | villámmágia (#227) |
elme dominanciája (#247) | önanalízis (#296) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), fehérál.roncsolása (#248), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | entitás manifesztum (#7173) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudarforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 77 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1598. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 3 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyémántplazma (#910) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
15 | hajító csillag (#939) | 5 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 1 | obszidián kereszt (#756) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | szürke briliáns (#908) | 5 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |