Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 16. 9h:15' EZ A 623. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD 624. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány mérg.mihlan.dobótőrt. A becsapódástól 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány mérg.mihlan.dobótőrt. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. 85 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku orgyilkos testét. (9 támadással 870 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a ryuku orgyilkos testét. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) A 8 ryuku orgyilkos átdöfi a torkodat fegyverével. (32 támadástól 1478 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +296 ÉP.) A lény dobófegyverként mérg.mihlan.dobótőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 86 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 1820, gyógyulás: 300, összesen: -1520 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[291,20] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 884 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a manaelementál. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 711 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a kísértetvarázsló jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a quwarg királynő bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 97, összesen: +97 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
vps 300 | VP spórolása: 300 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 227 247 296 | elmormolod a 227. varázslatot a 247. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 126 70 11 | elmormolod a 126. varázslatot a 70. varázslatot a 11. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 227 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával felnyitod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske fejét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az aranyfecske bal szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel csak érinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 5, gyógyulás: 111, összesen: +106 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 181 142 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy pézsmatököt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy megsebesített eszement trappoló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló nyakát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Káoszkígyóval megbököd az eszement trappoló bordás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az eszement trappoló bal karját. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
kt 934 10 | elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot) |
kt 929 10 | elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot) |
kt 939 20 | elkészíted a 939. tárgyat (20 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ve 83 173 | megveszed a 83. tárgyat 173 |
ve 124 10 | megveszed a 124. tárgyat 10 |
ee 750 189 119 | eladod a 750. tárgyat a 189. tárgyat a 119. tárgyat |
ee 152 172 627 | eladod a 152. tárgyat a 172. tárgyat a 627. tárgyat |
ea 403 25 | eladod a 403. tárgyat 25 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Folytatod sétádat a házak közt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szürke briliáns. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával alaposan megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 15, gyógyulás: 45, összesen: +30 ÉP}
be 717 939 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
im 0 3 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel súrolod a selyemszárnyas fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +76 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 81 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +69 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 79 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával megvagdalod a selyemszárnyas bal vállát. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Ököllel csak érinted a selyemszárnyas bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 80 életpontot vesztettél.
{GYD:} Shengoroth karmával megvagdalod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) A lény huhog! 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a selyemszárnyas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20033 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2828, sebződés: 1854, gyógyulás: 1050, összesen: -804 ÉP}
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
m 3 | mozogsz délkeletre |
vpf 200 | VP elővétele: 200 |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
v 198 292 21 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,21] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A remete az Ördögi Kör tiszteletbeli tagja, s a Család megvédi tagjait! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kispál és a Borz lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
tv 248 266 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 266. varázslatot |
szk 549 542 571 | keresed az 549. szörnyet az 542. szörnyet az 571. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 21 pontért |
KINCS (344. TÁRGY) Kevesek részesülnek abban a hatalmas szerencsében, hogy elmondhatják, személyesen bukkantak rá egy-egy régi, elrejtett kincsre. Térképek nélkül még a legelszántabb kincsvadászoknak sincs sok esélye, de azokra se biztos, hogy rámosolyog Fortuna, akiknek esetleg sikerült megszerezniük egy régi vázlatot. Te most már azonban elmondhatod magadról, hogy igazi KINCSre bukkantál. De, hogy megtudd, mit is rejt a láda, ahhoz előbb még ki kell nyitnod. [A KINCS önmagában használhatatlan tárgy. Hogy hozzájuss a valódi tárgyakhoz, az UL hátoldalán üzenj a játékvezetőnek, s ő majd eljuttatja részedre a nyereményt.] |
Erő: | 76 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 76 (95) | Támadás: | 110 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 78 (89) | Védekezés: | 155 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 76 (99) | Életpont: | 1582/1538 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (95) | Varázspont: | 3131/252 | Pénz: | 813 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 44/1 | Pszi pont: | 739/402 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/65 (+1%) | ökölvívás: | 45/75 (+2%) | szúrófegyverek: | 32/37 (+4%) |
vágófegyverek: | 36/28 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 33/60 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/75 | 2. nyomkövetés: | 116/19 (+9%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 33/19 | 5. csapdakészítés: | 37/24 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 28/4 |
7. gyógyítás: | 80/7 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/97 |
10. szörnyidomítás: | 17/31 | 11. teológia: | 174/73 (+57%) | 12. taumaturgia: | 142/21 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 7/86 (+11%) | 14. versengés: | 23/30 (+9%) | 15. harcművészetek: | 49/8 |
16. zene: | 194/5 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 63/77 | 18. pszi: | 67/29 (+11%) |
19. zárnyitás: | 29/0 | 20. vadászat: | 33/48 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 47/57 (+9%) | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 20/81 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 587 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), aranyfecske (#283), smaragd sárkány (#326), gyilkos sallank (#85), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (130,32,1) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | villámmágia (#227) |
elme dominanciája (#247) | önanalízis (#296) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), fehérál.roncsolása (#248), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | entitás manifesztum (#7173) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 161 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 20 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
197 | arany (#50) | 25 | fokhagyma (#403) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
10 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku vállvédő (#1323) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | szürke briliáns (#908) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 22 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 3 | ében toboz (#578) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 19 | hajító csillag (#939) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | pular kristály (#239) | |||
164 | ragasztó (#83) | 9 | rókafarok (#124) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
5 | spiritusz (#170) | 3 | varázskő (#305) | 90 | víz (#27) |