554. forduló, 556. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 31. 9h:12'
EZ A 559. JÁTÉKHETED, 555. FORDULÓD
560. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,103] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 811.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 811.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 807.]

hu 360 714 108 hulladék: 360 714 108
Hulladékgyűjtés törölve: quwarg tojás. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

hu 236 269 514 hulladék: 236 269 514
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz purifikátor hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: lajhár csont (97,107)-> (6 ap), nyílvessző (97,107)-> (1 ap), purifikátor háj (97,107)-> (18 ap), rőtmanó kacagány (97,107)-> (kudarc), zafír medallion (96,108)-> (25 ap), összesen 50 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 802.]

le 811 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

kf 1734 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat
A ruhádra illeszted a fejvadász medált. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 3867 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 772.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 53 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 732.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[103,103] Még mindig dombos terepen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [105,103] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 65 életpontot sebeztél. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 borostyán függőt. [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP] Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[74 pontot használtál fel, van még 658.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő földsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a földsárkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [107,103] Továbbra is magashegységben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő. 1097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 620.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 615.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Egy szárnyas koponyat veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szárnyas koponya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 591.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Egy Rodrigot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Rodrig jobb oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a Rodrig jobb lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Rodrig bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a Rodrig testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vadászkés és 1 bátorság medálja. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar hadúr trófeát, és kiszedsz egy Rodrig trófeát. 3489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot és 1 vaskulcsot [vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 15 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre eltüntetett egy falat.}
Egy ablaktalan, titkos kamrába jutsz. [6. PONT] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 lánckesztyű, 6 mérg. vas dobónyíl, 1 vasalt bunkó, 1 vashegyű lándzsa, 1 cápaölő tőr és 1 ryuku mellvért. Gyorsan kiüríted a ládát. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 250 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad]
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Kilépsz az épületből.
[56 pontot használtál fel, van még 535.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[109,102] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [110,101] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,100] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[54 pontot használtál fel, van még 481.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. [40 pontot használtál fel, van még 441.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Már nem sok kell a következő szinthez.

[40 pontot használtál fel, van még 401.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. [40 pontot használtál fel, van még 361.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Már nem sok kell a következő szinthez.

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 195.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját habzsol be a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 730 pontot. A következő körben tehát 925 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 467. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 555. fordulód.

Erő: 79 (86) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 40 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 456/192 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (76) Varázspont: 994/27 Pénz: 3277 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 238/438 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 3550 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13708 TP-t kaptál. Jelenleg 2184865 TP-d van. A következő szinthez még 115135 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, Rodrig. A 550. fordulódban 30333 arany került a bankszámládra. 30333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/11 ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 29/95 (+10%)
vágófegyverek: 20/89 ütőfegyverek: *21/100 lőfegyverek: 28/99 (+3%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 147/36 (+36%) 3. mászás: 13/94 (+3%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 16/80 (+12%) 6. gyógyítás: 77/32
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/8 (+6%) 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 76/86 (+16%) 11. taumaturgia: 41/19 (+10%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 124/29 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: *29/100 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 38/99 (+27%)
22. úszás: 23/28 23. főzés: 18/24 (+10%) 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), kisebb quwarg isten (#213), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 rőtmanó kacagány (#714) 9 víz (#27)
1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
387 arany (#50) 1 bátorság medálja (#1653) 1 bronzkulcs (#76)
1 cápaölő tőr (#480) 5 kaktusztüske (#114) 1 koponya gyűrű (#1733)
2 lánckesztyű (#230) 6 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 quwarg tojás (#360)
1 ryuku mellvért (#689) 1 smaragdkő (#678) 1 vadászkés (#1264)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,103) quwarg nagymester (#214)
(103,103) pattanóböde (#145), érclelőhely
(104,103) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(105,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), Sheran oltár, púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely
(106,103) földsárkány (#359), törpe bánya (#435)
(107,103) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(108,103) a 187. labirintus bejárata, földsárkány (#359), szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126)
(109,102) érclelőhely
(110,101) művészi porolit (#720), érclelőhely
(111,100) érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek