553. forduló, 555. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 30. 15h:07'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 554. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 43. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüsttőrt (50 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (50 arany kikiáltási áron), 1 téfea-agyat (30 arany kikiáltási áron), 1 lánckesztyűt (100 arany kikiáltási áron), 1 darázsfarkat (20 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar csontot (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 arany papi karkötő (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 929.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 929.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 927.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 927.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 927.]

lm 44 45 46 mozogsz 44 45 46
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [44. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [45. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 903.]

lm 47 32 7 mozogsz 47 32 7
Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [47. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás szőröspók. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók puha testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás szőröspók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 25 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP] 1821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza.
Találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [46. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [45. PONT.] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [44. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.]
Találkozol Mr. Mojo Risinggal. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [11. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [32. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [7. PONT.] [136 pontot használtál fel, van még 767.]

lm 10 15 1 mozogsz 10 15 1
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [10. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [11. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [13. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [14. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész.
[64 pontot használtál fel, van még 703.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 3870 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 653.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 613.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[96,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,110] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 7 kaját. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.) és egy Toborzóiroda (761. épület.).
[30 pontot használtál fel, van még 583.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

be 761 bemész a 761. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[530 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál. (ld. enc.)] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 578.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1060 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 36, északra 18 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 573.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,108] Folytatod sétádat a házak közt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy erődítményt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

(Továbbmész...) [98,107] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Találsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,106] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó berzerker. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia ministránsa. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy Mallon trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Solinthar L'Mael. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[38 pontot használtál fel, van még 535.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[100,105] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,104] Továbbra is dombság.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,103] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [54 pontot használtál fel, van még 481.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen.

[40 pontot használtál fel, van még 441.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 401.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Hosszú ideig célba lövöldözöl. Már nem sok kell a következő szinthez.

[40 pontot használtál fel, van még 361.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Már nem sok kell a következő szinthez.

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel.

[40 pontot használtál fel, van még 281.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 161.]

gyk 1735 40 gyakorolsz az 1735. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. [40 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 81.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 5, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 81 pontod maradt, ebből a következő körre 81 pontot vihetsz át. Kapsz még 729 pontot. A következő körben tehát 810 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY)
Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet!

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 467. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 554. fordulód.

Erő: 79 (88) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 448/358 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (76) Varázspont: 994/39 Pénz: 2890 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 238/419 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3541 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8829 TP-t kaptál. Jelenleg 2171157 TP-d van. A következő szinthez még 128843 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 550. fordulódban 30333 arany került a bankszámládra. 30333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/11 ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 29/85 (+2%)
vágófegyverek: 20/89 (+10%) ütőfegyverek: *21/100 lőfegyverek: 28/96 (+3%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 147/0 (+42%) 3. mászás: 13/91
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 16/68 (+6%) 6. gyógyítás: 77/32
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/2 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 76/70 (+15%) 11. taumaturgia: 41/9 (+9%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 123/95 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: *29/100 (+4%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 38/72 (+14%)
22. úszás: 23/28 23. főzés: 18/14 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), kisebb quwarg isten (#213), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 koponya gyűrű (#1733) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
120 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 1 fejvadász medál (#1734)
4 kaja (#2) 1 lajstrom medál (#1753) 1 rőtmanó kacagány (#714)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,109) fejvadászcéh (#758), Toborzóiroda (#761)
(96,110) Dornodon rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91)
(96,111) Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202), karmos tankány (#137)
(96,112) a 192. labirintus bejárata, óriás szőröspók (#7076), Kripta Gitta (3454. kalandozó), Mr. Mojo Rising (1536. kalandozó), quwarg királynő (#153)
(97,108) oltár, erődítmény (#488)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(99,106) rőtmanó berzerker (#369), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, érclelőhely, Solinthar L'Mael (5419. kalandozó)
(100,105) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), 31. jellempróba, érclelőhely
(101,104) érclelőhely
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek