552. forduló, 554. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 30. 9h:07'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,109] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+280 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 722. hetének nyerőszámai: 30, 8, 15. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 111 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 928.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 928.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 926.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 926.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 924.]

vi 7 4 30 viselkedésed: 7 4 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

ff 182 1735 325 felt. fegyverváltás: 182 1735 325
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << Brod buzogánya << ezüstkard. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 3889 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 894.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 894.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 854.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [100,112] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 824.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 madártollat. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,112] Fák, mindenütt csak fák. Ez Valik erdeje. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lajhárlord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 lajhár csontot. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,112] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy purifikátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 794.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 784.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+96 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 744.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

ov 3 óvatosságod: 3
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz előre. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről.
[5 pontot használtál fel, van még 739.]

lm 3 6 9 mozogsz 3 6 9
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás skorpió! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Haladsz előre. [9. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 683.]

lm 11 14 16 mozogsz 11 14 16
Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Egy trollfát veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 göcsörtös bunkót. [göcsörtös bunkó ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [16. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [48 pontot használtál fel, van még 635.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [17. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [19. PONT.] [32 pontot használtál fel, van még 603.]

lm 21 23 24 mozogsz 21 23 24
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [16. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [21. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trollfa! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 göcsörtös bunkót. [göcsörtös bunkó ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy miksziszi húsgólem van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 54 lépésre nyugatra és 9 lépésre délre eltüntetett egy falat.} A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [22. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [24. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [72 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 25 27 28 mozogsz 25 27 28
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.]
Összefutsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy vérpettyes gyűrűt visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [27. PONT.] Egy óriás csontvázat veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás csontváz jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 491.]

lm 31 33 34 mozogsz 31 33 34
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász varkaudar! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [31. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [31. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [11. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [25. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [80 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 37 38 39 mozogsz 37 38 39
Mész tovább, előre. [35. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 39 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar mágus! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 41 életpontot sebeztél. A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 40 42 43 mozogsz 40 42 43
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás patkány! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 40 életpontot sebeztél. Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Mr. Mojo Risinggal. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [43. PONT.] [32 pontot használtál fel, van még 339.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 3 19 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 10, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 728 pontot. A következő körben tehát 928 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 467. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 553. fordulód.

Erő: 79 (88) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 36 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 448/385 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (76) Varázspont: 994/34 Pénz: 2392 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 238/414 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 3534 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9871 TP-t kaptál. Jelenleg 2162328 TP-d van. A következő szinthez még 137672 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 550. fordulódban 30333 arany került a bankszámládra. 30333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/11 ökölvívás: 5/36 szúrófegyverek: 29/83 (+1%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: *21/100 lőfegyverek: 28/93
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 146/58 (+42%) 3. mászás: 13/91
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 16/62 (+66%) 6. gyógyítás: 77/32 (+23%)
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 37/2 (+6%) 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 76/55 (+22%) 11. taumaturgia: 41/0 (+13%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 123/61 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 29/96 (+5%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 38/58
22. úszás: 23/28 23. főzés: 18/14 (+10%) 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), kisebb quwarg isten (#213), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
422 arany (#50) 2 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112)
1 márványkulcs (#245) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,112) ragyás burástya (#111), a 192. labirintus bejárata, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), óriás skorpió (#72), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), Kripta Gitta (3454. kalandozó), óriás csontváz (#176), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), Mr. Mojo Rising (1536. kalandozó)
(97,112) purifikátor (#157)
(98,112) Raia rúnaköve, lajhárlord (#757)
(99,112) halálmadár (#351)
(101,111) 38. jellempróba
(102,110) művészi porolit (#720)
(103,109) quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek