Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 3. 14h:27' EZ A 873. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 874. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
jlk 2624 | jelszó kimondása 2624 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 201.]
be 22 | bemész a 22. titkos labirintusba |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 126 1 | kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 4 5 | mozogsz 4 5 |
Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével végigmetszed az ormánygőte jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 6 7 | mozogsz 6 7 |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 123 1 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 9 10 14 | mozogsz 9 10 14 |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a goldugar bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a húsevő magszim. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 17 20 | mozogsz 16 17 20 |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kf 126 1 | kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 22 | mozogsz 22 |
Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a bakkura testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. Bronzpengével végigmetszed a bakkura apró lábait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A bakkura összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 23 | mozogsz 23 |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 123 1 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 1 | mozogsz 1 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 151/142 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 111/43 | Pénz: | 301 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 13 |
lőfegyverek: | 11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,16 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 3 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 25. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
2 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rövid íj (#107) | |||
20 | * | tüske (#22) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 4 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
8 | óndarab (#85) | 5 | ormánygőte csont (#21) | 12 | pirkit (#153) | |||
9 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 7 | sallank karom (#128) | |||
8 | smirglilevél (#29) | 44 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 59.87 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | |||
4 | ragasztó (#83) | 5 | sallank karom (#128) | 5 | tinta (#101) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
55 | 56 | 57 | |
-26 | |
|
|
-25 | |
|
|
-24 | |
|
|