Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 27. 12h:17' EZ A 752. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 753. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat a 841. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 315 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 311 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 53, gyógyulás: 78, összesen: +25 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 112. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 1154 522 522 | használod az 1154. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
vv 71 279 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 279. varázslatot a 116. varázslatot |
le 511 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
kf 1979 441 560 | kézbeveszed/felveszed az 1979. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 11 11 | mozogsz 9 11 11 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 965 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted az animált tűzbestia testét. (7 támadással 1101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+110 varázspont.) Az animált tűzbestia leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az animált tűzbestia meglök agyarával. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny megtipor. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. (A tűztagadó védett meg.) Az animált tűzbestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
11878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2066, sebződés: 165, gyógyulás: 23, összesen: -142 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a tűzmadár lángoló tollait. (6 támadással 1007 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {KCC:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a tűzmadár jobb szárnyát. (6 támadással 978 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] 10678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 965 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángtenger varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény néhány acéltűz nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 141 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a tűzmester bronzbarna testét. (6 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+114 varázspont.) A tűzmester mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A tűzmester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2105, sebződés: 358, gyógyulás: 279, összesen: -79 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 482 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled lángtenger varázslatot lő rád. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Máris repül feléd néhány acéltűz nyílvessző. A becsapódástól 169 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a tűzmester testét. (6 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A tűzmester leken néhány pofont. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-75 varázspont.) {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a tűzmester testét. (4 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tűzmester mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A tűzmester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 553, gyógyulás: 420, összesen: -133 ÉP}
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 965 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról lángtenger varázslatot lő rád a másik. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Máris repül feléd néhány acéltűz nyílvessző. A becsapódástól 185 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tűzmester fejét. (7 támadással 1092 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzmester megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 359, gyógyulás: 260, összesen: -99 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 482 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled lángtenger varázslatot lő rád. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Máris repül feléd néhány acéltűz nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 173 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a tűzmester testét. (6 támadással 962 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mielőtt észbe kapnál, a tűzmester megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-80 varázspont.) {HD:} Kígyópengével néhányszor súrolod a tűzmester testét. (4 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! A tűzmester mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A tűzmester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 562, gyógyulás: 409, összesen: -153 ÉP}
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
le 867 | leveszed/lerakod a 867. tárgyat |
kf 1135 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1135. tárgyat az 1322. tárggyal |
ftv 180 851 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 851. szörnyet |
ftv 284 851 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 851. szörnyet |
ftv 180 7131 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 7131. szörnyet |
v 198 283 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,118] Bozótos terepre értél. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwargok által elpusztított ősi rúnatornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 116 80 267 | t. energia kisütése: 116 80 267 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 1151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) A patás tanough agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A patás tanough megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mul tekercs. 19230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2801, sebződés: 33, gyógyulás: 237, összesen: +204 ÉP}
(Továbbmész...) [281,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ködmágus. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1500 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal lábát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével néhányszor súrolod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Semmi hatás! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a ködmágus fekete csuháját. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 éjkristály. 20397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 113, gyógyulás: 28, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [280,118] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nekromanta kóborló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 1500 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló jobb lábát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 éjkristály. 25041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2710, sebződés: 109, gyógyulás: 4, összesen: -105 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével néhányszor súrolod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 1044 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! A fertőzött ent elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével kissé megkarcolgatod a fertőzött ent rothadó kérgét. (4 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fertőzött ent elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3730, sebződés: 25, gyógyulás: 554, összesen: +529 ÉP}
(Továbbmész...) [278,118] Fák, mindenütt csak fák. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tlopedmuk közeledik. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a tlopedmuk sötét ruháját. (6 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A tlopedmuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a tlopedmuk testét. (4 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A tlopedmuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
17833 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2707, sebződés: 182, gyógyulás: 367, összesen: +185 ÉP}
(Továbbmész...) [277,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nekromanta kóborló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 750 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló nyakát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {KCC:} Kígyópengével néhányszor súrolod a nekromanta kóborló jobb vállát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Hárításod megcsúszik, a nekromanta kóborló fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kígyópengével kissé megkarcolgatod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Semmi hatás! A nekromanta kóborló gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2655, sebződés: 465, gyógyulás: 23, összesen: -442 ÉP}
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a sötét kaszás testét. (7 támadással 1094 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A sötét kaszás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2739, sebződés: 262, gyógyulás: 47, összesen: -215 ÉP}
(Továbbmész...) [275,117] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fertőzött ent lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A fertőzött ent elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével néhányszor meglegyinted a fertőzött ent testét. (4 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! A fertőzött ent csápol, de mindhiába. A fertőzött ent összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3679, sebződés: 27, gyógyulás: 544, összesen: +517 ÉP}
(Továbbmész...) [275,116] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy gnomori rémszolga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével néhányszor súrolod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 1022 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! Könnyedén félreszökkensz a gnomori rémszolga csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Kígyópengével kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga jobb lábát. (3 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. A gnomori rémszolga lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19866 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2786, sebződés: 89, gyógyulás: 313, összesen: +224 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 1145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). A patás tanough sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a patás tanough rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2798, sebződés: 33, gyógyulás: 229, összesen: +196 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
ve 555 2 | megveszed az 555. tárgyat 2 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megpöccinted a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 37 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor megpöccinted az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 776 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 992 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (8 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 465 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csataremák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 8080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 310 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 1000 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 45 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1620, sebződés: 119, gyógyulás: 137, összesen: +18 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 803 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 49, gyógyulás: 136, összesen: +87 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 5 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted az őrült varázsló testét. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 4 pirkit. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő hattyútoll vánkos. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted az őrült varázsló testét. (2 támadással 324 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 4 gyöngymangó. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 307 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
TŰZMESTER (710. SZÖRNY) A tűzmester a tűzlények Ghallán kinevezett helytartója. Ő őrzi a tűz létsíkjára vezető utat, ő az akivel szemben szinte biztos lehetsz alulmaradásodban. Összességében rendelkezik azzal a tudással, amivel a tűz létsíkjának kisebb istenei is, tökéletes ura testének, valamint a tudatából áradó tűznek is: úgy formálja, ahogy csak akarja, ott csap le vele, ahol csak teheti. Talán ez segít meggyőzni arról, hogy messzire elkerüld iszonyatos fegyverét, a lángkalapácsot - melyet szintén az elemi tűzből alkotott. Ha botor öngyilkos módjára mégsem a menekülés mellett döntesz, készülj fel a testedet teljesen elhamvasztó iszonyatos tűzmágiára, mely ellen semmit nem tehetsz. Legalábbis a könyvtárak mélyén őrzött ősi legendák lenyomatai arról regélnek, hogy nincs esély. Na meg arról, hogy akit egy tűzmester megsebez, annak lelke a test halála után (legyen az akár természetes is) nem lesz képes az újjászületésre. Szóval? Dicstelen halál, vagy bölcs hátraarc? Mit választasz? |
TŰZHAJ DIADÉM (1136. TÁRGY) A legyezőszerűen széthajló, félkör alakú diadém színskáláján a tűz égésével járó összes színárnyalat megtalálható. Már ez magában lenyűgöző, hát még az, hogy ezek a színek véletlenszerűen váltakoznak a különös sisak viselésekor. Ha alaposabban is szemügyre veszed a diadém üreges belsejét, a belső oldalra rajzolva több denevér szimbólumot is felfedezhetsz, de hogy mire következtetsz ebből, azt csak te tudhatod. Ha a diadémot viseled, +4 védettséget és +8 taumaturgiát, tárgyaid +20 mentődobással kapnak a tűz jellegű támadások ellen. Ezenkívül 100 VP alapköltség alatti tűzvarázslataid anyagi komponens elhasználása nélkül is létrejönnek. A tárgyat akár a sisakod tetejére is ráhúzhatod, viszont nem adhatod át másik kalandozónak. |
INVÁZIÓS AMULETT (1135. TÁRGY) Legyél akár a legbutább troll, az már akkor is az első ránézésre szemet szúr, hogy ez az inváziós amulett nem egyenlő azzal az inváziós medállal, melyet Borax hihetetlen ceremónia keretében a varkaudar invázió hőseinek osztott szét annak idején. Talán ha a varkaudaroknak nem lenne ennyire undorító, tucatábrázata, meg tudnád állapítani, hogy a medál Khórt ábrázolja, a varkaudarok leghíresebb hadvezérét. Ha pedig megfordítod, egy semmivel össze nem keverhető, vörösen izzó denevér szimbólumot látsz, mely egyértelműen Dornodon egyedi jelképének másolata. Ezt az amulettet egyértelműen nem arra szánták, hogy kalandozók vegyék a nyakukba, hanem inkább az első sorokban harcoló varkaudar mágusok. Na de nem számoltak a te hatalmaddal, melynek köszönhetően most te akaszthatod e tárgyat a nyakadba, hogy rögtön megtapasztalhasd a varázstárgy által nyújtott pozitív tulajdonságokat: IQ-d 15-tel nő, valamint minden egyes varázslatod 5%-kal több sebzést okoz (de max. 200-zal). Az első nyakba akasztáskor viszont mintha egy szokatlan kapcsolat jött volna létre közted és az amulett között, mely meggátol abban, hogy a tárgyat másik kalandozónak adhasd, vagy a boltban eladhasd. |
Erő: | 72 (103) | Szint: | 53 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 68 (120) | Támadás: | 106 (111) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 69 (88) | Védekezés: | 229 (239) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 69 (97) | Életpont: | 2270/3306 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 70 (129) | Varázspont: | 3827/2167 | Pénz: | 18104 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 308/182 | Halhatatlanság: | 20 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/20 | ökölvívás: | 43/73 (+7%) | szúrófegyverek: | 36/72 |
vágófegyverek: | 42/34 (+12%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | 42/26 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 275,115 |
Kedvenc táborhely: 269,58 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 1. hónapban. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/95 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 125/51 (+48%) | 3. mászás: | 44/43 |
4. csapdakészítés: | 45/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/12 (-888%) | 6. gyógyítás: | 44/43 |
7. titkosírás: | 4/95 | 8. felderítés: | 25/92 | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 198/85 (+47%) | 11. taumaturgia: | 146/22 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 6/90 |
13. versengés: | 24/29 | 14. harcművészetek: | 47/28 | 15. zene: | 8/11 |
16. szörnyismeret: | 64/29 (-200%) | 17. pszi: | 31/34 (+20%) | 18. zárnyitás: | 8/24 (-300%) |
19. vadászat: | 9/96 (-200%) | 20. vitalitás: | 6/58 | 21. bányászat: | 49/37 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 15/83 | 24. csapatmunka: | 13/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(4) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, szellemkastély (45) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099), halálmadár (#351), quwargok (#9093), tesh alligátor (#353), bíbor szulfagor (#358), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), quwarg széltáncos (#540), quwarg bölcs (#7131) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (131,7,4) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | esszenciavédelem 2 (#188) | mágikus ütés (#147) |
szürkeáll. aktiv (#71) | jégmágia (#279) | az elme fölénye (#116) | láthatatlanság (#76) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), élőholt pozdorja (#134), kiszáradás (#268), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | kiszáradás (#268) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg harcmágus (#851) | háló (#186) | >> | tűzmadár (#708) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzivadék (#707) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | agytaposás (#180) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +34 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +17 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0) |
2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 208, pontszámod: 2646. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 75 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | hattyútoll vánkos (#1226) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
2 | kaja (#2) | 16 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7184 | arany (#50) | 2 | éjkristály (#958) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | inváziós amulett (#1135) | 1 | mul tekercs (#786) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tűzhaj diadém (#1136) | 170 | víz (#27) |