546. forduló, 548. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 23. 15h:05'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (500 arany kikiáltási áron), 1 cápaölő tőrt (100 arany kikiáltási áron), 1 arany papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 téfea-agyat.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ).
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 922.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 920.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 920.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 918.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. [aranytű ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 878.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[119,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [118,85] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Felfedeztél egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [117,86] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 848.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[116,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [115,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku futárbérenc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 169 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [114,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el.

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 818.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[113,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [112,91] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrös bozsó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös bozsó jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 798.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(112,91) szőrös bozsó (#149)
(113,90) Tharr rúnaköve
(114,89) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534)
(115,88) ryuku futárbérenc (#765)
(116,87) Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(117,86) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(118,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(119,84) Leah rúnaköve, oltár
(120,83) quwarg harcos (#201)

[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 788.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Maszat el Moszaddal. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [10 pontot használtál fel, van még 778.]

ee 224 181 101 eladod a 224. tárgyat a 181. tárgyat a 101. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vasalt bunkót. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 6 tintát. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 778.]

a 322 3454 1 átadod a 322. tárgyat a 3454. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttőrt Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 325 455 323 átadod a 325. tárgyat a 455. tárgyat a 323. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstkardot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kampós acélszigonyt Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsthegyű nyilat Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 1263 78 405 átadod az 1263. tárgyat a 78. tárgyat a 405. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 tünde tegezt Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rájabőr úszógatyát Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 815 514 392 átadod a 815. tárgyat az 514. tárgyat a 392. tárgyat
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Ok, sikeresen átadtál 1 zafír medalliont Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászó-karperecet Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 642 34 1118 átadod a 642. tárgyat a 34. tárgyat az 1118. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 áldott követ Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr pénztárcát Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 1589 92 648 átadod az 1589. tárgyat a 92. tárgyat a 648. tárgyat
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Ok, sikeresen átadtál 5 kötelet Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kulcskarikát Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 1271 1131 37 átadod az 1271. tárgyat az 1131. tárgyat a 37. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 csigakagylót Kripta Gitta részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 403 135 1222 átadod a 403. tárgyat a 135. tárgyat az 1222. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 fokhagymát Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 5 gyöngymangót Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 9 hattyútollat Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 114 205 304 átadod a 114. tárgyat a 205. tárgyat a 304. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 kaktusztüskét Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kazmár gyökeret Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 kőszemet Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 236 33 112 átadod a 236. tárgyat a 33. tárgyat a 112. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 lajhár csontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 lapockacsontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 24 madártollat Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 56 391 226 átadod az 56. tárgyat a 391. tárgyat a 226. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 18 mákrózsa virágot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 9 polip szívókát Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ramit követ Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 651 650 678 átadod a 651. tárgyat a 650. tárgyat a 678. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rinóbőrt Kripta Gitta részére. Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Ok, sikeresen átadtál 1 smaragdkövet Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 29 210 332 átadod a 29. tárgyat a 210. tárgyat a 332. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 smirglilevelet Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 fűszertartót Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 25 1076 353 átadod a 25. tárgyat az 1076. tárgyat a 353. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 kavadu iszákot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 mágusszelencét Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 molluszk házat Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 1223 170 168 átadod az 1223. tárgyat a 170. tárgyat a 168. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 sólyomcsőrt Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 spirituszt Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 6 sullár hólyagot Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 169 82 100 átadod a 169. tárgyat a 82. tárgyat a 100. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 9 uzbány csőrt Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 zöld üveget Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

aa 6 13 átadod a 6. tárgyat a 13. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 190 életpontot sebeztél. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 738.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 698.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 658.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 618.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 578.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 538.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+67 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 508.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 478.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 448.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+12 arany). [30 pontot használtál fel, van még 418.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 408.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 368.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 328.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 9, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 722 pontot. A következő körben tehát 922 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 446. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 79 (88) Szint: 27 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 57 (61) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 61 (65) Életpont: 448/448 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 66 (72) Varázspont: 964/549 Pénz: 12123 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 238/406 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 3485 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7750 TP-t kaptál. Jelenleg 2124248 TP-d van. A következő szinthez még 175752 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 531. fordulódban 17305 arany került a bankszámládra. 17910 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/91 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/74 (+2%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: 21/85 lőfegyverek: 28/93
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 145/26 (+42%) 3. mászás: 13/90
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/96 6. gyógyítás: 77/9
7. titkosírás: 14/8 8. felderítés: 36/96 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 75/74 (+9%) 11. taumaturgia: 40/47 (+17%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 121/57 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 29/75 (+4%) 18. zárnyitás: 13/15
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 38/41
22. úszás: 22/74 23. főzés: 17/74 (+10%) 24. csapatmunka: 4/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 ásó (#34)
2 csigakagyló (#1131) 2 drótszőr (#37) 3 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüstkard (#325) 1 ezüsttőr (#322) 1 fokhagyma (#403)
2 fűszertartó (#210) 5 gyöngymangó (#135) 9 hattyútoll (#1222)
1 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2) 10 kaktusztüske (#114)
1 kampós acélszigony (#455) 2 kavadu iszák (#25) 3 kazmár gyökér (#205)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 kőszem (#304)
5 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 2 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 24 madártoll (#112) 2 mágusszelence (#1076)
18 mákrózsa virág (#56) 1 mászó-karperec (#392) 1 mászókarom (#78)
1 molluszk ház (#353) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 9 polip szívóka (#391)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 smaragdkő (#678) 1 smirglilevél (#29)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 spiritusz (#170) 6 sullár hólyag (#168)
6 tinta (#101) 1 tünde tegez (#1263) 9 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasalt bunkó (#181) 8 víz (#27)
1 zafír medallion (#514) 2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
120 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Kripta Gitta (3454. kalandozó), Maszat el Moszad (5265. kalandozó), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek